Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Пәні: Математика
Сыныбы: 4 - сынып
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту.
Міндеттері: Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру;
Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Ой өрісін, таным қабілетін дамыту;
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Көрнекіліктер: Перфокарталар, суретті кесте, кестелер.
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Ауызша есептеу.
ІІІ. Есептер шығару
ІV. Қорытынды
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру – оқушылардың, сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру – 2 - 3 оқушыдан сұрау арқылы тексеру.
Ауызша есептеу – геометриялық фигураларда берілген тапсырмаларды орындау, ашылған фигураны белгіленуі бойынша оқу. (слайд бойынша)
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Кестені толтыру. Жұптық жұмыс.
а 135 210 325 380 420 400
а: 5
Орындалған тапсырманы тізбектей оқу арқылы тексеру.
№ 2. Суретті кестемен жұмыс. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау.
№ 3. Бос орындарға тиісті санды қою. Екі қатар өзара жарыса отырып орындайды.
12 сағ =720 мин ---------------- 63 дм 54 см = 6354см
12 сағ 15 мин =735 мин ----------------- 91 м 102 см =9202 см
1 ғасыр 25 жыл = 125 жыл ------------------------- 18 км 560 м =18560 м
№ 6. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар:
1 банканың сыйымдылығы Банкалар саны Барлық банкалардың сыйымдылығы
1 банкада-----? л
Бірдей ----4 б. ----- 12 л
8 б. -----? л
Шешуі: 12: 4 =3 (л)
3 *8 =24 (л)
Жауабы: 24 литр
№ 8. Есепті талдау, шығару.
1 - омарта – 59 кг
2 - омарта – п кг? (кг)
3 - омарта -?, 4 кг артық
Өрнек құру: 59+п+59+4 =122+п
п = 62 ---------- 122+62 =184 (кг)
п =67 ---------- 122+67 =189 (кг)
Жауабы: 184 килограмм, 189 килограмм
Бекіту. Кестемен жұмыс. Шаршының ауданын және периметрін табу жолдарын пысықтау.
Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см 8 см 9 см 10 см а см
Шаршы ауданы
Шаршы периметрі
№ 11. Логикалық есеп.
Винни – Пух.
Сыйымдылығы 8 л және 5 л екі шелекті пайдаланып, 6 л балды қалай құйып алады?
8 - 5 =3(л) – осылайша екі рет орындау арқылы құйып алды.
Қорытынды.
Қосымша тапсырма.
№ 12 Ауызша. Кестені толтыру. Көбейту кестесін пысықтау мақсатында орындау.
Үйге: №5, 7 - түсіндіру, талдау.
Бағалау.
Сыныбы: 4 - сынып
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту.
Міндеттері: Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру;
Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Ой өрісін, таным қабілетін дамыту;
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Көрнекіліктер: Перфокарталар, суретті кесте, кестелер.
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Ауызша есептеу.
ІІІ. Есептер шығару
ІV. Қорытынды
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру – оқушылардың, сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру – 2 - 3 оқушыдан сұрау арқылы тексеру.
Ауызша есептеу – геометриялық фигураларда берілген тапсырмаларды орындау, ашылған фигураны белгіленуі бойынша оқу. (слайд бойынша)
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Кестені толтыру. Жұптық жұмыс.
а 135 210 325 380 420 400
а: 5
Орындалған тапсырманы тізбектей оқу арқылы тексеру.
№ 2. Суретті кестемен жұмыс. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау.
№ 3. Бос орындарға тиісті санды қою. Екі қатар өзара жарыса отырып орындайды.
12 сағ =720 мин ---------------- 63 дм 54 см = 6354см
12 сағ 15 мин =735 мин ----------------- 91 м 102 см =9202 см
1 ғасыр 25 жыл = 125 жыл ------------------------- 18 км 560 м =18560 м
№ 6. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар:
1 банканың сыйымдылығы Банкалар саны Барлық банкалардың сыйымдылығы
1 банкада-----? л
Бірдей ----4 б. ----- 12 л
8 б. -----? л
Шешуі: 12: 4 =3 (л)
3 *8 =24 (л)
Жауабы: 24 литр
№ 8. Есепті талдау, шығару.
1 - омарта – 59 кг
2 - омарта – п кг? (кг)
3 - омарта -?, 4 кг артық
Өрнек құру: 59+п+59+4 =122+п
п = 62 ---------- 122+62 =184 (кг)
п =67 ---------- 122+67 =189 (кг)
Жауабы: 184 килограмм, 189 килограмм
Бекіту. Кестемен жұмыс. Шаршының ауданын және периметрін табу жолдарын пысықтау.
Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см 8 см 9 см 10 см а см
Шаршы ауданы
Шаршы периметрі
№ 11. Логикалық есеп.
Винни – Пух.
Сыйымдылығы 8 л және 5 л екі шелекті пайдаланып, 6 л балды қалай құйып алады?
8 - 5 =3(л) – осылайша екі рет орындау арқылы құйып алды.
Қорытынды.
Қосымша тапсырма.
№ 12 Ауызша. Кестені толтыру. Көбейту кестесін пысықтау мақсатында орындау.
Үйге: №5, 7 - түсіндіру, талдау.
Бағалау.
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту бөлу тәсілдері бастауыш сынып математика көбейту 4 сынып
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға, ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін жаңа технологияның элементтерін тиімді пайдалана отырып деңгейлік тапсырма беру барысында оқушыларға тақырыпты ұғындыру; логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; жылдамдыққа,
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.