Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы ,
Бейнеу гимназиясының бастауыш сынып
мұғалімі Сабытова Салтанат
Сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: аңдардың суреті, слайд.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, ой қозғау, талдау.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) психологиялық дайындық
1. Үй тапсырмасын тексеру
№4 (3, 4 - баған)
2. Өлең шумағында жылдың қай мезгілі суреттелгенін табу.
Шөп сарғайып,
Өңі тайып,
Дала сұры қашады.
Бой жаза алмай,
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады
Айтыңдаршы балалар
Бұл қай кезде болады?
Күз мезгілі
- Күз мезгілінде қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі? (Қысқа дайындық, егін жинау, шөп шабу, азық жинау.)
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымызда күзгі орманға саяхатқа шығамыз.
- Орманға немен барған ыңғайлы? ( автобуспен)
- Оны неге таңдадыңдар? (Себебі, бәріміз бірге барамыз)
- Балалар, автобусты жүргізу үшін мына тапсырмаларды орындайық.
3. Өткенді қайталау. «Жедел ойлау стратегиясы»
«Бинго» ойынына қатысып, тапсырмаларды орындаймыз.
1. 96 000/
2. 96000/3005
3. 320 000/4030
4. 48 000/400
488000/400
II Жаңа сабақ
1. Балалар, автобусты жүргізуге дайындадық және бүгінгі сабақтың тақырыбы мен түсіндіру есептері шықты. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері. Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру, есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
230 2300
Х 20 х 20
4600 46000
2. Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы ереже оқылады.
3. Дәптермен жұмыс
Күн жады, көркем жазу минуты
210, 2100, 21000, 210 000
Енді күзгі орманға саяхатқа шығайық.
- Орманда кездескен қандай аң?тиін (тиіннің шашылып қалған жаңғақтары)
- Мына тапсырмаларды орындап, жаңғақтарын жинап берейік.
№ 3
450*300 =135000 180*700=126000 460*30 =13800 530*90=47700
- Бізге кездескен қандай аң?
- Жайра мен Тас сусары. Олардың немен қоректенетінін білу үшін мына тапсырмаларды орындау керек.
№5 а) 1 авт. ст. 1 күнде – 200б Ш: 200*3=600 б. Ж: 3 авт. ст. 22 күн-
3 авт. ст. 22 күнде - ? б 600*22=13200 б. де 13200 б.ж.
Б) Қаңтар айы – 50 тр., 10 А Ш: 50-10=40 Ж: ақпан айы
Желтоқсан айында - ? (50+40)/2=45тр. 45тр.
Ақпан айында - ?қ, ж. Қар.жарт.
- Балалар мынау не?(Ақкіс)
- Балалар, ақкіс туралы білуіміз үшін мына тапсырманы орындаймыз.
4. Сергіту сәті
5.Өзіндік жұмыс
№6
1900-713= 1187
1200-916= 284
1500-492=1008
1900-317=1583
1200-619= 581
1500-582=918
1900-964= 936
1200-524=676
1500-725=775
1900-825= 1075
1200-672=528
1500-924=576
1900-914= 986
1200-488=712
1500-718=782
- Балалар мынау не? (Орман қарақасы)
Орман қарақасына жемісті бақтарға зиян келтіртпеуі үшін мына тапсырмаларды орындайық.
№7 Түбірі тең болатын теңдеулерді жұбымен жаз.
а) (х - 80)/40=640 б) х – 80 = 640/40
ә) (х – 80)*40=640 в) х – 80 = 640*40
- Балалар, мынау нелер?(Торғайлар)
Күзде құстарға жем табу қиындай бастайды.Кәне, торғайларды жем шашарларға орналастырайық. Ол үшін мына тапсырманы орындаймыз.
№8
4580км=458 000см 25036см=250 360мм 4 580м= 4км580м
III.Сабақты қорыту
1.Балалар, саяхатымыз аяқталып қалды. Автобусқа отырайық.
- Ой, балалар, мына қу түлкі біздің жолымызға кедергі болып тұр..Ол бізге мына тапсырмаларды орындаңдар дейді.. Қане, бәріміз бірге орындайық. Сөзжұмбақты шешу
1. 100 санында барлығы неше ондық бар?
2. Фигураның ұзындығы мен енін қосып, екіге көбейткенде не шығады?
3. 10 дм неге тең?
4. Фигураның ұзындығы мен енін көбейтсек, нені табамыз?
5. 10 санының бірлігін ата?
Өзекті сөз қандай болды. Орман
Қайда саяхат жасадық?Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
(Оқушылардың жауабы тыңдалады)
2. Үйге тапсырма беру
№ 4, 8
3. Бағалау, күнделікке қою.
Бейнеу гимназиясының бастауыш сынып
мұғалімі Сабытова Салтанат
Сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: аңдардың суреті, слайд.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, ой қозғау, талдау.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) психологиялық дайындық
1. Үй тапсырмасын тексеру
№4 (3, 4 - баған)
2. Өлең шумағында жылдың қай мезгілі суреттелгенін табу.
