Есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Есептерді салыстыру операциясын саналы түрде орындай отырып, есептер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтауға үйрету.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, геометриялық түсініктерін жетілдіру.
Балалардың пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, миға шабуыл,
Сабақтың көрнекілігі: текше, параллелепипед, дидактикалық материалдар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Кіріспе әңгіме слайдпен жұмыс
- Суреттерден не көріп тұрсыңдар?
- Әлемнің кереметтері туралы не айтар едіңдер?
- Қазақстан Республикасының кереметтерін ата?
- Олардың математикамен байланысы бар ма?
- Қандай геометриялық фигураларға ұқсайды?
- Осы туындыларды дүниеге әкелетін кім?
- Адам дегеніміз кім?
- Ал осындай кереметтерді жасау үшін адамның қандай қасиеттері болу керек?
3. Ауызша есептеу.
1998, 6, 97
- Бірінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Санды разрядтық қосылғыштарға жікте?
- 1998 кг, г жікте 1кг - 998 г
- 1998 т, ц, кг жікте 1 т - 9ц - 98 кг
- Екінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Осы санның ½ ата?/3/ 1/3? /2/ 1/6? /1/
- Осы санның квадраты? 36
- 97 қандай сан?
- 97кг -? Г 97000
- 97жыл -? ай 1164
- 97 ғасыр -? жыл 9700
- 97минут -? Сағ? мин 1сағ 37мин
- 97 санын 2 еселе - 194
Сабақтың мақсаты: Есептерді салыстыру операциясын саналы түрде орындай отырып, есептер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтауға үйрету.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, геометриялық түсініктерін жетілдіру.
Балалардың пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, миға шабуыл,
Сабақтың көрнекілігі: текше, параллелепипед, дидактикалық материалдар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Кіріспе әңгіме слайдпен жұмыс
- Суреттерден не көріп тұрсыңдар?
- Әлемнің кереметтері туралы не айтар едіңдер?
- Қазақстан Республикасының кереметтерін ата?
- Олардың математикамен байланысы бар ма?
- Қандай геометриялық фигураларға ұқсайды?
- Осы туындыларды дүниеге әкелетін кім?
- Адам дегеніміз кім?
- Ал осындай кереметтерді жасау үшін адамның қандай қасиеттері болу керек?
3. Ауызша есептеу.
1998, 6, 97
- Бірінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Санды разрядтық қосылғыштарға жікте?
- 1998 кг, г жікте 1кг - 998 г
- 1998 т, ц, кг жікте 1 т - 9ц - 98 кг
- Екінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Осы санның ½ ата?/3/ 1/3? /2/ 1/6? /1/
- Осы санның квадраты? 36
- 97 қандай сан?
- 97кг -? Г 97000
- 97жыл -? ай 1164
- 97 ғасыр -? жыл 9700
- 97минут -? Сағ? мин 1сағ 37мин
- 97 санын 2 еселе - 194
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Геометрия 7 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар, Геометрия 7 сынып
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің анықтамасын біледі, қасиеттерін ажырата алады. Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің жазықтықтағы сызбасына есептер құрастыра алады.
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту және қызығушылығын арттыру факультатив сабағының бағдарламасы 5 – сыныпқа арналған.
Оқушылардың математикалық білім мен біліктілігін арттыру.
Олимпиада жоспары
1 - 2 сабақ. Алгебралық теңдеулерді шешуге берілген есептер. 3 - 4 сабақ. Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
Геометриялық прогрессия
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебі Қалиева Зейнегүл Борамбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.