Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Астана – бас қала

04 қаңтар 2013, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Балқаш қаласы,
С. Сейфуллин атындағы №7 мектеп – гимназиясы
бастауыш сынып мұғалімі Тлеукулова Қымбат Абетовна

Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Астана – бас қала.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Стратегиялар: «Топ ұстанымын құру».
Диалог «Қайта бағыттау».
«Маршрут картасы».
Сергіту сәті «Әнге билету».
«Ментальды карта». «Бес жолды өлең».
Рефлексия «Бір сурет, бес сөз».
Мақсаты: Қазақстанның астанасы - Астана қаласы жайлы білімдерін сыни ойлау арқылы толықтыру
Міндеттері: - Астана қаласының көрікті жерлерін білу және мәтіндегі негізгі ойды ашу;
- топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру;
- өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру

Ұйымдастыру:
Оқушыларды психологиялық дайындау.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!
1. Топқа бөлу.
«Сурет қиындылары»
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді, қиылған суреттерді құрастыру керек.
Астана, Алматы, Қарағанды, Балқаш топтары болады.

2. Топ ұстанымын құру.
«Маршрут картасы» арқылы Астана қаласындағы көрнекі жерлерді аралау. Әр аялдамада тапсырма орындайды.

1-аялдама:
Астана қаласының картадағы орны.

2-аялдама: «Бәйтерек»
Оқулықпен жұмыс
Әр топ мәтінді бөлімге бөліп оқиды.

3-аялдама: «Ақ орда»

Диалог «Қайта бағыттау»
Сұрақтар:
- Мәтінде не туралы айтылған?
- Кісі, жер-су аттары қалай жазылған?
- Астана қаласында болғандарың бар ма?
- Қазақстанның басқа қалаларынан айырмашылығы бар ма? Қандай? Дәлелде.

4-аялдама: Бейбітшілік және келісім сарайы
Сергіту сәті «Әнге билету»
«Астана» туралы ән.

5-аялдама:
«Шабыт» шығармашылық сарайы

«Ментальды карта»
- Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарының аттарын ментальды картаға салу.
1-топ: Таулары.
2-топ:Кен байлықтары.
3-топ: Атақты адамдары.
4-топ: Қалалары.

6-аялдама:
Назарбаев Университеті

«Бес жолды өлең».
Зат есім(1)
Сын есім, сын есім(2)
Етістік, етістік, етістік(3)
Сөйлем(4)
Зат есім

Рефлексия: «Бір сурет, бес сөз».
- Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Бағалау
Ойлау қызметінің қандай түрлерін сабақта пайдаланғанын анықтау.
Формативті бағалау жүргізу.
Үйге тапсырма
Астана – бас қала. (эссе жазу)
13 432
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Елдің жаңа орталығы – Астана
Елдің жаңа орталығы – Астана
Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым
Шоқан өмірі - үлгі, өнеге екенін оқушыларға түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтық әдісті, ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалануды жетілдіру.
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспар
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспар
Балқаш қаласы, Сәкен Сейфуллин атындағы №7 мектеп - гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі: Жортарова Ажар Қайдарқызы
Шибұт, Қылмойын, Қарынбас
Шибұт, Қылмойын, Қарынбас
Мақсаты: Оқушылардың ертегі түрлері туралы білімдерін толықтыру. танымдық білім, білік дағдысын дамыту. Достыққа, еңбекке тәрбиелей отырып, алған білімдерін сыни ойлау арқылы өмірде қолдана алу дағдысының қалыптасуы;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×