Шөп сарғайып,
Өңі тайып,
Дала сұры қашады.
Бой жаза алмай,
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады
Айтыңдаршы балалар
Бұл қай кезде болады?
Күз мезгілі
- Күз мезгілінде қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі? (Қысқа дайындық, егін жинау, шөп шабу, азық жинау.)
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымызда күзгі орманға саяхатқа шығамыз.
- Орманға немен барған ыңғайлы? ( автобуспен)
- Оны неге таңдадыңдар? (Себебі, бәріміз бірге барамыз)
- Балалар, автобусты жүргізу үшін мына тапсырмаларды орындайық.
3. Өткенді қайталау. «Жедел ойлау стратегиясы»
«Бинго» ойынына қатысып, тапсырмаларды орындаймыз.
1. 96 000/
2. 96000/3005
3. 320 000/4030
4. 48 000/400
488000/400
II Жаңа сабақ
1. Балалар, автобусты жүргізуге дайындадық және бүгінгі сабақтың тақырыбы мен түсіндіру есептері шықты. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері. Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру, есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
230 2300
Х 20 х 20
4600 46000
2. Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы ереже оқылады.
3. Дәптермен жұмыс
Күн жады, көркем жазу минуты
210, 2100, 21000, 210 000
Енді күзгі орманға саяхатқа шығайық.
- Орманда кездескен қандай аң?тиін (тиіннің шашылып қалған жаңғақтары)
- Мына тапсырмаларды орындап, жаңғақтарын жинап берейік.
№ 3
450*300 =135000 180*700=126000 460*30 =13800 530*90=47700
- Бізге кездескен қандай аң?
- Жайра мен Тас сусары. Олардың немен қоректенетінін білу үшін мына тапсырмаларды орындау керек.
№5 а) 1 авт. ст. 1 күнде – 200б Ш: 200*3=600 б. Ж: 3 авт. ст. 22 күн-
3 авт. ст. 22 күнде - ? б 600*22=13200 б. де 13200 б.ж.
Б) Қаңтар айы – 50 тр., 10 А Ш: 50-10=40 Ж: ақпан айы
Желтоқсан айында - ? (50+40)/2=45тр. 45тр.
Ақпан айында - ?қ, ж. Қар.жарт.
- Балалар мынау не?(Ақкіс)
- Балалар, ақкіс туралы білуіміз үшін мына тапсырманы орындаймыз.
4. Сергіту сәті
5.Өзіндік жұмыс
№6
1900-713= 1187
1200-916= 284
1500-492=1008
1900-317=1583
1200-619= 581
1500-582=918
1900-964= 936
1200-524=676
1500-725=775
1900-825= 1075
1200-672=528
1500-924=576
1900-914= 986
1200-488=712
1500-718=782
- Балалар мынау не? (Орман қарақасы)
Орман қарақасына жемісті бақтарға зиян келтіртпеуі үшін мына тапсырмаларды орындайық.
№7 Түбірі тең болатын теңдеулерді жұбымен жаз.
а) (х - 80)/40=640 б) х – 80 = 640/40
ә) (х – 80)*40=640 в) х – 80 = 640*40
- Балалар, мынау нелер?(Торғайлар)
Күзде құстарға жем табу қиындай бастайды.Кәне, торғайларды жем шашарларға орналастырайық. Ол үшін мына тапсырманы орындаймыз.
№8
4580км=458 000см 25036см=250 360мм 4 580м= 4км580м
III.Сабақты қорыту
1.Балалар, саяхатымыз аяқталып қалды. Автобусқа отырайық.
- Ой, балалар, мына қу түлкі біздің жолымызға кедергі болып тұр..Ол бізге мына тапсырмаларды орындаңдар дейді.. Қане, бәріміз бірге орындайық. Сөзжұмбақты шешу
1. 100 санында барлығы неше ондық бар?
2. Фигураның ұзындығы мен енін қосып, екіге көбейткенде не шығады?
3. 10 дм неге тең?
4. Фигураның ұзындығы мен енін көбейтсек, нені табамыз?
5. 10 санының бірлігін ата?
Өзекті сөз қандай болды. Орман
Қайда саяхат жасадық?Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
(Оқушылардың жауабы тыңдалады)
2. Үйге тапсырма беру
№ 4, 8
3. Бағалау, күнделікке қою.
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру. дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Нөлмен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері туралы түсінік алады, олардың компоненттерінің жазылуына назар аударады, көбейтуді теңдеудің белгісіз компоненттерін біледі және оларды таба білуге үйренеді.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көбейту және бөлу 379х60; 22740: 60
Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып, көп таңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілін қалыптастыру, есептің әр түрін шығару дағдыларын жетілдіру. Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдерімен таныстыру, сәйкес
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.