Ашық сабақ "Ж дыбысы мен әріпі" 1 сынып
Пәні: Сауат ашу Күні: Сынып: 1 | Мектеп: «Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп»КММ Мұғалім: Кауменова С. К Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны:- | ||||||||
Сабақ барысы: | |||||||||
Сабақтың тақырыбы: | 5. 5. Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі | ||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | 1. 2.. 9. 1. Әріпті тану ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1. 2. 1. 2. Оқудың түрлерін (буындап оқу жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу түсініп) оқу 1. 2. 5. 1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен) | ||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Әріпті тану ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді. Көптеген оқушылар: Оқудың түрлерін буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас түсініп оқиды. Кейбір оқушылар: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды қойылған сұраққа жауап береді. | ||||||||
Бағалау критерийлері: | Әріпті таниды ажыратады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды. | ||||||||
Тілдік мақсаттар: | Жеті - семь - seven | ||||||||
Құндылықтарды дарыту: | Оқушылардың бір - біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||||
Пәнаралық байланыстар: | Математика, дүниетану. | ||||||||
Акт қолдану дағдылары: | Интербелсенді тақта, компьютер. | ||||||||
Бастапқыбілім: | Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа білімге түсемін. | ||||||||
Жоспарланған уақыт есебі. | Сабақ барысы: | Ресурстар | |||||||
Сабақтың басы 5мин | Психологиялық ахуал Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі. Кіш - кішкентай ағаштар Біп - биік боп өседі. Оқушыларды табиғат құбылыстарына сәйкес топқа бөлу. 1 - топ «Ағаш» 2 - топ «Жапырақ» 3 - топ «Жел» «Миға шабуыл» әдісі 1. Әріп деген не? 2. Дыбыс деген не? 3. Ә дыбысы бар сөзді айт 4. Әже дегенде қандай әріп таныс емес. Олай болса бүгін өтетін тақырыбымыз Жж әрпі мен дыбысы | ||||||||
Сабақтың ортасы Дәлелдеудің 4 кезеңі 1. Елестету 2. Салыстыру 3. Түсіндіру 4. Мақұлдау Тыңдалым Айтылым Түсіндіру Елестету 8мин Оқылым Түсінік беру 7мин 2мин Жазылым Салыстыру 7мин | «Кинометафора» әдісі арқылы бейнефильм көрсету «Сұрақ - жауап» әдісі 1. Суреттен не көріп тұрсыңдар? 2. Жылдың қай мезгілі? 3. Кімнің аты жүйрік? 4. Кім мәреге бірінші болып жетті? 5. Ал балалар онға дейін санай қойыңыздаршы? Осының ішінде қай сан ж әрпінен басталып тұр. - Жеті Үш тілде айту. Жеті - семь - seven Критерий: Әріпті таниды ажыратады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя алады. Дескриптор:
«Ашық микрофон» әдісі арқылы топқа бөлу 1 - топ «Ағаш» Ж әрпінен басталатын сөздерді оқындар. 2 - топ «Жапырақ» Жаңбыр тамшыларынан қандай сөздер құрауға болады. 3 - топ «Жел» Қарамен берілген сөздердің мағынасын ажырат. Дескрептор
Сергіту сәті: «Көңілді күн» Ж әрпін ауада жаздыру. Ж дыбысынан басталатын сөздерді тауып, бос торкөзге сөздің алғашқы әрпін жазу. Дескриптор
| Бейнефильм https//youtu. be /TwD0jZdUuC8 | |||||||
Сабақтың соңы. Мақұлдау 6 мин | БББ стратегиясы бойынша сабағымды қортындылаймын.
| ||||||||
5 мин | Бағдаршам арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. 1. Қызыл түс - түсінген жоқпын 2. Сары – әлі түсінерім бар 3. Жасыл - түсіндім | ||||||||
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||
1 - тапсырма Сөздерге дыбыстық буындық талдау жасау, әр сөздің мағынасын аш. 2 - тапрсырма Сюжет бойынша мәтін құра. 3 - тапсырма Ж әрпі бар сөздерді айту. 4 - тапсырма Жаңбыр тамшыларынан қандай сөздер құрауға болады. | Тапсырма ретімен орындалған Тапсырма ретімен орылдалған Тамаша! Осы қалпыннан тайма! Жарайсың! Сабаққа өте жақсы қатыстың. | Қаламды дұрыс қолдана білу Қарындаштың ұшын аузына салмау |
Жаңалықтар
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрастырады.
Ж дыбысы мен әрпі
Ж дыбысы мен әрпі. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.
Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.
Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі
Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.