Бес ешкі
Күні: 25. 09. 2019 | Пәні: әдебиеттік оқу | Сынып: 4 |
Сабақтың тақырыбы: | Бес ешкі | |
Мақсаты: | Ертегінің мазмұнын, негізгі ойын түсіну. Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алуы. | |
Табыс критерийлері: |
| |
Сабақтың әдісі: Бағалау: | Топтастыру, топтық, жұптық жұмыс, Жиксо әдісі Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы | |
Ұйымдастыру кезеңі: | Жүректен - жүрекке. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір - біріне жақсы тілектер айтқызу.) «Кемедегінің жаны бір» демекші, бүгінгі сабақта бәріміз жұмылып, біріге жұмыс жасайық. Сабағымыздың эпиграфы «Ағаш тамырымен мықты, адам досымен мықты» (3 минут) | |
Үй тапсырмасын тексеру | Аңыз бойынша бір - біріне сұрақтар қою (5 минут) | |
Қызығушылықты ояту | Ертегі деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? (2 минут) | |
Толық нұсқасын жүктеп алу | ||
Мағынаны тану | Мағынаны тану (түсіну, қолдану) Ертегіні оқып, танысу. Жигсо әдісін қолдану Балалалар, бүгін «Бес ешкі» ертегісімен танысамыз. Бұл ертегіні топ болып бөліктерге бөліп оқимыз. Топтың өзі ішінара 1, 2, 3, 4 - ке бөлінеміз. «Джигсо» әдісімен. I топ II топ III топ IV топ Оқушылардың міндеттері: - мәтінді өз бетінше оқу, біріге талдау; - Сараптама топтарына барып, ертегінің қалған бөліктерімен танысу - Өз «Жанұя» топтарына келіп, ертегі желісімен танысады. (қол шапалақтау арқылы оқушылар өз - өздерін бағалайды) (10 минут) | |
Ашық сұрақтар қою | - Сұрақтар: - Ертегідегі басты кейіпкерлерді ата. - Үй жануарлары боранға ұшырағандағы әрекеттерінен нені байқадық? - Ертегі қалай басталады? - Кедейдің далада боранда қалған малына не кез болады? - Кедей малдарын қалай шақырады? - Олар өз бастарын қорғау үшін не істегендерін қалай айтады? - Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады? - Бұл ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсың? (6 минут) | |
Сергіту сәті | Ән әуеніне билеу (2 минут) | |
Шығармашылық жұмыс | «Ротация» әдісімен ой қорытындыларын плакатқа жазып, ортаға салу. - Ертегі кейіпкерлерін ата және оларға мінездеме бер. - Ертегінің жағымды жағы не деп ойлайсың? - Ертегінің жағымсыз жағы не деп ойлайсың? - Мәтіннің өзектілігі неде және қандай үлгі алдың? Сен білесің бе? Ат туралы бейнежазба көрсету (10 минут) | |
Қорытынды Рефлексия | Бағалау (бағалау) Бағалау парағы бойынша топ жетекшілері өз мүшелерінің жинаған балының қорытындысы бойынша журналға түсіру. - Не ұнады? - Не ұнамады? (5 минут) |
Жаңалықтар
Байлық пен ақыл (Ертегі)
Ертегінің мазмұнын меңгереді, негізгі идеясын ұғынады. Ақыл мен байлық сөзінің мағынасын түсінеді.
Қарлығаш пен дәуіт
Ертегіні тыңдата отырып, Қарлығаш адамға дос құс екенін, Дәуіттің адалдығын балаларға түсіндіру. Балаларды бір-біріне көмектесуге, қиналған кезде жәрдем беруге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.