Зат есімнен өткенді қайталау
Шығыс Қазақстан облысы,
Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы, «Амангелді орта мектебі»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Ибраева Гульфаира Токтаргазиновна
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнен өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты:
• Зат есім туралы берілген білімдерін жинақтау, бекіту және қорыту.
жаттығу жұмыстарын және тапсырмалар орындату арқылы пысықтау.
• Білім-білік қабілеттерін, ой-өрістерін, есте сақтау, шығармашылық дағдыларын дамыту.
• Сауатты, көркем, таза жазуға баулуда эстетикалық тәрбие беру.
Жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: саяхат сабағы
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік жұмыс
Көрнекілігі: керуенді алып жүретін кісілердің қызметі Керуенбасы, Қолдай, Көріпкел, Түйекеш; Кірекеш; Жаушы жазылған жазулар
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру . Амандасу, оқушыларды түгендеп, оқу құралдарын ретке келтіру.
ІІ. Жаңа сабақ.
-ІV ғасырдан басталып ХV ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолындағы дала кемесі түйелердің қаз қатар тіркесіп, үстіндегі ауыр жүктен белі қайысып, маң-маң басып келе жатыр. Құмды шөлді жерлерден қиналмай өтеді. Өйткені ол Ойсылқара. Шаруаға өте қолайлы, шөлге шыдамды. Жануарлардың барар жері өте алыс. Бір шеті Үндістан, екінші шеті Қытай. Ұзын-ырғасы 12 мың. шақырым жол жүретін дала кемесі атанған Ойсылқараның керуені, оның ерсілі қарсылы сапары Ұлы Жібек жолының бір көрінісі еді.
Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы, «Амангелді орта мектебі»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Ибраева Гульфаира Токтаргазиновна
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнен өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты:
• Зат есім туралы берілген білімдерін жинақтау, бекіту және қорыту.
жаттығу жұмыстарын және тапсырмалар орындату арқылы пысықтау.
• Білім-білік қабілеттерін, ой-өрістерін, есте сақтау, шығармашылық дағдыларын дамыту.
• Сауатты, көркем, таза жазуға баулуда эстетикалық тәрбие беру.
Жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: саяхат сабағы
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік жұмыс
Көрнекілігі: керуенді алып жүретін кісілердің қызметі Керуенбасы, Қолдай, Көріпкел, Түйекеш; Кірекеш; Жаушы жазылған жазулар
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру . Амандасу, оқушыларды түгендеп, оқу құралдарын ретке келтіру.
ІІ. Жаңа сабақ.
-ІV ғасырдан басталып ХV ғасырға жеткен Ұлы Жібек жолындағы дала кемесі түйелердің қаз қатар тіркесіп, үстіндегі ауыр жүктен белі қайысып, маң-маң басып келе жатыр. Құмды шөлді жерлерден қиналмай өтеді. Өйткені ол Ойсылқара. Шаруаға өте қолайлы, шөлге шыдамды. Жануарлардың барар жері өте алыс. Бір шеті Үндістан, екінші шеті Қытай. Ұзын-ырғасы 12 мың. шақырым жол жүретін дала кемесі атанған Ойсылқараның керуені, оның ерсілі қарсылы сапары Ұлы Жібек жолының бір көрінісі еді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сөз құрамы
2 - сыныпта өткенді қайталау, жүйелеу; сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; сөз және оның мағынасы туралы түсініктерін пысықтау; сөзді талдау қабілеттерін дамыту; сөз мағынасын ұғыну қабілеттерін дамыту, белсенділіктерін дамыту;
Сан есімнен өткенді қайталау
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Құмарова Құралай Тұрғалиқызы
Сын есімнен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Ондық бөлшектерді азайту
Кұлсейтова Гүлнара Ұзақбайқызы математика пәні мұғалімі Шалқар қаласы, №5 орта мектеп
Біздің Отанымыз
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы, «Амангелді орта мектебі»КММ Бастауыш сынып мұғалімі Ибраева Гульфаира Токтаргазиновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.