Өсімдіктерді қалай қорғау керек?
4 сынып
Сабақ тақырыбы: Өсімдіктерді қалай қорғау керек?
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 4. 2. 1. 6 өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну
Тілдік мақсат: Сұрақтар, мағынасы қиын сөздер
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың мұны айтуға тілі жоқ
Бағалау критерийлері: Қызыл кітап туралы түсінік алады.
Өсімдік пен адам арасындағы байланысты анықтайды
Өсімдіктердің алуан түрлілігі жөнінде білім жинақтайды
Өсімдіктердің табиғаттағы орнын анықтап, маңызын ұғынады
Құндылықтарды дарыту: Табиғатты аялауға тәрбиелеу, Топта бірін - бірі тіңдау, құрметтеуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар: Әдебиеттік оқу
Сабақтың басы:
І. Ұйымдастырушылық кезең
ІІ. Психологиялық даярлық
Мынау менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды,
Бәрін осы басқарған
Мынау менің оң қолым
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған
(Оқушылар жүрекше жасайды, бастарын көрсетеді, алдымен оң қолын, содан кейін сол қолын көрсетіп, өлең шумақтарына сәйкес қозғалыс жасайды)
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
I топ« Бәйшешек»
II топ « Лалагүл»
III топ «Қызғалдақ»
«Ия немесе «Жоқ» әдісі
- Өсімдік тірі ағза емес /жоқ/
- Өсімдікке жылу керек емес /жоқ/
- Адамдардың табиғатсыз күні жоқ /ия/
- Өсімдіктер ауамен тыныс алады /ия/
- Қыста жапырақтар сарғайып жерге түседі /жоқ/
- Жазда өсімдіктер өсуін тоқтатады/жоқ/
- Күзде өсімдіктер пісіп жетіледі/ия/
- Көктемде өсімдіктер көктеп шығады /ия/
- Бөлмеде ағаш өседі/жоқ/
- Өсімдікке күтім керек /ия/
- Өсімдіктерді қорықтарда қорғайды /ия/
Оқушылар тиісті жауаптарын«ия» немесе «жоқ» сөзі арқылы береді
Оқулықтан Өсімдіктер әлемі және адамдардың өсімдіктерді өз пайдасына жарату тақырыбын оқытып, сұрақ - жауап ұйымдастырамын.
Құптау сөздері
Өсімдіктерді қалай қорғау керек? жүктеу
Сабақ тақырыбы: Өсімдіктерді қалай қорғау керек?
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 4. 2. 1. 6 өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну
Тілдік мақсат: Сұрақтар, мағынасы қиын сөздер
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың мұны айтуға тілі жоқ
Бағалау критерийлері: Қызыл кітап туралы түсінік алады.
Өсімдік пен адам арасындағы байланысты анықтайды
Өсімдіктердің алуан түрлілігі жөнінде білім жинақтайды
Өсімдіктердің табиғаттағы орнын анықтап, маңызын ұғынады
Құндылықтарды дарыту: Табиғатты аялауға тәрбиелеу, Топта бірін - бірі тіңдау, құрметтеуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар: Әдебиеттік оқу
Сабақтың басы:
І. Ұйымдастырушылық кезең
ІІ. Психологиялық даярлық
Мынау менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды,
Бәрін осы басқарған
Мынау менің оң қолым
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған
(Оқушылар жүрекше жасайды, бастарын көрсетеді, алдымен оң қолын, содан кейін сол қолын көрсетіп, өлең шумақтарына сәйкес қозғалыс жасайды)
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
I топ« Бәйшешек»
II топ « Лалагүл»
III топ «Қызғалдақ»
«Ия немесе «Жоқ» әдісі
- Өсімдік тірі ағза емес /жоқ/
- Өсімдікке жылу керек емес /жоқ/
- Адамдардың табиғатсыз күні жоқ /ия/
- Өсімдіктер ауамен тыныс алады /ия/
- Қыста жапырақтар сарғайып жерге түседі /жоқ/
- Жазда өсімдіктер өсуін тоқтатады/жоқ/
- Күзде өсімдіктер пісіп жетіледі/ия/
- Көктемде өсімдіктер көктеп шығады /ия/
- Бөлмеде ағаш өседі/жоқ/
- Өсімдікке күтім керек /ия/
- Өсімдіктерді қорықтарда қорғайды /ия/
Оқушылар тиісті жауаптарын«ия» немесе «жоқ» сөзі арқылы береді
Оқулықтан Өсімдіктер әлемі және адамдардың өсімдіктерді өз пайдасына жарату тақырыбын оқытып, сұрақ - жауап ұйымдастырамын.
Құптау сөздері
Өсімдіктерді қалай қорғау керек? жүктеу
Өсімдіктерді қорғау табиғат өсімдіктердің табиғаттағы орны өсімдіктер әлемі өсімдіктер сабақ жоспары
Жаңалықтар
Өсімдіктерді қалай қорғау керек?
Өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну. Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың мұны айтуға тілі жоқ.
Дүниежүзінің діни алуан түрлілігі неден көрінеді?
Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды.
Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы (күнделікті сабақ жоспары)
Жер бетіндегі өсіп тұрған өсімдіктердің барлығын өсімдік жамылғысы немесе флора дейміз. Қазіргі кезде жер бетінде шамамен 0, 5 млн өсімдік түрлері бар.
Табиғатты қорғаңдар. Етістіктен өткенді қайталау
Табиғатты қорғаңдар. Етістіктен өткенді қайталау
Жануарлар дүниесін қорғау
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Елшібекова Сәуле Орынбасарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.