Ақ қыс
Сабақтың тақырыбы: Ақ қыс
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Мәтін мазмұнымен таныста отырып, мәтіндегі негізгі идеяны ашу, жүйелі сөйлеуге үйрету.
ә\ Оқушыны ізденуге жетелеу. Жауапкершілікті сезінетін өнерлі тұлғаны тәрбиелеу.
б\ Мәтін бойынша танымдылық тапсырмалар беру арқылы өз ойларын тұжырымдап жеке, топта жұмыс жасауға, өз ойын еркін, қысылмай айтуға дағдыландыру.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: жұмбақтар, мақал - мәтелде, күз көрінісі.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Өтілген тарау бойынша тақырыптарды қайталау.
2. Өздеріне ұнаған өлеңнен үзінді оқу.
3. Сөздіктердің мағынасын түсіндіру.
Сергіту сәті.«Кім шапшаң» ойыны.
«У» дыбысының сөз басында келетініне сөздер айту. Мысалы: уық, уақыт, Уылдырық, уайым, уақ, уыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылығын ояту.
Ой қозғау.
Жұмбақтар шешу.
Жайған жастық сөгілді,
Аппақ мамық төгілді.
2. Қыс мезгілі бейнеленген сурет бойынша әңгімелеу.
3. Т. Айбергенов туралы айту.
4. Мәтінмен жұмыс.
- Өлеңді мәнерлеп оқу.
- Ақын қыс көрінісін қалай суреттеген?
- Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады
5. Мақалдың мағынасын түсіндіру.
Сергіту сәттері.«Есте сақтауын дамыту»
Орнымыздан тұрайық
Алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық
IV. Сабақты бекіту.
Сөз тіркесінен сөйлем құра.
қыс: суық, аязды, боранды
V. Үйге тапсырма.
1. Өлеңді түсініп оқу.
2. Қыс мезгілінің суретін салу.
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Мәтін мазмұнымен таныста отырып, мәтіндегі негізгі идеяны ашу, жүйелі сөйлеуге үйрету.
ә\ Оқушыны ізденуге жетелеу. Жауапкершілікті сезінетін өнерлі тұлғаны тәрбиелеу.
б\ Мәтін бойынша танымдылық тапсырмалар беру арқылы өз ойларын тұжырымдап жеке, топта жұмыс жасауға, өз ойын еркін, қысылмай айтуға дағдыландыру.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: жұмбақтар, мақал - мәтелде, күз көрінісі.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Өтілген тарау бойынша тақырыптарды қайталау.
2. Өздеріне ұнаған өлеңнен үзінді оқу.
3. Сөздіктердің мағынасын түсіндіру.
Сергіту сәті.«Кім шапшаң» ойыны.
«У» дыбысының сөз басында келетініне сөздер айту. Мысалы: уық, уақыт, Уылдырық, уайым, уақ, уыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылығын ояту.
Ой қозғау.
Жұмбақтар шешу.
Жайған жастық сөгілді,
Аппақ мамық төгілді.
2. Қыс мезгілі бейнеленген сурет бойынша әңгімелеу.
3. Т. Айбергенов туралы айту.
4. Мәтінмен жұмыс.
- Өлеңді мәнерлеп оқу.
- Ақын қыс көрінісін қалай суреттеген?
- Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады
5. Мақалдың мағынасын түсіндіру.
Сергіту сәттері.«Есте сақтауын дамыту»
Орнымыздан тұрайық
Алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық
IV. Сабақты бекіту.
Сөз тіркесінен сөйлем құра.
қыс: суық, аязды, боранды
V. Үйге тапсырма.
1. Өлеңді түсініп оқу.
2. Қыс мезгілінің суретін салу.
Жаңалықтар
Бозторғай – дала сәні
Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу, құстарды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу. Өз сөздерімен әңгімелеп беруге, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
Құмдағы құпия
Оқушыларды мәтін мазмұнын түсіне білуге, мазмұнын ашу арқылы олардың сөздік қорларын толықтыру. Еңбек етуге, табиғатқа қамқорлықпен қарауға, қорғай білуге тәрбиелеу. Табиғатта болатын өзгерістер жайлы түсіндіре отырып балалардың ой - өрісін, қиялын,
Аққала мен - ақ бала
Оқушыларға әр жыл мезгілінің өзіндік ерекшелігі барын түсіндіре отырып қыс қызығымен таныстыру. Табиғатты сүюге, қысқы таза ауа туралы айта отырып салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу. Қоршаған әлемді танып білуге деген ынталарын дамыту.
Көктем
Оқушыларға мәтінді оқыта отырып, түсініп оқу дағдысын жетілдіру. Оқушылардың туған елін, жерін сүюге, табиғаттың әсемдігін суреттей білуге тәрбиелеу.
Бөлімді қайталау. Өзіңді тексер
Тарау бойынша алған білімдерін қорытындылау. Ойын, есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, көктем мезгіліндегі табиғат ерекшеліктерін сүйе білуге тәрбиелеу.
Алтыннан да ардақты
Нанның қадір қасиеті, адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Адам еңбегін бағалай білуге, нанды қастерлеуге тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.