Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Математика: 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Мақсаты: а) оқушылар бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығаруы, қозғалыстағы денелердің жылдамдығын, уақытын, қашықтығын табуы тиіс, өзіндік іс - әрекеттер қалыптастыру арқылы білімдерін дамытуы тиіс
Ресурстар: оқулық, үлестірмелі қималар, кестелер, смайликтер, геометриялық денелер
Әдісі: түсіндіру, талдау, жинақтау, ойын
Күтілетін нәтиже: қозғалыстағы денелердің бағыттары бойынша есептер шығарады, өзіндік іс - әрекет қалыптасады, ұйымшылдыққа, бірін - бірі тыңдауға үйренеді.
І. Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал 2мин
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Жұп, тақ сандар арқылы топқа бөлу
Мақсаты: оқушыларды бірлікке, ұйымшылдыққа шақыру. Топтың ережесін құру
ІІ. Қызығушылығын ояту «Кім жылдам»
3мин Топтарға екі таңбалы сандарға көбейту мен бөлуге тапсырмалар беру
Топтарды орындаған тапсырмалары арқылы бағалау
ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық
3мин Екі топқа ортақ тапсырма
Қозғалыстағы денелердің жылдамдығын,, уақытын, қашықтығын табуға байланысты формуларды еске түсіру
Суреттер арқылы қозғалыстағы денелердің бағыттарын анықтау, сұрақтар қою
Мұғалімі: Италмасова Айгүл Задигерейқызы
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Мақсаты: а) оқушылар бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығаруы, қозғалыстағы денелердің жылдамдығын, уақытын, қашықтығын табуы тиіс, өзіндік іс - әрекеттер қалыптастыру арқылы білімдерін дамытуы тиіс
Ресурстар: оқулық, үлестірмелі қималар, кестелер, смайликтер, геометриялық денелер
Әдісі: түсіндіру, талдау, жинақтау, ойын
Күтілетін нәтиже: қозғалыстағы денелердің бағыттары бойынша есептер шығарады, өзіндік іс - әрекет қалыптасады, ұйымшылдыққа, бірін - бірі тыңдауға үйренеді.
І. Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал 2мин
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Жұп, тақ сандар арқылы топқа бөлу
Мақсаты: оқушыларды бірлікке, ұйымшылдыққа шақыру. Топтың ережесін құру
ІІ. Қызығушылығын ояту «Кім жылдам»
3мин Топтарға екі таңбалы сандарға көбейту мен бөлуге тапсырмалар беру
Топтарды орындаған тапсырмалары арқылы бағалау
ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық
3мин Екі топқа ортақ тапсырма
Қозғалыстағы денелердің жылдамдығын,, уақытын, қашықтығын табуға байланысты формуларды еске түсіру
Суреттер арқылы қозғалыстағы денелердің бағыттарын анықтау, сұрақтар қою
Мұғалімі: Италмасова Айгүл Задигерейқызы
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер жүктеу
Жаңалықтар
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Велосипедші сағатына 30 км жылдамдықпен 60 км қашықтықты жүріп өтті. Ол қанша уақыт жол жүрді?
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейту керек.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру. Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру. Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.