Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өткенді пысықтау

26 ақпан 2017, Жексенбі
Категориясы: Математика
Тақырыбы: Өткенді пысықтау
Математика 4 сынып
Мақсаты:
а) білімділік: Оқушыларды өзіндік тексеру жұмысына дайындау
ә) шеберлік: Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту
б) дағды: Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Ауызша есептеу дағдыларын дамыту.
Сабақ түрі: қайталау
Сабақ әдісі: «Серпілмелі доп» әдісі, «Кубизм» әдісі, «Селт еткізер сұрақтар» әдісі, «Микрофон» әдісі
Көрнекілігі: плакат, слайд
Пән аралық байланыс: музыка (өнер)
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу
Ә) Түгендеу
Б) Қажет құралдарды даярлау
В) Психологиялық дайындық

Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, теледидар көрермендері! Бүгінгі бағдарламамен таныс болыңыздар.
І. 0950«Қайталау – білім анасы» айдары. (Үй тапсырмасын тексеру, математикалық диктант)
ІІ. 0955 «Жылдам есептеуді үйренейік» айдары. (1, 2, 3 – мысалдар)
ІІІ. 1005 «Мамандықтың бәрі жақсы» айдары. (4, 5, 6 – есептер)
ІV. 10 15 «Проблеманы шешеміз» әкіммен кездесу. (7 - мысал)
V. 10 20 «Кім жылдам, кім тапқыр?» білімділер сайысы. (8, 9 – мысалдар. Жылдам тест)
VI. 10 30 Ауа райы (Қорытынды, бағалау, үйге тапсырма)

«Қайталау – білім анасы» айдары.
(Үй тапсырмасын тексеру, математикалық диктант)
№10. Ауызша есепте
168: 24 = (168: 8 ): (24: 8) = 21: 3 = 7
648: 72 = (648: 9): (72: 9) = 72: 8 = 9
729: 81 = (729: 9): (81: 9) = 81: 9 = 9
147: 21 = (147: 7): (21: 7) = 21: 3 = 7
(№1 дәптер жинап алынып, №2 дәптер кезекшілердің көмегімен таратылады. Топтар арасында үй тапсырмасы бойынша алған бағалары жарияланып, жеңімпаз топ анықталады.)

Математикалық диктант
674 312
7 912 002
69 000 001
21 213
11 111 111
1 001

«Жылдам есептеуді үйренейік» айдары
(1, 2, 3 – мысалдар)
№1. Бөлуді орында және тексер:
2 176: 32 = 68 -------------- 7 872: 123 = 64
68. 32 = 2 176 -------------- 64. 123 = 7 872
14 112: 28 = 504 ----------- 71 400: 204 = 350
504. 28 = 14 112 ----------- 350. 204 = 71 400

123 728: 703 = 176 -------------- 30 100: 430 = 70
176. 703 = 123 728 ----------- 70. 430 =30 100
17 150: 175 = 98 -------------- 43 722: 347 = 126
98. 175 = 17 150 -------------- 126. 347 = 43 722

№2. Өрнектің мәнін тап:
7452: а, мұндағы а=1, 9, 3, 6, 4, 7452.
7452: 1 = 7452 -------------- 7452: 6 = 1242
7452: 9 = 828 ---------------- 7452: 4 = 1863
7452: 3 = 2484 -------------- 7452: 7452= 1

№3. Қалдықпен бөлуді орында:
97: 9 = 10 (7қ) ------------------- 312: 19 = 6 (8қ)
567: 6 = 94 (3қ) ----------------- 1 733: 4 = 433 (1қ)
982: 26 = 37 (20қ) -------------- 4 183: 53 =78 (49қ)

«Мамандықтың бәрі жақсы» айдары
(4, 5, 6 – есептер)
Қаламызда көптеген жеке кәсіпкерлер ашылып, жұмыссыздық саны азаюда. Әр жұмыс орнында бір қиыншылық болады. Мәселенің шешімін өз мамандарынан сұраған абзал.
№4. Есепті шығар: /Электр дәнекерлеуші есебі/
Шарты: Ұзындығы – 265 см
Кесілді – 25 см. ден
Сұрағы: Алынды -? бөлік
Артылып қалды -? см
Шешуі: 265: 25 = 10 (15қ)
Жауабы: 10 бөлік сым алынды
15 см сым артылып қалды

№5. Есепті шығар: /Аспазшы есебі/
Шарты: 1л сүттен – 300г ірімшік
1 сиырдан 12л сүт алынса,
Сұрағы: 10 сиыр сүтінен -? г ірімшік
Шешуі: 12л. 10 = 120л
120. 300г = 36 000г
36 000г = 36кг
Жауабы: 10 сиыр сүтінен 36 кг ірімшік алынады.

№6. Есептерді шығар:
А) Шарты: 1 кірпіш – 4кг /құрылысшы есебі/
Сұрағы: 3т -? кірпіш
Шешуі: 3т = 3 000кг
3000: 4 =750
Жауабы: 750 кірпіш массасы 3т болады

Ә) Шарты: 40 дән – 5г
Сұрағы: 100г -? дән
Шешуі: 100: 5 = 20
20. 40 = 800
Жауабы: 800 дән 100 г болады.

«Проблеманы шешеміз» әкіммен кездесу.
№7. Геометриялық тапсырма
Шарты: Ұзындығы – 125м
S – 105 000м2
Сұрағы: Р -? м
Шешуі: 105 000м2: 125 = 840м
Р = (840м + 125м). 2 = 1930м
Сергіту сәті

«Кім жылдам, кім тапқыр?» білімділер сайысы.
(8, 9 – мысалдар. Жылдам тест)
№8. Есептеп шығар:
1 километрдің: а) екіден бірін -------- 1000м: 2 = 500м
ә) төрттен бірін ---------------------------- 1000м: 4 = 250м
б) оннан бірін ------------------------------- 1000м: 10 = 100м

1 тоннаның: а) жүзден бірін ----------- 1000кг: 100 = 10кг
ә) оннан бірін ------------------------------- 1000кг: 10 = 100кг
б) бестен бірін ------------------------------ 1000кг: 5 = 200кг

1 сағаттың: а) алтыдан бірін ------------ 60мин: 6 = 10мин
ә) алпыстан бірін --------------------------- 60мин: 60 = 1мин
б) оннан бірін ------------------------------- 60мин: 10 = 6мин

№9. Теңдеулерді шеш:
19. х = 1862 ----------- а: 35 = 245
х =1862: 19 ------------ а = 245. 35
х = 98 -------------------- а = 8575

8: х = 24: 6 ------------ 86: 43 = а: 1
8: х = 4 ----------------- 2 = а: 1
х = 8: 4 ----------------- а = 2: 1
х = 2 -------------------- а = 2
3 641
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Қайталау сабағы (математика 4 сынып)
Қайталау сабағы (математика 4 сынып)
Үш таңбалы санға көбейту, бөлуге есептер шығару арқылы білімдерін кеңейту. ә) Адамгершілікке табиғатты қорғауға, тазалыққа тәрбиелеу.
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Қайталау сабағы
Қайталау сабағы
Атырау қаласы. бастауыш сынып мұғалімі Утегулова Акмарал Таттигаликызы
Өткенді пысықтау
Өткенді пысықтау
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы, №6 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Жолмағанбетова Камшат Сәрсенқұлқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×