А. Құнанбаев. И. А. Крыловтан «Шегіртке мен құмырсқа»
Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев. И. А. Крыловтан «Шегіртке мен құмырсқа»
Сабақтың мақсаты:
Б) Оқушыларды А. Құнанбаевтың аударма өлеңімен таныстыру
Д) Ой - өрісін кеңейту, сөздік қорын молайту, тіл дамыту
Т) Еңбекке деген сүйіспеншілігін арттыру, бекер, босқа уақыт өткізбеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, қима қағаздар
Сабақ әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, оқу, сахналау.
Сабақтың түрі: пәнаралық
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Біріңғай талапты орындау.
Психологиялық сәт:
Күндей жадыра
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза мөлдір көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз
1. Ой қозғау (сұрақ - жауап)
Бір жылда неше мезгіл бар?
Әр мезгілде неше айдан бар?
Қазір қай мезгіл? Қай ай?
Күзде қандай өзгерістер болады?
- Олай болса, балалар, көздеріңді жұмыңдар саяхатқа шығамыз
«Күз» мезгіліне саяхат
2. Үй тапсырмасы
“ Күзгі орманның көріністері”
1. Мәтінді түсініп оқу
2. Мәтін бойынша мазмұндау
3. І қатар. Орман көрінісі
ІІ қатар. Тиіннің қысқа дайындығы
ІІІ қатар. Тышқанның тіршілігі
3. Жеке жұмыс (Қима қағазбен жұмыс)
«Қыс» мезгіліне саяхат.
Қыста қандай өзгеріс болады?
4. Суретпен жұмыс
- Суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
- Қандай жыл мезгілі бейнеленген?
- Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше?
- Шегіртке неге жылап тұр деп ойлайсыңдар?
ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Жаңа сабақ
А. Құнанбаев және И. Крылов туралы мәлімет.
- Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.
Мысал - кейіпкерлері адам емес аң, жан - жануар арқылы адам бойындағы мінді тұспалдап, әжуа - күлкі етеді. Осындай шағын көлемді оқиғаны, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарма.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
Мысалды мәнерлеп оқу
Мысалдың мазмұның түсіндіру
Тізбектей оқу
Рөлге бөліп оқыту
Мысалдағы жасыл бояумен жазылған сөздерді дауыстап оқу
Бұл сөздер қай кейіпкерге қатысты?
Кім зерек? ойыны
Жаз мезгіліндегі шегіртке:
Қыс мезгіліндегі шегіртке:
Зерттеу жұмысы:
Құмырсқа - жәндік, Олар илеу жасайды, азық қорын жинайды, қорғайды. Құмырсқаның 10 мыңнан астам түрі бар екен. Құмырсқа қызыл және қара түстес болады олар 20 жылға дейін өмір сүреді. Құмырсқа адамның досы. Оның емдік қасиеті де бар.
Шегіртке - Жіңішке, ұзын мұртты. Ауылшаруашылық дақылдарының аса қауіпті зиянкесі.
Шегірткенің бірнеше түрлері бар. сұр, қанатсыз, көшпелі. шырылдауық, қарашегірткелер болады.
Сипаттау. Мінездеме беру
Шегіртке - жалқау, ойсыз, панасыз, шырылдайды, зиянкес, шөппен қоректенеді, ән салады.
Құмырсқа - еңбекқор, адал, үйлі, қызыл және қара түсті.
Ұқсастығы – екеуі де жәндік
Шығармашылық тапсырма (Өлең шығару)
Ұзын мұртты.....................(құмырсқа)
(еңбек етіп)........................ терлепті
Шырылдауық...........................(шегіртке)
(жазы бойы)................ сайрандап
(қыс келерін).................... білмепті.
Қорытынды:
Өмірде шегірткеге ұқсас адамдар бар ма?
Шегіртке сияқты қиналып қалмас үшін не істер едің?
Үй тапсырмасы:
Шегіртке мен құмырсқаның іс - әрекетін сипаттайтын мақал - мәтел жазу.
Бағалау
Шегіртке мен құмырсқа. жүктеу
Шегіртке мен құмырсқа мысалы текст қарау
Сабақтың мақсаты:
Б) Оқушыларды А. Құнанбаевтың аударма өлеңімен таныстыру
Д) Ой - өрісін кеңейту, сөздік қорын молайту, тіл дамыту
Т) Еңбекке деген сүйіспеншілігін арттыру, бекер, босқа уақыт өткізбеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, қима қағаздар
Сабақ әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, оқу, сахналау.
Сабақтың түрі: пәнаралық
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Біріңғай талапты орындау.
Психологиялық сәт:
Күндей жадыра
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза мөлдір көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз
1. Ой қозғау (сұрақ - жауап)
Бір жылда неше мезгіл бар?
