Ақын тілегі. Заттың атын білдіретін сөздер
Ана тілі 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ақын тілегі. Заттың атын білдіретін сөздер.
106 – 108 – жаттығу.
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсініктерін қалыптастыру.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың сабақ барысында логикалық ойлау қабілетін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту.
Сабақтың тәрбиелігі: Жаттығу барысында заттың қимылы бойынша сұрақ қоя отырып талдауға үйрету.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті – құралдар: сурет М. Әуезов суреті
Пайдаланатын әдіс – тәсілдер; сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққа дайындау.
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
II. Үй тапсырмасын сұрау: Үйге берілген жаттығуды талдап, пысықтау.
а). 105 – жаттығу. Тақтада орындау. 1. Сөздерді оқыңдар.
Аружан, Үсен, Баянауыл, Ақбілек, Арал, Маңғыстау, Көкшетау, Қуаныш, Қызылжар, Айдар, Алакөл, Хантәңірі, Түркістан, Іле, Ұлытау.
2. Алдымен кісі аттарын, сонан соң жер – су аттарын теріп жазыңдар.
Бірінші бағанға кісі аттарын, екінші бағанға жер - су аттарын жазу.
Кісі аттары
Аружан
Үсен
Ақбілек
Қуаныш
Айдар
Жер – су аттары
Қызылжар
Баянауыл
Арал
Маңғыстау
Көкшетау
Алакөл
Хантәңірі
Түркістан
Іле
Ұлытау
ә). «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш» әңгімені мәнерлеп оқытып, мазмұнын айтқызу.
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Ережені сұрау. ( Кісінің аты - жөні, жер – су аттары бас әріптен жазылады)
● Кісінің аты – жөні бас әріптен басталып жазылады: Серік, Айгүл, Ысмағұлұлы.
● Жер – су аттары бас әріптен басталып жазылады: Қазақстан, Астана, Алатау, Жетісу, Нұра.
- Біз кім? сұрағын кімге қоямыз? - Не? сұрағын неге қоямыз?
● Ереже айту: Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер адамның, жануарлардың және заттардың атын білдіреді: Айсұлу, қоян, кітап.
● Кім? кімдер? деген сұрақтар адамға байланысты қойылады: ата, аға, ұшқыш, аналар.
● Не? нелер? деген сұрақтар заттар мен жануарларға байланысты қойылады: тоқылдақ, қайың, машиналар.
IV. Жаңа сабақ:
V. Оқулықпен жұмыс: Ақын тілегі. Заттың атын білдіретін сөздер.
106 – 108 – жаттығу.
VI. Дәптермен жұмыс: Күннің жадың жазып, көркем жазу жазып алайық.
Наурыздың он бірі
Ққ Ққ Ққ
Құлагер Құлагер
106 – жаттығу. Диктант түрінде жазғызу. 1. Мәтінді көшіріп жазыңдар.
Құлагер – жүйрік ат. Ол маған үйір. Мен оған күнде қант беремін.
2. Қай сөздер бас әріптен басталып жазылған?
● ЕРЕЖЕ: Үй жануарларына қойылған аттар бас әріптен басталып жазылады: Таймас, Құлагер, Ұшар, Тайбурыл.
107 – жаттығу. Көркем жазу. 1. Мәтінді көшіріп жазыңдар.
Талап – саятшы. Оның Еркекүрең деген аты бар. Ол аңға тазыларын ертіп шығады. Әсіресе Алғыр деген тазысы аңнан олжасыз қайтпайды.
2. Жануарлардың аттарының астын сызыңдар.
3. Қай сөздер бас әріптен басталып жазылған?
108 – жаттығу. Үй жұмысы. Ауызша талдау. 1. Сөздерді оқыңдар.
Месторы, Ақтөс, Сырттан, Маңмаңгер, Алыпсоқ, Тайбурыл, Құтжол, Мойнақ.
2. Ат пен иттің аттарын бөлек – бөлек топтап жазыңдар.
● Әдеби мәтін тапсырмасы 1. Әңгімені түсініп оқыңдар.
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ақын тілегі. Заттың атын білдіретін сөздер.
106 – 108 – жаттығу.
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсініктерін қалыптастыру.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың сабақ барысында логикалық ойлау қабілетін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту.
Сабақтың тәрбиелігі: Жаттығу барысында заттың қимылы бойынша сұрақ қоя отырып талдауға үйрету.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті – құралдар: сурет М. Әуезов суреті
Пайдаланатын әдіс – тәсілдер; сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққа дайындау.
