Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қайталау

28 ақпан 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға (ауызша қосу және азайту)
Тарауынан алған білімдерін тиянақтауға қорытынды жасауға жағдай туғызу.
б) алған білімдерін талқылау бекіту арқылы өз ойларын еркін жеткізуін топпен жұмыс жасауларын логикалық ойлау қабілетін дамыту. В) ұжымда өзін - өзі тәрбиелеуге дағдыландыру, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау білім - білікпен дағдыны бекіту.
Сабақтың әдіс - тәсілі:
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Көрнекілігі: Интерактивті тақта топ аттары ұрандары.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабаққа қатысуын тексеру, құралдарын тексеру.

ІІ. Қызығушылығын ояту.
Балалар біз бүгін математика сабағымызда екі топқа бөлініп сайысқа түсеміз. Сайыс ойын түрінде өткізіледі. Ойын «бақытты сәт деп аталады». Қазір екі топқа бөлініңдер, әр топ өз басшыларын сайласын.
І - топ «Сұңқар»
ІІ - топ Тұлпар
Ұрандары: «Сұңқар»
Топтың аты Сұңқар бұл
Келдік біздер жарысқа
Математика сырларын
Баяндаймыз сайыста
«Тұлпар»
Тұлпар атты тобымыз
Көп нәрседен хабармыз
Сұңқар атты топпенен
Сайысуға дайынбыз.
Екі топқа апайлар. Әділқазылық жасайды.

Мұғалім: Ал, келіңдер, келіңдер
Біріңе - бірің еріңдер
Білімдеріңді тексеріп
Бәйгеге қатысып көріңдер.
Бәйгеге түсіп жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма?
Біліммен өнер жарысып
Тәрбие тәлім табар ма?
Кім жүйрік ойға сал алда дегендей топқа бөлініп алдық.
Енді сайысымызды бастайық
1. сәт математикалық диктант
І топ. Бірлігі 2-ге тең болатын екі таңбалы сандарды жаз. 12, 22, 32, 42, 52, 62, 72, 82, 92
ІІ - топ: Ондығы3-ке тең болатын екі таңбалы сандарды жаз. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39.
Топ оқушыларының орындаған тапсырмаларын тексеріп қай топтың балалары тез және толық орындағанын білу бақылау.
2. сәт. «Кім жылдам»ойыны
І топ. 90 -(70 - 30)=50
(50+4)+10=64
95 -(50+20)=25
ІІ - топ.(60+17)- 7=70
50+(30 - 10)=70
(80 - 30)+5=55
3. сәт І - топ «Шебер қолдар» үйірмесі үшін 9 келеп қара жіп және 7 келеп ақ жіп алынды. Неше келеп қара жіп артық алынды?
Қара жіп - 9
Ақ жіп - 7
Ш: 9 - 7=2
Ж: 2 - еуі артық
ІІ - топ: Еңбек сабағы үшін 7 м қара түсті және 15 м көк түсті мата алынды. Қара түсті мата неше метр кем алынды?
Қара түсті - 7м
Көк түсті мата - 15м
Шешуі: 15 - 7=8
Ж: 8м кем алынды.
Сергіту сәті: 1, 2, 3 - құсқа ұқсап ұш
4, 5, 6 - күн жадырай салды
7, 8, 9, 10 - өз орныңда қон.
4. сәт. Теңдеуді шеш:
Әр топтан 2 оқушы шығып теңдеуді шешеді. Қай топ 1 - ші болса сол топқа ұпай беріледі.
І - топ. 36+х=70 70 - x=36
x=70 - 36 x=70 - 36
x=34 x=34
36+34=70 70 - 34=36
70=70 36=36

ІІ - топ. х - 36=34 3+x=90
x=36+34 x=90 - 35
x=70 x=55
70 - 36=34 35+55=90
70=70 90=90
5. сәт. Екі қатардан үстелдің үстіндегі парақшаларды 2 бала таңдап алып, өз қатарындағы балаларға көрсетіп, тез тапсырма/ды орын/ды.
І топ. (42 - 1)+2=43
(25 - 6)+4=15
9+(40 - 6)=43
ІІ топ. (35 - 5)- 2=32
8 -(13 - 5) =0
(14 - 7)+2=9
6 сәт.
Қалқанқұлақ мысалдар шығарады. Тексер.
(84+2)- 40=46 20 -(3 - 4) =13
100 -(30+50) =20 (75 - 5)+30=100
69 -(4+5) =60 50+(90 - 40) =100
7. сәт.
Үй тапсырмасы. Теңдіктерді жазу.
онд. 4бірл.+6бірл. = онд
онд - 6бірл. = онд. 4 бірл
Бағалау
Сабақты бекіту.
Осымен «Бақытты сәт» деп аталатын сайыс сабағымызды аялауға жақын.
Апайлар орнықтырар әділдікті
Кімдердің жауаптары әділ шықты
Біліммен тапқырлықтың жарысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты.
- Топтардың еңбектерін даралап апайлар қай топтың жеңіске жеткенін айтады.
- Бүгінгі сабағымызды өлеңмен бастап едім, енді өлеңмен аяқтаймын.
Тек мен қолымды көтергенде бәрің бірге «Математика» деп айтыңдар.
Математика – жұлдыздың көктегі
Математика – көгіңді шамшырақ
Математика – өміріңде, өлеңде,
Математика – тамыр жайған тереңге
Математика - болашаққа жетелеп
Ұрпақтарды танытады әлемге!
- Балалар, математика сабағын жақсы меңгеріп, әлемге танытатын
Рахмет, балалар, сау болыңыздар!
7 682
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбына есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбына есептер шығару
Математика пәні мұғалімі Мырзабаева Зере Асқарқызы
Ойна да, ойла
Ойна да, ойла
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Балтабай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Назарбекова Айгул
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Ғ Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің Бастауыш сынып мұғалімі Шұғайыпова Зейнет Кәкімқызы
Қосу және азайту амалдарын тиянақтау
Қосу және азайту амалдарын тиянақтау
Ақмола облысы, Аршалы ауданы, Анар станциясы, Анар орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Хабас Алтынгүл
Бақытты сәт (ойын сабақ)
Бақытты сәт (ойын сабақ)
Қызыорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы № 24 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нургабылова Абзал Магиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×