Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым
Қазақ тілі
Лексикалық тақырыбы: Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым.
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын қайталау
Сыныбы: 9 орыс
Сабақтың мақсаты: Шоқан өмірі - үлгі, өнеге екенін оқушыларға түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтық әдісті, ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалануды жетілдіру.
Қолданылған әдіс – тәсілдер: Топқа бөлу, «Claster»әдісі, «Ойтолғау» әдісі, «Бес жол өлең», «INSERT» стратегиясы.
Қолданылған модуль:«Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану»,«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Талантты және дарынды балаларға білім беру»
Сабақтың барысы:
2 мин Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастырады. Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық.
Қызығушылықтарын ояту мақсатында интерактивті тақтада глобус, алақан, көгершіннің суреті беріледі. Осы суреттерді қалауынша орналастырып, өз ойларын айту ұсынылады.
Топқа бөліну үшін Астана ғимараттарының қима суреттері ұсынылады.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін, флипчартта берілген сөздерді оқиды.
Бұл қай ғалым екенін анықтату.
Ш. Уәлихановтың туған жері, шыққан тегі, балалық шағы туралы түсіндіру.
Грамматикалық тапсырма ұсынылады.
1 - тапсырма.
Г. Н. Потаниннің ой - пікірі ұсынылады.
1 - тапсырма. Мәтін бойынша тапсырма беру.
1. Мәтіннің аудармасын тексереді.
2. Мәтіннен құрмалас сөйлем табу.
2 - тапсырма. Семантикалық кестені толтыру жұмыс ұсынылады.
3 - тапсырма. «Ойтолғау»
Берілген сұрақтарды оқу.
- Шоқанның туып - өскен ортасы?
- Шоқан қайда оқыды?
- Ол неше жасында қайтыс болды?
4 - тапсырма. «Шоқан» сөзімен байланысты бес жолды өлең құрастыру.
1 - жол Зат есім – 1 сөз
2 - жол Сын есім - 2 сөз
3 - жол Етістік - 3 сөз
4 - жол Толықтауыш - 4 сөз
5 - жол Түйін сөз - 5 сөз
73 бет. Ш. Уәлиханов мәтіні бойынша жазбаша жұмыс береді. Үй тапсырмасын түсіндіреді.
Әр топ басшысы бағалау парағына өз тобының мүшелеріне әр тапсырмаға баға қояды.
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым жүктеу
Лексикалық тақырыбы: Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым.
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын қайталау
Сыныбы: 9 орыс
Сабақтың мақсаты: Шоқан өмірі - үлгі, өнеге екенін оқушыларға түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтық әдісті, ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалануды жетілдіру.
Қолданылған әдіс – тәсілдер: Топқа бөлу, «Claster»әдісі, «Ойтолғау» әдісі, «Бес жол өлең», «INSERT» стратегиясы.
Қолданылған модуль:«Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану»,«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Талантты және дарынды балаларға білім беру»
Сабақтың барысы:
2 мин Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастырады. Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық.
Қызығушылықтарын ояту мақсатында интерактивті тақтада глобус, алақан, көгершіннің суреті беріледі. Осы суреттерді қалауынша орналастырып, өз ойларын айту ұсынылады.
Топқа бөліну үшін Астана ғимараттарының қима суреттері ұсынылады.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін, флипчартта берілген сөздерді оқиды.
Бұл қай ғалым екенін анықтату.
Ш. Уәлихановтың туған жері, шыққан тегі, балалық шағы туралы түсіндіру.
Грамматикалық тапсырма ұсынылады.
1 - тапсырма.
Г. Н. Потаниннің ой - пікірі ұсынылады.
1 - тапсырма. Мәтін бойынша тапсырма беру.
1. Мәтіннің аудармасын тексереді.
2. Мәтіннен құрмалас сөйлем табу.
2 - тапсырма. Семантикалық кестені толтыру жұмыс ұсынылады.
3 - тапсырма. «Ойтолғау»
Берілген сұрақтарды оқу.
- Шоқанның туып - өскен ортасы?
- Шоқан қайда оқыды?
- Ол неше жасында қайтыс болды?
4 - тапсырма. «Шоқан» сөзімен байланысты бес жолды өлең құрастыру.
1 - жол Зат есім – 1 сөз
2 - жол Сын есім - 2 сөз
3 - жол Етістік - 3 сөз
4 - жол Толықтауыш - 4 сөз
5 - жол Түйін сөз - 5 сөз
73 бет. Ш. Уәлиханов мәтіні бойынша жазбаша жұмыс береді. Үй тапсырмасын түсіндіреді.
Әр топ басшысы бағалау парағына өз тобының мүшелеріне әр тапсырмаға баға қояды.
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым жүктеу
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Ахмет мұрасы - рухани қазына
Ахмет Байтұрсынұлының шығармашылығын таныта, мысал өлеңінің мәнін ашу арқылы диалогтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспар
Балқаш қаласы, Сәкен Сейфуллин атындағы №7 мектеп - гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі: Жортарова Ажар Қайдарқызы
Бастауыш сынып сабақ топтамасы
Қарағанды қаласы, Әлихан Бөкейхан атындағы №76 жалпы білім беретін орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ибраева Гүлбаршын Қырықбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.