Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Математика 4 сынып
Сабақ тақырыбы: Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс.
Сабақтың мақсаты: Бір - бірінен қарама - қарсы қозғалыс бағытын(алыстау)
мағынасын ұғынады, қозғалысқа байланысты есептерді
шығаруда сызба, кесте бойынша шығаруға жаттығады.
1) Мазмұнына байланысты: Денелердің қозғалыс бағытын анықтап, есеп мазмұнына сәйкес сызба сызады, шығарады;
2) Сын тұрғысынан ойлау: Қозғалыс шамаларының тәуелділігін есептеуде қолдана білуге үйренеді;
3) Топпен жұмыс: Оқушылардың математикалық ой - белсенділігі қалыптасып сабаққа қызығушылығы артады;
Көрнекілігі: Тақырып мазмұнына суреттер, математикалық қызықты тапсырмалар, ойындар шығармашылық тапсырмалар;
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту:
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау,
Көрнекілігі: Қозғалыс шамаларының тәуелділігі кесте; Математикалық қызықты тапсырмалар, ойын, шығармашылық жұмыстар, суреттер, слайд.
Сабақ түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру:
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлау, Ойын әдістері
Сабақ мазмұны:
I. Қызығушылықты ояту:
А) «Ой шақыру» шығармашылық тапсырмалар
II. Мағынаны тану:
А) «Топтастыру
Ә) Дамыта оқыту. 1 «Кімнің ойы ұшқыр»
Б) Сурет бойынша жұмыс; Мазмұнды есептер
В) (Ұқсастық пен даралық» Есеп салыстыру;
Г) «Сыртқы және ішкі» стратегиясы
III. Ой толғаныс:
А) «Кім шапшаң?»
Ә) «Ойлан, тап!»
Б) Біз не үйрендік? «Бір сөзден көп» құрастыру;
IV. Үйге тапсырма:
V. Бағалау рейтингі:
Сабақтың жүру барысы:
1. Қызығушылықты ояту:
А) Ой шақыру:
А топ:
2 * 0*0*6 өрнегінің мәні нешеге тең?
А) о б) 2018
Ә) 2006 в) 2014
Сабақ тақырыбы: Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс.
Сабақтың мақсаты: Бір - бірінен қарама - қарсы қозғалыс бағытын(алыстау)
мағынасын ұғынады, қозғалысқа байланысты есептерді
шығаруда сызба, кесте бойынша шығаруға жаттығады.
1) Мазмұнына байланысты: Денелердің қозғалыс бағытын анықтап, есеп мазмұнына сәйкес сызба сызады, шығарады;
2) Сын тұрғысынан ойлау: Қозғалыс шамаларының тәуелділігін есептеуде қолдана білуге үйренеді;
3) Топпен жұмыс: Оқушылардың математикалық ой - белсенділігі қалыптасып сабаққа қызығушылығы артады;
Көрнекілігі: Тақырып мазмұнына суреттер, математикалық қызықты тапсырмалар, ойындар шығармашылық тапсырмалар;
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту:
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау,
Көрнекілігі: Қозғалыс шамаларының тәуелділігі кесте; Математикалық қызықты тапсырмалар, ойын, шығармашылық жұмыстар, суреттер, слайд.
Сабақ түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру:
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлау, Ойын әдістері
Сабақ мазмұны:
I. Қызығушылықты ояту:
А) «Ой шақыру» шығармашылық тапсырмалар
II. Мағынаны тану:
А) «Топтастыру
Ә) Дамыта оқыту. 1 «Кімнің ойы ұшқыр»
Б) Сурет бойынша жұмыс; Мазмұнды есептер
В) (Ұқсастық пен даралық» Есеп салыстыру;
Г) «Сыртқы және ішкі» стратегиясы
III. Ой толғаныс:
А) «Кім шапшаң?»
Ә) «Ойлан, тап!»
Б) Біз не үйрендік? «Бір сөзден көп» құрастыру;
IV. Үйге тапсырма:
V. Бағалау рейтингі:
Сабақтың жүру барысы:
1. Қызығушылықты ояту:
А) Ой шақыру:
А топ:
2 * 0*0*6 өрнегінің мәні нешеге тең?
А) о б) 2018
Ә) 2006 в) 2014
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Қозғалысқа байланысты есептер бір бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс математика сабақ жоспары 4 сынып
Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді өз бетімен түрлі тәсіл арқылы шығара білуге дағдыландыру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Оқушылар бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығаруы, қозғалыстағы денелердің жылдамдығын, уақытын, қашықтығын табуы тиіс, өзіндік іс - әрекеттер қалыптастыру арқылы білімдерін дамытуы тиіс.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейту керек.
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыстау жылдамдығын табуды үйрету. Есепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.