Бір кесе меруерт
Сабақтың тақырыбы: Бір кесе меруерт
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Мәтіндегі негізгі ойды анықтау
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
1. Автор туралы біледі.
2. Әңгіменің түйгенін нақыл сөздерді пайдаланып жауап береді.
3. Оқу дағдылары қалыптасады.
Тілдік құзыреттілік: Шөл - пустыня
Құндылықтарды дарыту:. Бірлесіп жұмыс жасау, ортақ пікір шығара алу, бір-бірін тыңдау, шынайы бағалау.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу
Бастапқы білім: Баланың айласы
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Табиғат қандай тамаша,
Қарайық оған тамсана.
Жүгірген аң - құстардың
Тіршілігі қыста басқаша..
Үй тапсырмасы
Бұлақ басында неше жолаушы кездесті?
2. Бұлақтың қасында не бар?
3. Суы қандай?
4. Бұлақтың қасына не қойылған?
5. Тасқа не жазылған?
6. Үш жолаушы не істеді?
7. Неге көздері түсті?
8. Бұлақ қандай жерлерге барады?
9. Бұлақтар қосылып не болады?
10. Мұнан қандай ғибрат алуға болады?
11. Қай уақытта мұратыңа жетесің?
12. «Адал қызмет қыл, жалқауланып тоқтап қалма» Кімнің сөзі?
13. Ыстықтағанда бұлақтың қандай пайдасы бар?
14. Не үшін ақы дәметпейді?
15.“Біреуге жақсылық етсең, міндет етпе» Кімнің сөзі?
16. Жолаушының үшіншісі қандай жігіт еді?
17. Бұлақтың суы бір орында тұрса, бұлаққа не ынтық болар еді?
18. Не үшін адам бұлаққа ынтық?
19. Бұлаққа ненің сәулесі түсіп тұрады?
20. «Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта» Кімнің сөзі?
Бір кесе меруерт жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Мәтіндегі негізгі ойды анықтау
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері
1. Автор туралы біледі.
2. Әңгіменің түйгенін нақыл сөздерді пайдаланып жауап береді.
3. Оқу дағдылары қалыптасады.
Тілдік құзыреттілік: Шөл - пустыня
Құндылықтарды дарыту:. Бірлесіп жұмыс жасау, ортақ пікір шығара алу, бір-бірін тыңдау, шынайы бағалау.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу
Бастапқы білім: Баланың айласы
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Табиғат қандай тамаша,
Қарайық оған тамсана.
Жүгірген аң - құстардың
Тіршілігі қыста басқаша..
Үй тапсырмасы
Бұлақ басында неше жолаушы кездесті?
2. Бұлақтың қасында не бар?
3. Суы қандай?
4. Бұлақтың қасына не қойылған?
5. Тасқа не жазылған?
6. Үш жолаушы не істеді?
7. Неге көздері түсті?
8. Бұлақ қандай жерлерге барады?
9. Бұлақтар қосылып не болады?
10. Мұнан қандай ғибрат алуға болады?
11. Қай уақытта мұратыңа жетесің?
12. «Адал қызмет қыл, жалқауланып тоқтап қалма» Кімнің сөзі?
13. Ыстықтағанда бұлақтың қандай пайдасы бар?
14. Не үшін ақы дәметпейді?
15.“Біреуге жақсылық етсең, міндет етпе» Кімнің сөзі?
16. Жолаушының үшіншісі қандай жігіт еді?
17. Бұлақтың суы бір орында тұрса, бұлаққа не ынтық болар еді?
18. Не үшін адам бұлаққа ынтық?
19. Бұлаққа ненің сәулесі түсіп тұрады?
20. «Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта» Кімнің сөзі?
Бір кесе меруерт жүктеу
Жаңалықтар
Ас - адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.
Менің отбасым Қ дыбысы мен әрпі.
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Ыбырай Алтынсарин "Таза бұлақ"
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.