Есептер шығару
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек
Басталуы 5 минут
Бағалау парақшасымен таныстыру
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Шаттық шеңбері»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Қатысушылар шеңбер болып тұрады.
Біздің келер шамамыз
Бестен үшті аламыз
Төртті қосып екіге
Жауабын тез табамыз.
Топтарға бөлу.
Байқоңыр қаласы
№275 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Халдарова Гүлмира Еркінқызы
Есептер шығару. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек
Басталуы 5 минут
Бағалау парақшасымен таныстыру
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Шаттық шеңбері»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Қатысушылар шеңбер болып тұрады.
Біздің келер шамамыз
Бестен үшті аламыз
Төртті қосып екіге
Жауабын тез табамыз.
Топтарға бөлу.
Байқоңыр қаласы
№275 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Халдарова Гүлмира Еркінқызы
Есептер шығару. жүктеу
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
100 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Спорт және денсаулық күтімі
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады
Сандар сыры
Ондықтар, жүздіктерді құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.