Нағыз адам
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Нағыз адам
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінімен таныстыру
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Адам бойындағы жаман, жақсы қасиеттерді айтады, ажырата алады.
Көбі: Мәтіндегі тұрақты сөз тіркестерін талқылай отырып, мағынасын түсіндіре алады.
Кейбірі: Мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжай алады.
Құндылықтарды дарыту: Бірлесіп жұмыс жасау, ортақ пікір шығара алу, бір - бірін тыңдау, шынайы бағалау.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу
Бастапқы білім: Бір кесе меруерт
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Табиғат қандай тамаша,
Қарайық оған тамсана.
Жүгірген аң - құстардың
Тіршілігі қыста басқаша.
Үй тапсырмасы
«Жедел жауап»берілген сұрақтарға нақты, әрі жылдам жауап берулерің керек.
- Әңгіменің авторы кім? Шәкәрім Құдайбердіұлы
- Ол туралы не білесің? ақын, ойшыл аудармашы.. Абайдың інісі.
- Қай жерде туып – өскен? Семей облысының Абай ауданында
- Қандай дастандары бар? «Қалқаман - Мамыр», «Еңлік - Кебек»
- Қандай өлеңдер жинағы бар? « Қазақ айнасы»
- Біз қандай өлеңімен таныстық?»Адамдық – борышың»
- Иесіз жерде қайтыс болған адамның тілегін кім орындады деп ойлайсың?
- Неге оған бір кесе меруерттің пайдасы болмады?
-«Азықсыз аш адамға ат басындай алтыннан түк пайда жоқ»дегенді қалай түсінесіңдер?
Түрткі болу сұрақтары
- Қалай ойлайсыңдар, нағыз адам қандай болу керек?
- адамгершілігі мол
- үлкенді құрметтей білу керек
- кішіге үлгі болу
- әділеттілік,
- достық,
- ар - намыс,
- сабырлылық,
- батырлық
Мектеп: Мәншүк Мәметова
Мұғалім: Жомарт Г. Ж.
Нағыз адам жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Нағыз адам
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінімен таныстыру
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Адам бойындағы жаман, жақсы қасиеттерді айтады, ажырата алады.
Көбі: Мәтіндегі тұрақты сөз тіркестерін талқылай отырып, мағынасын түсіндіре алады.
Кейбірі: Мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжай алады.
Құндылықтарды дарыту: Бірлесіп жұмыс жасау, ортақ пікір шығара алу, бір - бірін тыңдау, шынайы бағалау.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу
Бастапқы білім: Бір кесе меруерт
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Табиғат қандай тамаша,
Қарайық оған тамсана.
Жүгірген аң - құстардың
Тіршілігі қыста басқаша.
Үй тапсырмасы
«Жедел жауап»берілген сұрақтарға нақты, әрі жылдам жауап берулерің керек.
- Әңгіменің авторы кім? Шәкәрім Құдайбердіұлы
- Ол туралы не білесің? ақын, ойшыл аудармашы.. Абайдың інісі.
- Қай жерде туып – өскен? Семей облысының Абай ауданында
- Қандай дастандары бар? «Қалқаман - Мамыр», «Еңлік - Кебек»
- Қандай өлеңдер жинағы бар? « Қазақ айнасы»
- Біз қандай өлеңімен таныстық?»Адамдық – борышың»
- Иесіз жерде қайтыс болған адамның тілегін кім орындады деп ойлайсың?
- Неге оған бір кесе меруерттің пайдасы болмады?
-«Азықсыз аш адамға ат басындай алтыннан түк пайда жоқ»дегенді қалай түсінесіңдер?
Түрткі болу сұрақтары
- Қалай ойлайсыңдар, нағыз адам қандай болу керек?
- адамгершілігі мол
- үлкенді құрметтей білу керек
- кішіге үлгі болу
- әділеттілік,
- достық,
- ар - намыс,
- сабырлылық,
- батырлық
Мектеп: Мәншүк Мәметова
Мұғалім: Жомарт Г. Ж.
Нағыз адам жүктеу
Жаңалықтар
Бір кесе меруерт
Мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.
Ас - адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.