Өрттің қаупі. Лев Толстой. "Өрттен құтқарушы иттер"
Әдебиеттік оқу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: "Дені саудың - жаны сау"
Сабақ тақырыбы: Өрттің қаупі. Лев Толстой. "Өрттен құтқарушы иттер".
Бағалау критерийлері
1. Мәтінді түсініп оқып, шығармадағы негізгі ойды анықтайды.
2. Сұрақтарға толық және дұрыс жауап береді, табиғат апаттары туралы біледі.
3. Үйдегі қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, айта алады.
Тілдік мақсаттар
Тірек сөздер:
Өрт - пожар - fair
Ит - собака - dog
Қуыршақ - кукла - dall
Құндылықтарды дарыту: Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.
Жан, тән саулығы және рух тазалығы.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, қазақ тілі, көркем еңбек.
Сабақтың басы
5 мин Қызығушылықты ояту
Тренинг «Бәріміз бірге».
Мақсаты: балалардың бір - бірімен байланыс орнатуға үйрету, серіктесінің қозғалыс темпіне ыңғайлану.
Жаттығудың жүргізілуі: балалар жұппен, кейін мұғалімнің айтқан саны бойынша бірге тұрып, допты бірге ұстайды (әр бала допты екі қолымен ұстауы тиіс). Мұғалімнің белгісінен кейін балалар бір уақытта отыруға допты қолдарынан түсіріп алмай сынып ішінде жүруі, секіруі қажет. Ең бастысы, бірге әрекет жасап допты түсіріп алмау.
Оқушыларды тренинг арқылы топқа бөлу.
1 - топ 2 - топ 3 - топ
Үй жұмысын сұрау.
Ой сергек.
Өрттің қаупі. Лев Толстой. "Өрттен құтқарушы иттер" жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: "Дені саудың - жаны сау"
Сабақ тақырыбы: Өрттің қаупі. Лев Толстой. "Өрттен құтқарушы иттер".
Бағалау критерийлері
1. Мәтінді түсініп оқып, шығармадағы негізгі ойды анықтайды.
2. Сұрақтарға толық және дұрыс жауап береді, табиғат апаттары туралы біледі.
3. Үйдегі қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, айта алады.
Тілдік мақсаттар
Тірек сөздер:
Өрт - пожар - fair
Ит - собака - dog
Қуыршақ - кукла - dall
Құндылықтарды дарыту: Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.
Жан, тән саулығы және рух тазалығы.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, қазақ тілі, көркем еңбек.
Сабақтың басы
5 мин Қызығушылықты ояту
Тренинг «Бәріміз бірге».
Мақсаты: балалардың бір - бірімен байланыс орнатуға үйрету, серіктесінің қозғалыс темпіне ыңғайлану.
Жаттығудың жүргізілуі: балалар жұппен, кейін мұғалімнің айтқан саны бойынша бірге тұрып, допты бірге ұстайды (әр бала допты екі қолымен ұстауы тиіс). Мұғалімнің белгісінен кейін балалар бір уақытта отыруға допты қолдарынан түсіріп алмай сынып ішінде жүруі, секіруі қажет. Ең бастысы, бірге әрекет жасап допты түсіріп алмау.
Оқушыларды тренинг арқылы топқа бөлу.
1 - топ 2 - топ 3 - топ
Үй жұмысын сұрау.
Ой сергек.
Өрттің қаупі. Лев Толстой. "Өрттен құтқарушы иттер" жүктеу
Жаңалықтар
Зат есімнің тәуелденуі
өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
Дұрыс тамақтана біл!
Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
Төтенше жағдайлар қызметі туралы не білесіз?
Өрттен сақтану, өртті болдырмау жөнінде түсініктер беру. Ойын арқылы өрттен сақтану туралы дағды қалыптастыру. Жауапкершілікке, ептілікке тәрбиелеу.
Жұрнақ пен жалғау
Қосымша жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінеді. Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны жұрнақ дейді. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны жалғау дейді.
Ә. Оспанов. Сүт қалай ұйықтады?
Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Компьютердің пайдасы мен зияны
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны. - Компьютермен дұрыс жұмыс жасай білу қаншалықты маңызды? - Компьютер мәдениеті дегенді қалай түсінесің?
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.