Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сан есім

10 наурыз 2013, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сан есім
Сабақтың мақсаты: Сан есім туралы берілген білімді қайталау, оқушылардың байланыстыра сөйлеу және сауатты жазу дағдыларын жетілдіру.
2. Оқушылардың өзіндік іс - әрекет дербестігін арттыру.
3. Бірлікке, татулыққа, білімпаз болуға баулу
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Күн жылуын алақанға салып, сәттілік тілеу. Топқа бөлінген оқушылардың тобымен танысу.
Үй жұмысын тексеру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Әр топтан бір оқушы мәтін ішінен сан есімді табу.
Лездеме: «Кім жылдам жалғастыра алады?»
Мұғалім Сан және Есім атты ертегіні айтып беру. Осы ертегі арқылы сабақтың тақырыбын шығару және мақсатын хабарлау.
Ай - күн және көркем жазу минуты сСс
Кітаппен жұмыс
1 - топ ---------2 - топ -------------- 3 - топ
35 - ж - у -----36 - жа - у ----------37 - ж - у
Тапсырмаларды орындау, тексеру
Сергіту сәті
Барлық топтарға шашылып жатқан сөздерді сәйкестендіріп қою.
1 - күн ----- дүйсенбі --- бүгін
2 - күн ----- сейсенбі --- ертең
3 - күн ----- сәрсенбі --- бүрсігүні
4 - күн ----- бейсенбі --- арғы күні
5 - күн ----- жұма -------- қасиетті күн
6 - күн ----- сенбі -------- соңғы күн
7 - күн ----- жексенбі --- азына
Топтарға тапсырма үлестіру
1 - топ. Сөздерді дұрыс орнына қой, сан есімді тап, қай сөзбен байланысып тұрғанын айт.
Сондай Айнұр, көрікті өріпті, бұрым, екі жастамын, тоғыз, мен сыныпқа, бастармын, жылы, қадам, келесі, төртінші

2 - топ Қай сан есіммен синонимдес?
Қос, егіз -...
Екі апта -...
Ширек ғасыр -...
Жарты жыл -...

60 минуттың екіден бірі -...
Жарты жыл -...

3 - топ Адам аттарында, қала, жануарлар аттарында қолданылатын сан есімдерді жаз.
Біржан, Екібастұз, Үшкемпіров, Төртуыл, бесті, Алпысбай, Жетпісбай...
Бекіту.
Қазақ халқының ұлттық ойыны «Орамал тастамақ» негізінде жүргізіледі. Ойынның мақсаты: неше? нешінші? қанша? сұрақтарының қойылуын, оның қолданылатын орнын, ажырата білу, сөйлем құрау дағдыларын қалыптастыру.
Кез келген оқушының алдына орамал тастап неше? Қанша? нешінші? сұрақтарының бірін айтып, ал оқушы тез ойланып, сол сұраққа жауап беретін сөзді айтуы тиіс. Келесі оқушы сол сөзді қатыстыра отырып сөйлем құрайды т. т.
Қорыту
Үйге: Әдеби кітаптардың ішінен 5сан есім сөзі бар сөйлем жазып келу.
Әр топ басшыларына бағалау үшін сөз беру.
М: Бүгінгі сабағымызды «білімді мыңды жығады» деген мақалмен аяқтағым келеді. Рахмет!
2 887
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сан есім. Дара және күрделі сан есім
Сан есім. Дара және күрделі сан есім
Дара сан есім бір сөзден жасалады: бес, алты, бір, үш. Күрделі сан есім екі не одан да көп сөзден жасалады: он тоғыз, екі жүз алпыс төрт, он екінші, қырық бес, бесінші.
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім. Сын есімнің дара және күрделі түрлерін ажырата білу;
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім
Дара және күрделі сын есім. Оқушылардың сын есім жайлы алған мағлұматтарына сүйене отырып, ұғымдарын кеңейте түсу, сын есімнің дара және күрделі түрлерімен таныстыру, сөйлем ішінен дара және күрделі сын есімдерді табуға, сұрақ қоюға, бір - бірінен
Сан есім
Сан есім
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, «Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп - интернат» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Муталиева Жамила Әшірханқызы
Есім сөздерді қайталау
Есім сөздерді қайталау
Сабақтың мақсаты: білімділік: оқушылардың ой - өрісін кеңейту, есім сөздер тақырыбынан алған білімдерін жетілдіру, теориялық алған ұғымдарын мысалдар арқылы терең меңгерту, түсінік негізінде қорыттыру.
Негізгі және туынды сын есім
Негізгі және туынды сын есім
Қарағанды қаласы 3 мектеп-гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі Исина Сара Қартабайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×