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
II. Үй тапсырмасын сұрау: Үйге берілген жаттығуды талдап, пысықтау.
а). 105 – жаттығу. Тақтада орындау. 1. Сөздерді оқыңдар.
Аружан, Үсен, Баянауыл, Ақбілек, Арал, Маңғыстау, Көкшетау, Қуаныш, Қызылжар, Айдар, Алакөл, Хантәңірі, Түркістан, Іле, Ұлытау.
2. Алдымен кісі аттарын, сонан соң жер – су аттарын теріп жазыңдар.
Бірінші бағанға кісі аттарын, екінші бағанға жер - су аттарын жазу.
Кісі аттары
Аружан
Үсен
Ақбілек
Қуаныш
Айдар
Жер – су аттары
Қызылжар
Баянауыл
Арал
Маңғыстау
Көкшетау
Алакөл
Хантәңірі
Түркістан
Іле
Ұлытау
ә). «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш» әңгімені мәнерлеп оқытып, мазмұнын айтқызу.
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Ережені сұрау. ( Кісінің аты - жөні, жер – су аттары бас әріптен жазылады)
● Кісінің аты – жөні бас әріптен басталып жазылады: Серік, Айгүл, Ысмағұлұлы.
● Жер – су аттары бас әріптен басталып жазылады: Қазақстан, Астана, Алатау, Жетісу, Нұра.
- Біз кім? сұрағын кімге қоямыз? - Не? сұрағын неге қоямыз?
● Ереже айту: Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер адамның, жануарлардың және заттардың атын білдіреді: Айсұлу, қоян, кітап.
● Кім? кімдер? деген сұрақтар адамға байланысты қойылады: ата, аға, ұшқыш, аналар.
● Не? нелер? деген сұрақтар заттар мен жануарларға байланысты қойылады: тоқылдақ, қайың, машиналар.
IV. Жаңа сабақ:
V. Оқулықпен жұмыс: Ақын тілегі. Заттың атын білдіретін сөздер.
106 – 108 – жаттығу.
VI. Дәптермен жұмыс: Күннің жадың жазып, көркем жазу жазып алайық.
Наурыздың он бірі
Ққ Ққ Ққ
Құлагер Құлагер
106 – жаттығу. Диктант түрінде жазғызу. 1. Мәтінді көшіріп жазыңдар.
Құлагер – жүйрік ат. Ол маған үйір. Мен оған күнде қант беремін.
2. Қай сөздер бас әріптен басталып жазылған?
● ЕРЕЖЕ: Үй жануарларына қойылған аттар бас әріптен басталып жазылады: Таймас, Құлагер, Ұшар, Тайбурыл.
107 – жаттығу. Көркем жазу. 1. Мәтінді көшіріп жазыңдар.
Талап – саятшы. Оның Еркекүрең деген аты бар. Ол аңға тазыларын ертіп шығады. Әсіресе Алғыр деген тазысы аңнан олжасыз қайтпайды.
2. Жануарлардың аттарының астын сызыңдар.
3. Қай сөздер бас әріптен басталып жазылған?
108 – жаттығу. Үй жұмысы. Ауызша талдау. 1. Сөздерді оқыңдар.
Месторы, Ақтөс, Сырттан, Маңмаңгер, Алыпсоқ, Тайбурыл, Құтжол, Мойнақ.
2. Ат пен иттің аттарын бөлек – бөлек топтап жазыңдар.
● Әдеби мәтін тапсырмасы 1. Әңгімені түсініп оқыңдар.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Сөз таптары. 370 – 374 жаттығулар
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
Заттың сынын білдіретін сөздер. «Тарту»
Заттың сынын білдіретін сөздерді табу. Ахмет Байтұрсыновтың «Тарту» өлеңімен танысу. Оқушылардың тапсырмаларды орындау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
Сөз таптары
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі. Бастауыш сынып мұғалімі Базарова Ақмарал Қайыржанқызы
Бастауыш сынып сабақ топтамасы
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Нұраталды ауылы, Нұраталды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асанова Куляш Булкенкызы
Ана тілінен 1 сыныпқа сабақ жоспары «Адам болам десеңіз» тарауы бойынша
Бастауыш сынып мұғалімі: Тусупбекова Ләззат Естайқызы
Заттың санын білдіретін сөздер
Ақтөбе қаласы, №51 гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі: Сельбаева Жанагул Елтаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.