Алма ертегісі
Топ: І сәбилер тобы
Білім беру салалары: «Коммуникация»
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Алма» ертегісі.
Мақсаты: Түрлі педагогикалық технологияларды қолдану арқылы «Алма» ертегісін түсіндіру.
Міндеттері: Балаларды мейірімділікке тәрбиелеу.
Ертегі желісі арқылы балалар өз көзқарастарын білдіруге, әңгімелесуге баулу. Эмоцияларын білуге үйрету. Сахналауда кейіпкерлерді дұрыс қолдануды үйрету.
Көрнекіліктер: Тақырыпқа сай суреттер, алма ағашы, қарға, аю, қоян, кірпі, үстел - үсті театры. Кубик, интербелсенді тақта.
Билингвальды компоненті: алма - яблоко, аю - медведь, қарға - варон, қоян - заяц, кірпі - ежик, ағаш - дерево.
Әдіс - тәсілдері: Ойын, трек - сызба, сәйкестендіру. Сергіту сәтін музыкалық терапия арқылы өткізу.
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбер
Сәлем, сәлем, басым,
Сәлем, сәлем, көзім,
Сәлем, сәлем, бетім,
Сәлем, сәлем, тісім,
Сәлем, сәлем, балалар,
Сәлем, сәлем, апайлар!
Іздену ұйымдастырушы
- Балалар, біз ертегілер еліне саяхатты жалғастырамыз.
- Біз бірнеше ертегілерде қонақта болдық.
- Бүгін де біз сендермен ертегіге қонаққа барайық. Ал,
қай ертегі екенін мынау сыйқырлы қорапша арқылы білеміз.
Ғажайып сәт:
- Балалар, қараңдаршы, мына әдемі қорапты, ішінде не бар екенін білгілерің келе ме?
(ашылмайды)
- Ой! Балалар, мына қорап ашылмай жатыр!
- Бұл не болғаны?
(Хат жатады)
- Қораптың үстінде хат жатады. Хаттың сыртында: «Осы жұмбақты шешсеңдер ғана қорап ашылады»,- екен.
Олай болса, балалар, жұмбақты шешеміз бе?
Жұмбақ:
Әрі қызыл, әрі тәтті,
Татқан жанды таңырқатты.
Жарайсыңдар, балалар!
Сендер жұмбақтың шешімін таба білдіңдер. Олай болса, балалар, ертегіміздің аты қандай екен, қалай ойлайсыздар?
Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі ертегіміздің аты -
«Алма»ертегісі.
«Алма» ертегісін тірек-сызба арқылы көрсету
Балаларға ертегі желісі бойынша сұрақтар қою
- Алма қандай ағашта өседі?
- Алмаға нелер таласады?
- Аю алманы қалай бөліңдер деді?
Бәрекелді! Енді, балалар,
үстел үсті театры арқылы кім маған сахналап береді?
Билингвальды компоненті:
алма - яблоко, аю - медведь, қарға - варон, қоян - заяц, кірпі - ежик.
Сергіту сәті.
Музыкамен орындайды.
Дидактикалық ойын:
«Төлдерін ата»
Мақсаты: Жануарлардың төлдерін таба білу.
Жүргізілу барысы:
Балалар кезегімен интербелсенді тақтаға шығып, төлдерін жануарлармен сызық арқылы сәйкестендіру керек.
«Қарлығаш» бөбектер бақшасы
Тәрбиеші: Нургалиева Жанар Ақылбековна
Алма ертегісі. жүктеу
Білім беру салалары: «Коммуникация»
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Алма» ертегісі.
Мақсаты: Түрлі педагогикалық технологияларды қолдану арқылы «Алма» ертегісін түсіндіру.
Міндеттері: Балаларды мейірімділікке тәрбиелеу.
Ертегі желісі арқылы балалар өз көзқарастарын білдіруге, әңгімелесуге баулу. Эмоцияларын білуге үйрету. Сахналауда кейіпкерлерді дұрыс қолдануды үйрету.
Көрнекіліктер: Тақырыпқа сай суреттер, алма ағашы, қарға, аю, қоян, кірпі, үстел - үсті театры. Кубик, интербелсенді тақта.
