Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың.
2 сынып
Оқыту мақсаттары: Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде:
a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану.
Басы
Ұйымдастыру.
Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Өзектендіру.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын.
Өрнектерге қараңдар.
– Қандай сандар түсіп қалған?
– Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар?
5 + 9 = 9 +
a+b=b+a
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
Өрнектерге қараңдар. 5 • 2=2 • 5
– Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер.
5 • 2 = 5 + 5 = 10
2 • 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
Ортасы
Жаңаны ашу
Оқулықтағы 2 - тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15
5*3=15
Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=20
4*5=20
Қандай қорытынды жасауға болады?
Қорытынды: көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен көбейтіндінің мəні өзгермейді. ab=ba
(Т) Түсіндіре отырып алғашқы бекіту
– Көбейткіштердің орнын ауыстыру ережесін қолдана отырып, теңдікті қалпына келтіріңдер
– Əртүрлі тəсілдермен суретте неше шағын фигура бар екенін қалай анықтауға болатынын жазыңдар: алдымен – көлденең жол бойынша, содан соң – баған бойынша.
Дескриптор
Білім алушы
• Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану арқылы теңдікті қалпына келтіреді;
• Жол және баған бойынша есептей отырып, шағын фигураларды санай алады.
Өздік жұмыс.
Дəптердегі 1, 2 - тапсырманы бағалау критерийімен салыстыра отырып орындайды.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін әріптермен жазу білемін;
Көбейту және бөлу амалдар компоненттерін оқи аламын;
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана білемін.
Өткенді қолдану
Оқулықтағы 3 - тапсырманы төменгі деңгейдегі оқушылар дәптерге орындайды.
Мұғалімнің аты - жөні: Аманқұл А. С.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың жүктеу
2 сынып
Оқыту мақсаттары: Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде:
a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану.
Басы
Ұйымдастыру.
Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Өзектендіру.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын.
Өрнектерге қараңдар.
– Қандай сандар түсіп қалған?
– Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар?
5 + 9 = 9 +
a+b=b+a
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
Өрнектерге қараңдар. 5 • 2=2 • 5
– Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер.
5 • 2 = 5 + 5 = 10
2 • 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
Ортасы
Жаңаны ашу
Оқулықтағы 2 - тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15
5*3=15
Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=20
4*5=20
Қандай қорытынды жасауға болады?
Қорытынды: көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен көбейтіндінің мəні өзгермейді. ab=ba
(Т) Түсіндіре отырып алғашқы бекіту
– Көбейткіштердің орнын ауыстыру ережесін қолдана отырып, теңдікті қалпына келтіріңдер
– Əртүрлі тəсілдермен суретте неше шағын фигура бар екенін қалай анықтауға болатынын жазыңдар: алдымен – көлденең жол бойынша, содан соң – баған бойынша.
Дескриптор
Білім алушы
• Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану арқылы теңдікті қалпына келтіреді;
• Жол және баған бойынша есептей отырып, шағын фигураларды санай алады.
Өздік жұмыс.
Дəптердегі 1, 2 - тапсырманы бағалау критерийімен салыстыра отырып орындайды.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін әріптермен жазу білемін;
Көбейту және бөлу амалдар компоненттерін оқи аламын;
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана білемін.
Өткенді қолдану
Оқулықтағы 3 - тапсырманы төменгі деңгейдегі оқушылар дәптерге орындайды.
Мұғалімнің аты - жөні: Аманқұл А. С.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейтудің ауыстырымдылық заңы
- көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Қосудың қасиеттері
Қосудық ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдауды сұрап жауаптарын толықтыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.