Ботақаным
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ботақаным
Сабақтың оқыту мақсаттары: Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: төрт түлік жырларын таба алады.
Оқушылардың көпшілігі түйе, оның төлі туралы әңгімелейді.
Кейбір оқушылар кестемен жұмыс жасайды.
Құндылық: Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім; тұрақты өзіндік білім алу дағдылары; жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі; дүниетану, еңбек
Акт қолдану дағдылары: Ғаламтор, интербелсенді тақта
Сабақтың басы.
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру. Үй жұмысын сұрау. «Шаттық шеңберін құру» Біздер жақсы баламыз
Өсті ақыл санамыз
Қонақтармен ең алғаш
Амандасып аламыз.
Сәлеметсіздер ме?
Здравствуйте
Helloy
1. Үй тапсырмасын қорыту.
3 - топқа тапсырма берілген болатын:
1 - топ. Сиырдың сүтінен әзірленетін тағамдар.
2 – топ. Сиырдың терісінен жасалатын заттар.
3 - топ. Сиырдың етінен әзірленетін тағамдар.
Дұрыс балалар тапсырманы орындаған екенсіңдер (өте жақсы)
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
«Бейнеу ауданының әкімдігінің
«Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Калдыбаева Гулай
Ботақаным жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ботақаным
Сабақтың оқыту мақсаттары: Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: төрт түлік жырларын таба алады.
Оқушылардың көпшілігі түйе, оның төлі туралы әңгімелейді.
Кейбір оқушылар кестемен жұмыс жасайды.
Құндылық: Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім; тұрақты өзіндік білім алу дағдылары; жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі; дүниетану, еңбек
Акт қолдану дағдылары: Ғаламтор, интербелсенді тақта
Сабақтың басы.
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру. Үй жұмысын сұрау. «Шаттық шеңберін құру» Біздер жақсы баламыз
Өсті ақыл санамыз
Қонақтармен ең алғаш
Амандасып аламыз.
Сәлеметсіздер ме?
Здравствуйте
Helloy
1. Үй тапсырмасын қорыту.
3 - топқа тапсырма берілген болатын:
1 - топ. Сиырдың сүтінен әзірленетін тағамдар.
2 – топ. Сиырдың терісінен жасалатын заттар.
3 - топ. Сиырдың етінен әзірленетін тағамдар.
Дұрыс балалар тапсырманы орындаған екенсіңдер (өте жақсы)
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
«Бейнеу ауданының әкімдігінің
«Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Калдыбаева Гулай
Ботақаным жүктеу
Жаңалықтар
Мұқағали Мақатаев. Отан туралы
Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
Төрт түлік
Төрт түлік туралы не айтаcыңдар? 1. Қой - төрт түліктің ұсағы. Күзгі терісінен - тон, қысқы терісінен тұлып тігеді. Жүнінен киіз басады. Жіп иіріп, қолғап, шұлық тоқиды. Қойдың сүті қою, жағымды болады.
Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М.Қалдыбаев
мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялы, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Сиыр
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Ж. Қалдығараев атындағы орта мектеп" ММ - нің бастауыш сынып мұғалімі Камбарова Айнур Бекишовна
Қарсы мағыналы сөздер
Астана қаласы, № 8 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бектұрғанова Бақытгүл Қабделқызы
Әдебиеттік оқудан сабақ жоспарлары 2 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Тлеубаева Жанар Жолдыбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.