Әр мезгілде неше айдан бар?
Қазір қай мезгіл? Қай ай?
Күзде қандай өзгерістер болады?
- Олай болса, балалар, көздеріңді жұмыңдар саяхатқа шығамыз
«Күз» мезгіліне саяхат
2. Үй тапсырмасы
“ Күзгі орманның көріністері”
1. Мәтінді түсініп оқу
2. Мәтін бойынша мазмұндау
3. І қатар. Орман көрінісі
ІІ қатар. Тиіннің қысқа дайындығы
ІІІ қатар. Тышқанның тіршілігі
3. Жеке жұмыс (Қима қағазбен жұмыс)
«Қыс» мезгіліне саяхат.
Қыста қандай өзгеріс болады?
4. Суретпен жұмыс
- Суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
- Қандай жыл мезгілі бейнеленген?
- Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше?
- Шегіртке неге жылап тұр деп ойлайсыңдар?
ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Жаңа сабақ
А. Құнанбаев және И. Крылов туралы мәлімет.
- Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.
Мысал - кейіпкерлері адам емес аң, жан - жануар арқылы адам бойындағы мінді тұспалдап, әжуа - күлкі етеді. Осындай шағын көлемді оқиғаны, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарма.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
Мысалды мәнерлеп оқу
Мысалдың мазмұның түсіндіру
Тізбектей оқу
Рөлге бөліп оқыту
Мысалдағы жасыл бояумен жазылған сөздерді дауыстап оқу
Бұл сөздер қай кейіпкерге қатысты?
Кім зерек? ойыны
Жаз мезгіліндегі шегіртке:
Қыс мезгіліндегі шегіртке:
Зерттеу жұмысы:
Құмырсқа - жәндік, Олар илеу жасайды, азық қорын жинайды, қорғайды. Құмырсқаның 10 мыңнан астам түрі бар екен. Құмырсқа қызыл және қара түстес болады олар 20 жылға дейін өмір сүреді. Құмырсқа адамның досы. Оның емдік қасиеті де бар.
Шегіртке - Жіңішке, ұзын мұртты. Ауылшаруашылық дақылдарының аса қауіпті зиянкесі.
Шегірткенің бірнеше түрлері бар. сұр, қанатсыз, көшпелі. шырылдауық, қарашегірткелер болады.
Сипаттау. Мінездеме беру
Шегіртке - жалқау, ойсыз, панасыз, шырылдайды, зиянкес, шөппен қоректенеді, ән салады.
Құмырсқа - еңбекқор, адал, үйлі, қызыл және қара түсті.
Ұқсастығы – екеуі де жәндік
Шығармашылық тапсырма (Өлең шығару)
Ұзын мұртты.....................(құмырсқа)
(еңбек етіп)........................ терлепті
Шырылдауық...........................(шегіртке)
(жазы бойы)................ сайрандап
(қыс келерін).................... білмепті.
Қорытынды:
Өмірде шегірткеге ұқсас адамдар бар ма?
Шегіртке сияқты қиналып қалмас үшін не істер едің?
Үй тапсырмасы:
Шегіртке мен құмырсқаның іс - әрекетін сипаттайтын мақал - мәтел жазу.
Бағалау
Шегіртке мен құмырсқа. жүктеу
Шегіртке мен құмырсқа мысалы текст қарау
Жаңалықтар
Шегіртке мен құмырсқа
Абай Құнанбаев пен И. В. Крылов туралы қысқаша мағлұмат беру. И. В. Крыловтың Абаймен аударылған мысалдарды еске түсіру. Мысалдардан қандай ғибрат алатынымызды көрсету. Шегіртке мен құмырсқа мысалының тәрбиелік мәнін, мазмұнын ашу.
Шегіртке мен құмырсқа
А. Құнанбаев пен И. В. Крылов туралы қысқаша мағлұмат беру. И. В. Крыловтың Абаймен аударылған мысалдарды еске түсіру. Мысалдардан қандай ғибрат алатынымызды көрсету. Шегіртке мен құмырсқа мысалының тәрбиелік мәнін, мазмұнын ашу.
Шегіртке мен құмырсқа (мысал)
Жамбыл облысы, Меркі ауданы, №5 Ақарал орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бекасилова Молдир Амантаевна
Шегіртке мен құмырсқа
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, №8 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Алиева Динара Қасанқызы
Бастауыш сынып сабақ топтамасы
Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай селосы, Хамидолла Наубетов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нәбиева Гүлбаршын Емматқызы
Шегіртке мен құмырсқа
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы «Осакаровка кентінің №1 орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Садвакасова Кулайым Айтбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.