Ө. Тұрманжанов Қарлығаш
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ө. Тұрманжанов Қарлығаш
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Өлеңнің идеялық мазмұнын аша отырып, табиғат пен адам арасындағы байланысты меңгерту.
2. Дамытушылығы: ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, өлеңді мәнерлеп оқуға өз сөздерімен әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелілігі: Табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа білім беру.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ - жауап, көрнекілік, шығармашылық жұмыс, мәнерлеп айту, оқу
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі,
Көрнекілігі: слайд, мазмұнды суреттер, сызбалар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
Оқушыларды үш топқа бөлу
Үш топтан үш оқушы шығып топтың атын таңдайды
1. «Қарлығаш» 2. «Торғай» 3 «Аққу»
ІІ Психологиялық дайындық
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, көк аспан!
Амансың ба, достарым!
Амансың ба, қонақтар!
Сабақты біз бастайық,
Білім құлпын ашайық!
ІІІ Үй жұмысын тексеру
Ө. Тұрманжанов Жаралы торғай
«Өрмекші торы» әдісімен үй жұмысын тексеру
5 шумақ өлеңді 5 оқушы мәнерлеп оқиды
Сұрақ - жауап
1. Торғайдың не үшін ән салуға зауқы болмады?
2. Торғайдың қасына жақындаған кезде ол не істеді?
3. Автордың айтайын деген ойы қандай?
ІҮ. Жаңа сабақ
І. Ой қозғау (ребус шешу)
Л ІІ. Қарлығашты білеміз бе?
1. Ол туралы қандай ертегі, әңгіме білесіңдер?
2. «Бір айналым сөйлесу» әдісі арқылы Өтебай Тұрманжанов туралы не білеміз.
3. Топтастыру
4. Пирамида құру арқылы өткіземіз. А) Пирамида туралы түсінік беру
Пирамида – табаны көпбұрыш, қалған жақтары ортақ төбесі бар үшбұрыштар болып келетін көпжақты фигура.
Заманауи Египеттің астанасы Каир қаласының шетінде орналасқан ең биік Хеопс пирамидасы.
Ә) «Алғашқы таныстық»
1) Мәтінді іштей оқу
2) Түртіп алу әдісі (түсініксіз сөздерді жазу)
Б) «Жүйелі таныстық»
1) Өлеңді дауыстап тізбектей оқыту
2)«Мен - саған, сен - маған»(әр топ бір - біріне сұрақ қояды)
*Қарлығаш балапанын қалай басып шығарады? Ұяда неше балапан бар?
*Бір күні қарлығаш ұяға жақындап қалған нені көрді?
*Қарлығаш жыланнан қалай құтылды?
*Жыланды көргенде қарлығаштың қатты қиналған жерін тауып оқы.
Оқыған кезде қандай сезім пайда болды?
(ана туралы әңгімелеу)
2) Өлеңнің мазмұнын әр топтан бөліп сұрау (сурет бойынша)
Ө. Тұрманжанов Қарлығаш жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ө. Тұрманжанов Қарлығаш
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Өлеңнің идеялық мазмұнын аша отырып, табиғат пен адам арасындағы байланысты меңгерту.
2. Дамытушылығы: ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, өлеңді мәнерлеп оқуға өз сөздерімен әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелілігі: Табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа білім беру.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ - жауап, көрнекілік, шығармашылық жұмыс, мәнерлеп айту, оқу
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі,
Көрнекілігі: слайд, мазмұнды суреттер, сызбалар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
Оқушыларды үш топқа бөлу
Үш топтан үш оқушы шығып топтың атын таңдайды
1. «Қарлығаш» 2. «Торғай» 3 «Аққу»
ІІ Психологиялық дайындық
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, көк аспан!
Амансың ба, достарым!
Амансың ба, қонақтар!
Сабақты біз бастайық,
Білім құлпын ашайық!
ІІІ Үй жұмысын тексеру
Ө. Тұрманжанов Жаралы торғай
«Өрмекші торы» әдісімен үй жұмысын тексеру
5 шумақ өлеңді 5 оқушы мәнерлеп оқиды
Сұрақ - жауап
1. Торғайдың не үшін ән салуға зауқы болмады?
2. Торғайдың қасына жақындаған кезде ол не істеді?
3. Автордың айтайын деген ойы қандай?
ІҮ. Жаңа сабақ
І. Ой қозғау (ребус шешу)
Л ІІ. Қарлығашты білеміз бе?
1. Ол туралы қандай ертегі, әңгіме білесіңдер?
2. «Бір айналым сөйлесу» әдісі арқылы Өтебай Тұрманжанов туралы не білеміз.
3. Топтастыру
4. Пирамида құру арқылы өткіземіз. А) Пирамида туралы түсінік беру
Пирамида – табаны көпбұрыш, қалған жақтары ортақ төбесі бар үшбұрыштар болып келетін көпжақты фигура.
Заманауи Египеттің астанасы Каир қаласының шетінде орналасқан ең биік Хеопс пирамидасы.
Ә) «Алғашқы таныстық»
1) Мәтінді іштей оқу
2) Түртіп алу әдісі (түсініксіз сөздерді жазу)
Б) «Жүйелі таныстық»
1) Өлеңді дауыстап тізбектей оқыту
2)«Мен - саған, сен - маған»(әр топ бір - біріне сұрақ қояды)
*Қарлығаш балапанын қалай басып шығарады? Ұяда неше балапан бар?
*Бір күні қарлығаш ұяға жақындап қалған нені көрді?
*Қарлығаш жыланнан қалай құтылды?
*Жыланды көргенде қарлығаштың қатты қиналған жерін тауып оқы.
Оқыған кезде қандай сезім пайда болды?
(ана туралы әңгімелеу)
2) Өлеңнің мазмұнын әр топтан бөліп сұрау (сурет бойынша)
Ө. Тұрманжанов Қарлығаш жүктеу
Жаңалықтар
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай
Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға машықтандыру. Өлеңдегі өзекті, түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Ө. Тұрманжанов Қарлығаш
Шығарманың мазмұны не жайында екенін түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап береді. Өлеңді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, мәнерлеп оқу.
Өтебай Тұрманжанов «Қарлығаш»
Табиғаттың адам өміріне, жан - жануарларға қажеттілігі туралы ғылыми түсінік беру, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу.
Өтебай Тұрманжанов «Қарлығаш»
Табиғаттың адам өміріне, жан -жануарларға қажеттілігі туралы ғылыми түсінік беру, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу.
Қ дыбысы мен әріпі (слайд)
Қ дыбысы мен әрпін таныстыру арқылы берілген сөздерді тізбектей оқыту
Өтебай Тұрманжанов. Қарлығаш
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қ.Пірімов атындағы ауылы, №103 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тоқсанбаева Биғанша Сабақтың тақырыбы: Өтебай Тұрманжанов. Қарлығаш Сабақтың мақсаты: 1. Өлеңнің мазмұнын меңгерте отырып, табиғат пен адам баласының
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.