Жүйелі жұмбақ, мәнді – мақал
Сабақ жоспары
Тіл дамыту 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүйелі жұмбақ, мәнді – мақал
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мақал - мәтелді оқу, жұмбақтар шешу барысында төрт - түлік мал жайлы мәлімет беру.
Дамытушылық: Ауыз екі сөйлеу тілін, сөздік қорын, есте сақтау және ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Еңбекті бағалау, үй жануарларын құрметтеу, оларды қорғау, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: үй жануарлары мен төлдердің суреттері, слайдтық тапсырмалар.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, тест
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен амандасу, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Өткенді қайталау:
а) бір жылда қанша мезгіл бар?
б) қазір жылдың қай мезгілі?
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
– Бүгін сабағымыздың тақырыбы «Жүйелі жұмбақ, мәнді - мақал». Отан, еңбек, төрт - түлік мал жайында тапсырмалар орындаймыз.
Тапсырмалар:
1. Тапсырма. Мақалдың жалғасын тап.
2. Тапсырма. Ұйқасын тап.
3. Тапсырма. Мына суреттерге қарап жұмбақтардың шешуін тап.
ІV. Сергіту сәті.
1. Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп - теріп алайық, Қалтамызға салайық.
2. Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай балапан,
Үп - үлкен боп өседі.
4. Тапсырма. Математикалық мақал - мәтелдер.
V. Дәптермен жұмыс.
5. Тапсырма. Тиым сөздерді дәптерге жазу.
Малды аяқпен теппейді.
Балағаттап боқтамайды.
Жатқан малдың үстінен аттама.
Малға «кет» деп дауыс көтермейді.
VІ. Қорытындылау. Тест.
VІІ. Бағалау.
Жүйелі жұмбақ, мәнді – мақал. жүктеу
Тіл дамыту 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүйелі жұмбақ, мәнді – мақал
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мақал - мәтелді оқу, жұмбақтар шешу барысында төрт - түлік мал жайлы мәлімет беру.
Дамытушылық: Ауыз екі сөйлеу тілін, сөздік қорын, есте сақтау және ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Еңбекті бағалау, үй жануарларын құрметтеу, оларды қорғау, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: үй жануарлары мен төлдердің суреттері, слайдтық тапсырмалар.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, тест
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен амандасу, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Өткенді қайталау:
а) бір жылда қанша мезгіл бар?
б) қазір жылдың қай мезгілі?
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
– Бүгін сабағымыздың тақырыбы «Жүйелі жұмбақ, мәнді - мақал». Отан, еңбек, төрт - түлік мал жайында тапсырмалар орындаймыз.
Тапсырмалар:
1. Тапсырма. Мақалдың жалғасын тап.
2. Тапсырма. Ұйқасын тап.
3. Тапсырма. Мына суреттерге қарап жұмбақтардың шешуін тап.
ІV. Сергіту сәті.
1. Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп - теріп алайық, Қалтамызға салайық.
2. Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай балапан,
Үп - үлкен боп өседі.
4. Тапсырма. Математикалық мақал - мәтелдер.
V. Дәптермен жұмыс.
5. Тапсырма. Тиым сөздерді дәптерге жазу.
Малды аяқпен теппейді.
Балағаттап боқтамайды.
Жатқан малдың үстінен аттама.
Малға «кет» деп дауыс көтермейді.
VІ. Қорытындылау. Тест.
VІІ. Бағалау.
Жүйелі жұмбақ, мәнді – мақал. жүктеу
Жаңалықтар
Үй жануарлары
Балалардың төрт түлік мал туралы, олардың төлдерін ажырата білуге және пайдасы жайлы алған білімдерін бекіту.
Ақ қыс
Мәтін мазмұнымен таныса отырып, мәтіндегі негізгі идеяны ашу, жүйелі сөйлеуге үйрету. Оқушыны ізденуге жетелеу. Жауапкершілікті сезінетін өнерлі тұлғаны тәрбиелеу.
Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы6 Жосалы кенті6 №105 орта мектептің Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбукенова Қарашаш
Төрт түлік
Балқаш қаласы М. Горький атындағы №1 орта мектеп Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Сейткалиева Нұрзия Несипбекқызы
Төрт түлік
Солтүстік Қазақстан облысы, Ғ. Мүсірепов атындағы аудан, Рузаевка селосы, Калинов орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Садыкова Асель Нурлановна
Төрт түлік жырлары. Қой
Атырау қаласы, Амангелді атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Құрманғалиева Динара
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.