Екі амалмен шығарылатын есеп
Сабақ тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын есеп.
Сабақ мақсаты: Екі амалмен шығарылатын есептің шығарылу тәсілін меңгерту.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды саналылық пен тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ауызша есептеу, сұрақ – жауап, талдау, іздендіру, дәлелдеу, өз бетінше жұмыс, көрнекілік әдістері.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
Санамақ.
Бір дегенім – бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім – елім,
Далам, тауым, көлім.
Үш дегенім – үміт,
Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім,
Төзе білем өзім.
Бес дегенім – бақыт,
Бағалайтын уақыт.
Оқулықпен жұмыс.
№1. Есептерді шығару. Салыстыру.
а)
Жүр еді – 12бала
Кетті - 2 ұл
Сырғанап жүр -? Бала
Шешуі: 12 – 2 = 10
Жауабы: 10 бала
ә)
Жүр еді - 10 бала
Келді – 5 қыз бала
Барлығы -? бала
Шешуі: 10+5 = 15
Жауабы: 15 бала
б)
Жур еді – 12
Кетті - 2 ұл
Келді - 5 қыз
Сырғанап жүр -? бала
Шешуі: (12 – 2) + 5= 15
Жауабы: 15 бала сырғанап жүр.
№2.
Сатып әкелді – 6 және 4 шөлмек сусын
Ішілді – 7 шөлмек сусын
Қалды -? шөлмек сусын
(6+4) – 7 = 3
Жауабы: 3 шөлмек сусын қалды
№3.
Өрнекті жазу және оның мәнін табу.
а – 2, мұндағы а = 32; 59; 11.
32 – 2= 30
59 – 2 = 57
11 – 2= 9
№4 Өрнекті оқу және оның мәнін табу.
(7+2) +40=49
79 – (6+3)=70
(6+3)+50=59
(5+4)+30=39
97 – (4+3)=90
86 – (2+4)=80
№5. Өрнектеп көрсету.
90 мин = 1 сағ 30 мин
1сағ 10 мин = 70 мин
100 мин = 1 сағ 40 мин
1сағ 20мин = 80 мин
1 тәул. 1 сағ = 25 сағ
1сағ 9мин = 69 мин
№6. Өз бетімен жұмыс.
11 – 2 = 9
9 + 2 = 11
21 – 2= 19
19 + 2 =21
31 – 2 =29
29 + 2= 31
Үйге тапсырма: №4 2, 3 – бағандар 69 - бет.
Қорытындылау. Сұрақ – жауап.
Бағалау.
Сабақ мақсаты: Екі амалмен шығарылатын есептің шығарылу тәсілін меңгерту.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды саналылық пен тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ауызша есептеу, сұрақ – жауап, талдау, іздендіру, дәлелдеу, өз бетінше жұмыс, көрнекілік әдістері.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
Санамақ.
Бір дегенім – бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім – елім,
Далам, тауым, көлім.
Үш дегенім – үміт,
Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім,
Төзе білем өзім.
Бес дегенім – бақыт,
Бағалайтын уақыт.
Оқулықпен жұмыс.
№1. Есептерді шығару. Салыстыру.
а)
Жүр еді – 12бала
Кетті - 2 ұл
Сырғанап жүр -? Бала
Шешуі: 12 – 2 = 10
Жауабы: 10 бала
ә)
Жүр еді - 10 бала
Келді – 5 қыз бала
Барлығы -? бала
Шешуі: 10+5 = 15
Жауабы: 15 бала
б)
Жур еді – 12
Кетті - 2 ұл
Келді - 5 қыз
Сырғанап жүр -? бала
Шешуі: (12 – 2) + 5= 15
Жауабы: 15 бала сырғанап жүр.
№2.
Сатып әкелді – 6 және 4 шөлмек сусын
Ішілді – 7 шөлмек сусын
Қалды -? шөлмек сусын
(6+4) – 7 = 3
Жауабы: 3 шөлмек сусын қалды
№3.
Өрнекті жазу және оның мәнін табу.
а – 2, мұндағы а = 32; 59; 11.
32 – 2= 30
59 – 2 = 57
11 – 2= 9
№4 Өрнекті оқу және оның мәнін табу.
(7+2) +40=49
79 – (6+3)=70
(6+3)+50=59
(5+4)+30=39
97 – (4+3)=90
86 – (2+4)=80
№5. Өрнектеп көрсету.
90 мин = 1 сағ 30 мин
1сағ 10 мин = 70 мин
100 мин = 1 сағ 40 мин
1сағ 20мин = 80 мин
1 тәул. 1 сағ = 25 сағ
1сағ 9мин = 69 мин
№6. Өз бетімен жұмыс.
11 – 2 = 9
9 + 2 = 11
21 – 2= 19
19 + 2 =21
31 – 2 =29
29 + 2= 31
Үйге тапсырма: №4 2, 3 – бағандар 69 - бет.
Қорытындылау. Сұрақ – жауап.
Бағалау.
Жаңалықтар
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Көңілді математика
Бір дегенім – бесік. Шықтық содан өсім. Екі дегенім – елім. Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – үміт. Үміт артар жігіт. Төрт дегенім – төзім. Төзе білем өзім.
Санамақ. Бірге жаттайық!
1 дегенім – бөрік. Кисең басқа көрік. 2 дегенім – етік. Киер сәнді етіп.
7 саны мен цифры
Ақтөбе қаласы, №1 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Таласбаева Айдана Сержанқызы
2 санын қосу және азайту
Ақтөбе қаласы, № 53 орта мектебінің бастауыш калсс мұғалімі Сембі Кенжегүл Бақытқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.