Билингвальды компоненті: алма - яблоко, аю - медведь, қарға - варон, қоян - заяц, кірпі - ежик, ағаш - дерево.
Әдіс - тәсілдері: Ойын, трек - сызба, сәйкестендіру. Сергіту сәтін музыкалық терапия арқылы өткізу.
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбер
Сәлем, сәлем, басым,
Сәлем, сәлем, көзім,
Сәлем, сәлем, бетім,
Сәлем, сәлем, тісім,
Сәлем, сәлем, балалар,
Сәлем, сәлем, апайлар!
Іздену ұйымдастырушы
- Балалар, біз ертегілер еліне саяхатты жалғастырамыз.
- Біз бірнеше ертегілерде қонақта болдық.
- Бүгін де біз сендермен ертегіге қонаққа барайық. Ал,
қай ертегі екенін мынау сыйқырлы қорапша арқылы білеміз.
Ғажайып сәт:
- Балалар, қараңдаршы, мына әдемі қорапты, ішінде не бар екенін білгілерің келе ме?
(ашылмайды)
- Ой! Балалар, мына қорап ашылмай жатыр!
- Бұл не болғаны?
(Хат жатады)
- Қораптың үстінде хат жатады. Хаттың сыртында: «Осы жұмбақты шешсеңдер ғана қорап ашылады»,- екен.
Олай болса, балалар, жұмбақты шешеміз бе?
Жұмбақ:
Әрі қызыл, әрі тәтті,
Татқан жанды таңырқатты.
Жарайсыңдар, балалар!
Сендер жұмбақтың шешімін таба білдіңдер. Олай болса, балалар, ертегіміздің аты қандай екен, қалай ойлайсыздар?
Дұрыс айтасыңдар, бүгінгі ертегіміздің аты -
«Алма»ертегісі.
«Алма» ертегісін тірек-сызба арқылы көрсету
Балаларға ертегі желісі бойынша сұрақтар қою
- Алма қандай ағашта өседі?
- Алмаға нелер таласады?
- Аю алманы қалай бөліңдер деді?
Бәрекелді! Енді, балалар,
үстел үсті театры арқылы кім маған сахналап береді?
Билингвальды компоненті:
алма - яблоко, аю - медведь, қарға - варон, қоян - заяц, кірпі - ежик.
Сергіту сәті.
Музыкамен орындайды.
Дидактикалық ойын:
«Төлдерін ата»
Мақсаты: Жануарлардың төлдерін таба білу.
Жүргізілу барысы:
Балалар кезегімен интербелсенді тақтаға шығып, төлдерін жануарлармен сызық арқылы сәйкестендіру керек.
«Қарлығаш» бөбектер бақшасы
Тәрбиеші: Нургалиева Жанар Ақылбековна
Алма ертегісі. жүктеу
Жаңалықтар
Ұзын құлақ сұр қоян
Қоян - жазда аптап ыстықта қоянды қызып кетуден сақтайтын ұзын құлағы ағзадағы ыстықты белсенді түрде шығарады.
Мақтаншақ қоян ертегісі
Балалардың бойында ертегілер туралы түсініктерін кеңейту. Ертегі кейіпкерлерінің сөзін, дауысын интонациясын келтіріп айтуға дағдыландыру. Мықтылыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.
Алма (ертегі)
Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс - әрекетін сахнада ойнай отырып, бейнелей білуге дағдыландыру, қызығушылық әрекетін қабілеттерін ояту. Өздерінің тиесілі рөльдеріне
«Үйшік» ертегісі моделдік технологиясын қолдану
Балаларды жаңа технологияны қолдану арқылы ертегінің мазмұнын айта білуге үйрету. Фигуралардың көлемін және түстерді айыра білу. Мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге, түсініктерін айтуға үйрету.
Ана тілім – бал тілім!
Туған елі, Отаны, Қазақстан Республикасының Рәміздері, ана тілі туралы білімдерін кеңейту, сөздік қорларын байытып, тіл мәдениетін жетілдіру. Туған тіліне, ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру. Отанымыздың патриоты болуға тәрбиелеу.
Қызықты математика
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №14 "Малышок" балабақшасының тәрбиешісі Жапарова Әйгерім Муслимқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.