Зат есімнің тәуелденуі
Қазақ тілі 3 - сынып
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
5 - бөлім: «Өнер»
Сабақ тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 2. 4. 1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
3. 4. 2. 2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу;
3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
Құндылықтарды дарыту: Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары: Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар: Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б
Сабақтың басы
Жаңа топ құру
«Мен басқаның көзімен»
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып, қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой - пікірде екенін айтады. Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1, 2, 3 топтарға бөлініп отырады.
Түймедақ гүлі
Ортаға түймедақ гүлі қойылады. Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір - бір гүлін жұлып алады Артындағы сандар бойынша топтасады Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді қалпына келтіріп кетеді.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
3. 2. 4. 1 (Ұ; Т; Қ) Өлеңді оқу. Өлеңге ат қойып, негізгі ойды анықтау. Өз пікірін білдіру.
40 - жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңдегі негізгі ойды анықтап, ат қояды. Өлеңге өз пікірлерін білдіреді.
3. 4. 2. 2 (Ж) Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазу.
Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып
көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.
ҚБ: Отшашу арқылы бір - бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау
Зат есімнің тәуелденуі. жүктеу
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
5 - бөлім: «Өнер»
Сабақ тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 2. 4. 1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
3. 4. 2. 2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу;
3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
Құндылықтарды дарыту: Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары: Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар: Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б
Сабақтың басы
Жаңа топ құру
«Мен басқаның көзімен»
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып, қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой - пікірде екенін айтады. Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1, 2, 3 топтарға бөлініп отырады.
Түймедақ гүлі
Ортаға түймедақ гүлі қойылады. Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір - бір гүлін жұлып алады Артындағы сандар бойынша топтасады Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді қалпына келтіріп кетеді.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
3. 2. 4. 1 (Ұ; Т; Қ) Өлеңді оқу. Өлеңге ат қойып, негізгі ойды анықтау. Өз пікірін білдіру.
40 - жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңдегі негізгі ойды анықтап, ат қояды. Өлеңге өз пікірлерін білдіреді.
3. 4. 2. 2 (Ж) Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазу.
Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып
көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.
ҚБ: Отшашу арқылы бір - бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау
Зат есімнің тәуелденуі. жүктеу
Жаңалықтар
Файлдар мен бумалар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 1. 2. 3 файл және бума ұғымдарын түсіндіру; 3. 2. 4. 2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Компьютерде ақпаратты сақтап үйрен
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Дұрыс тамақтана біл!
Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Сөйлем мүшелерінің байланысы
мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.