Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.
3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірме қағаздар, дидактикалық тапсырмалар, үнтаспа, слайдтар.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Қызығушылығын ояту.
- Білімді болу дегеніміз не?
IV. Өткен сабақты қорытындылау. №1 Слайд.
- Көбейту дегеніміз не?
- Көбейту амалының компоненттерін ата.
- Бөлу компоненттерін ата.
- Қосу амалының компоненттерін ата.
- Азайту амалының компоненттерін ата.
V. Мағынаны тану.№2 Слайд.
Қосындыны санға көбейту көбейтудің үлестірімділік қасиеті.
(5+3) х 2 жазуы нені білдіреді?
5х 2 +3 х2 жазуы нені білдіреді?
VI. Оқулықпен жұмыс. № 1 тапсырма мысалдарды шығару. «Саяхатқа шығу»
Бәйтерек 560: 8 музей 200 х4
Мұнай өндіру 650 - 90«Алматы қонақ үйі» 600: 3
70 Астана 650 Көкшетау 200 Алматы
560 Атырау 800 Өскемен Оқжетпес 800 - 15
- Бәйтеректің символы қандай? (Өмір мен өркендеудің символы.)
Оның биіктігі 97 м, шардың диаметрі 22 м шардың ішінде президент қолының ізі бар.
VII. Топтық жұмыс. №2 - тапсырма.
VIII. Тақтамен жұмыс.№3 - тапсырма.(қолайлы тәсілмен есептеу)
IX. Бекіту.№4 тапсырма. Өрнектерді жазып мәндерін табу.
X. Өз бетімен жұмыс.№6 - тапсырма (теңдеулерді шешу)
XI. Тақтамен жұмыс. №7 - тапсырма. Есеп құрастыру, шығару.
XII. Тіл дамыту. « Логоритмика»
XIII. Шығармашылық тапсырма. Тіл дамытуға әрі ана тілі сабағына байланысты берілген өлең жолдарының авторларын табуымыз керек. Ол үшін төмендегі тапсырмаларды орындасақ, дұрыс жауаптың тұсында өлеңнің авторы жазылған
ШҚО, Аягөз қаласы,
«№5 жалпы білім беретін орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
бастауыш класс мұғалімі Аптимов Серікжамал Ихсанқызы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.
3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірме қағаздар, дидактикалық тапсырмалар, үнтаспа, слайдтар.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Қызығушылығын ояту.
- Білімді болу дегеніміз не?
IV. Өткен сабақты қорытындылау. №1 Слайд.
- Көбейту дегеніміз не?
- Көбейту амалының компоненттерін ата.
- Бөлу компоненттерін ата.
- Қосу амалының компоненттерін ата.
- Азайту амалының компоненттерін ата.
V. Мағынаны тану.№2 Слайд.
Қосындыны санға көбейту көбейтудің үлестірімділік қасиеті.
(5+3) х 2 жазуы нені білдіреді?
5х 2 +3 х2 жазуы нені білдіреді?
VI. Оқулықпен жұмыс. № 1 тапсырма мысалдарды шығару. «Саяхатқа шығу»
Бәйтерек 560: 8 музей 200 х4
Мұнай өндіру 650 - 90«Алматы қонақ үйі» 600: 3
70 Астана 650 Көкшетау 200 Алматы
560 Атырау 800 Өскемен Оқжетпес 800 - 15
- Бәйтеректің символы қандай? (Өмір мен өркендеудің символы.)
Оның биіктігі 97 м, шардың диаметрі 22 м шардың ішінде президент қолының ізі бар.
VII. Топтық жұмыс. №2 - тапсырма.
VIII. Тақтамен жұмыс.№3 - тапсырма.(қолайлы тәсілмен есептеу)
IX. Бекіту.№4 тапсырма. Өрнектерді жазып мәндерін табу.
X. Өз бетімен жұмыс.№6 - тапсырма (теңдеулерді шешу)
XI. Тақтамен жұмыс. №7 - тапсырма. Есеп құрастыру, шығару.
XII. Тіл дамыту. « Логоритмика»
XIII. Шығармашылық тапсырма. Тіл дамытуға әрі ана тілі сабағына байланысты берілген өлең жолдарының авторларын табуымыз керек. Ол үшін төмендегі тапсырмаларды орындасақ, дұрыс жауаптың тұсында өлеңнің авторы жазылған
ШҚО, Аягөз қаласы,
«№5 жалпы білім беретін орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
бастауыш класс мұғалімі Аптимов Серікжамал Ихсанқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Есептеу. Қорытындылау
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.