3 сынып "Түбір мен қосымша"
Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені саудың - жаны сау. | Мектеп: №144 орта мектепҚызылорда қаласы Мұғалім: Кудайбергенова Э | |||||
Күні: 27. 01. 2020 ж Сынып: 2 « З» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақ тақырыбы: Сабақ №74 | Сөз құрамы. Түбір мен қосымша | |||||
Оқу мақсаттары: | 2. 1. 1. 1. тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап. 2. 2. 5. 1. дереккөздерден (сөздік, анықтамалық энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу. 2. 3. 5. 1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2. 4. 2. 1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату | |||||
Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Тиісті тыныс белгілерін қояды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Өлеңнің ұйқасын таба алады. | |||||
Бағалау критерийлері | Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырата алады. Түбірге тиісті қосымшаны жалғай алады. Сөйлем соңына тыныс белгілерін қояды. | |||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:
| |||||
Ойлау деңгейі | Білу, түсіну, қолдану | |||||
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілік, жауапкершілік | |||||
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу, дүниетану, дене шынықтыру | |||||
Алдыңғы меңгерілген білім | Сөздерге қосымша жалғану арқылы сөйлемдердің байланысатынын біледі. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтажоспарланғаніс - әрекет | |||||
Сабақтың Басы | І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қуанамын мен де, (өзін көрсетеді) Қуанасын сен де, Қуанайықдостарым, Арайлап атқан күнге! деп сабағымызды бастаймыз.
І - топ
| |||||
Сабақтың ортасы | Қажымұқан - қазақтың тұңғыш палуаны. Ол – дүниежүзінің бірнеше дүркін жүлдегері. ӨЖ. 69 - жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Қарамен берілген сөздерді сөз құрамына талда. Палуан сөзіне бірнеше жалғау жалғап айт. Палуан - ау, палуан, Әдіскерсің алуан. Жекпе - жекке шығасың, Қайсың бұрын жығасың? ҰЖ «Ойлан, тап» 71 - жаттығу. Жұмбақтың шешуін тап Ойынды бұзсаң, күш қылып, Тоқтатады ысқырып. Қб тапсырма. Сызба бойынша сөздер құрастырып жазу. Дескриптор: - жұрнақ пен жалғау сөздерді ажырата алады. | |||||
Сабақтың соңы | «Рефлексия» ·Сабақ барысында көңіл - күйіңіз қандай болды? Неліктен? ·Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? ·Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? ·Сабақта қандай қиындықтар туындады? ·Сабақ аяқталғанда көңіл - күйіңіз қандай? Неліктен? | |||||
Рефлексия | Кері байланыс: Мен не үйрендім? | |||||
Саралау Қабілеті жоғары оқушылар: Жұрнақ пен жалғауға сөздер құрастырады. Негізгі ойды анықтайды. Қабілеті төмен оқушылар: Ережердің мәнін түсінеді. Сөйлемді мәтіннен ажыратады. Бағалау. Мадақтау, бағдаршам, бармақ. Жалпы баға Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1: 2: |
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Шығармашылық жұмыс. Көркем еңбек
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Ұлттық сәндік натюрморт
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5. 2. 3. 3 - Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Сөз және оның мағынасы. Омоним дегеніміз не?
синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету, көптік жалғауларын дұрыс қолдану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.