Өткенді пысықтау
Пәні: Математика
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сабақтың мақсаты: а) қозғалысқа берілген есептерді шығару; оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару дағдысын қалыптастыру;
ә) Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту;
б) Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, ұпай санын есептеуге арналған жұлдызшалар, карточкалар.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру:
● Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
● Сабақ мақсатымен таныстыру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Қайталау сұрақтары:
Жылдамдықты немен белгілейміз? Қашықтық ше? Уақыт ше?
Радиус деген не? Диаметр деген не?
Бір – біріне қарама – қарсы бағытқа қозғалыс кезінде қашықтау жылдамдығы жылдамдықтардың несіне тең?
Қойылған сұрақтарға қай қатар бірінші жауап берсе сол топқа 1 жұлдызшадан беріліп отырады.
ІІІ. Білімді жетілдіру.
Слайдтан
№1. Есепте жауабын сандықшадан тап.
1213 х 30=36390 ------ 51 х 2=102 -------------- 12 130 х 3=36390
8840: 40=221 -------------- 36 006: 6=6001 ------------ 88 080: 40=2202
80 640: 2=40320 ----------- 100 000: 25=4000 ------------- 50 050: 50=1001
№2. Суретке қара, төмендегі сұрақтарға жауап бер.
а) Қай суреттегі шеңберлердің центрі ортақ? Бұл шеңберлердің радиустарының бірдей ме, әлде әртүрлі ме?
4, 5 центрі ортақ, ұзындықтары да бірдей.
ә) Қай суреттегі шеңберлердің центрі ортақ және радиусының ұзындығы әртүрлі?
3Шеңбердің
б) Екі әртүрлі шеңбердің центрі ортақ және радиусы бірдей болуы мүмкін бе?
Екі түрлі шеңбердің центрі ортақ мүмкін.
в) Қай суреттегі шеңберлердің центрі әртүрлі, бірақ радиусының ұзындығы бірдей?
4 шеңбер бірдей.
г) Қай суреттегі шеңберлердің центрі де, радиусының ұзындығы да әртүрлі?
2 шеңбер әртүрлі
№4.
------------------------ а)------------ ә)-------------- б) -------------- в)
Жылдамдық -------- 5м/с -------- 5км/сағ ------ 80км/сағ ----------?
Уақыт -----------------?-------------- 2күн --------- 3600с --------- 2сағ
Қашықтық ----------- 5км ------------?---------------?--------------- 250 000м
№5
Жүк пойызына 11 вагон бар. Әр вагонға 80 килограммдық 500 қап құм тиелді.
Пойызға барлығы неше килограмм құм тиелді?
Ж. П – 11в
Тиелді – 80кг. 500 қ
Барлығы:?
Ш: 80х500=40 000кг
40 000х11=440 000кг
№6
S = 345
U1 = 60км/сағ
U2 = 75км/сағ
S =?
V Сабақты бекіту
№ 8
Бақшадан массасы 1кг, 2кг, 3кг, 4кг, 5кг, 6кг және 7кг тартатын 7 асқабақ жинап алынды. Барлық асқабақ әрқайсысының массасы бірдей болатындай 4себетке бөлініп салынды. Себеттерге қалай салынады?
VI Үйге тапсырма: №3
VII Бағалау
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сабақтың мақсаты: а) қозғалысқа берілген есептерді шығару; оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау, есеп шығару дағдысын қалыптастыру;
ә) Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту;
б) Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, ұпай санын есептеуге арналған жұлдызшалар, карточкалар.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру:
● Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
● Сабақ мақсатымен таныстыру;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Қайталау сұрақтары:
Жылдамдықты немен белгілейміз? Қашықтық ше? Уақыт ше?
Радиус деген не? Диаметр деген не?
Бір – біріне қарама – қарсы бағытқа қозғалыс кезінде қашықтау жылдамдығы жылдамдықтардың несіне тең?
Қойылған сұрақтарға қай қатар бірінші жауап берсе сол топқа 1 жұлдызшадан беріліп отырады.
ІІІ. Білімді жетілдіру.
Слайдтан
№1. Есепте жауабын сандықшадан тап.
1213 х 30=36390 ------ 51 х 2=102 -------------- 12 130 х 3=36390
8840: 40=221 -------------- 36 006: 6=6001 ------------ 88 080: 40=2202
80 640: 2=40320 ----------- 100 000: 25=4000 ------------- 50 050: 50=1001
№2. Суретке қара, төмендегі сұрақтарға жауап бер.
а) Қай суреттегі шеңберлердің центрі ортақ? Бұл шеңберлердің радиустарының бірдей ме, әлде әртүрлі ме?
4, 5 центрі ортақ, ұзындықтары да бірдей.
ә) Қай суреттегі шеңберлердің центрі ортақ және радиусының ұзындығы әртүрлі?
3Шеңбердің
б) Екі әртүрлі шеңбердің центрі ортақ және радиусы бірдей болуы мүмкін бе?
Екі түрлі шеңбердің центрі ортақ мүмкін.
в) Қай суреттегі шеңберлердің центрі әртүрлі, бірақ радиусының ұзындығы бірдей?
4 шеңбер бірдей.
г) Қай суреттегі шеңберлердің центрі де, радиусының ұзындығы да әртүрлі?
2 шеңбер әртүрлі
№4.
------------------------ а)------------ ә)-------------- б) -------------- в)
Жылдамдық -------- 5м/с -------- 5км/сағ ------ 80км/сағ ----------?
Уақыт -----------------?-------------- 2күн --------- 3600с --------- 2сағ
Қашықтық ----------- 5км ------------?---------------?--------------- 250 000м
№5
Жүк пойызына 11 вагон бар. Әр вагонға 80 килограммдық 500 қап құм тиелді.
Пойызға барлығы неше килограмм құм тиелді?
Ж. П – 11в
Тиелді – 80кг. 500 қ
Барлығы:?
Ш: 80х500=40 000кг
40 000х11=440 000кг
№6
S = 345
U1 = 60км/сағ
U2 = 75км/сағ
S =?
V Сабақты бекіту
№ 8
Бақшадан массасы 1кг, 2кг, 3кг, 4кг, 5кг, 6кг және 7кг тартатын 7 асқабақ жинап алынды. Барлық асқабақ әрқайсысының массасы бірдей болатындай 4себетке бөлініп салынды. Себеттерге қалай салынады?
VI Үйге тапсырма: №3
VII Бағалау
Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейту керек.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру. Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс. (жақындау жылдамдығы)
Оқушыларға жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы түсінік беру. Олардың қатынасына байланысты есептеу түрімен таныстыру. Қозғалысқа байланысты есептерді шығару жолдарын үйрету.
Бір - біріне қарама – қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы
Бір - біріне қарама – қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы Мақсаты: есептің жаңа түрімен таныстыру; терминдерді дұрыс қолдана алуға үйрету; дұрыс, жылдам есептеуге дағыдыландыру
Өткенді пысықтау
Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Ауызша есептеу дағдыларын дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.