Адамның досы
Тақырыбы: Адамның досы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: әдіс - тәсілдерді түрлендіре отырып, жаңа сабақты меңгерту.
Дамытушылығы: оқушылардың ой - өрісін кеңейту. Тілдік, сөздік қорларын молайту, өз ойын нақты жеткізе білу. Шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Мысалды оқи отырып, түпкі негізгі ойды анықтау, табу.
Тәрбиелігі: адамгершілікке, адалдыққа, қарапайым, сыпайы болуға тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: Мұғалім - оқушылар: Сәлеметсіздер ме!
Қайырлы күн!
Психологиялық дайындық: Бүгінгі көңіл - күйлерің қалай? (Барлығы өз көңіл – күйлерін бет әлпеттері арқылы көрсетеді.)
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, тақтадағы ілінген түсті дөңгелектерді ашып сабақтың тақырыбын шығару.
А д а м н ы ң д о с ы
Оқушыларға үй тапсырмасы бойынша қойылатын сұрақтар:
1. Қыздың аты кім?
2. ЭЕМ – деген не сөз?
3. «Сирена» деген не?
4. Киев қаласына немен барайын деп еді?
5. Киев қаласы қай мемлекетте?
6. ЭЕМ не істей алады?
7. Ұшақтың бола қоймайтынын немен хабарлады?
8. Сағат нешеге дейін билет сатылмайтын болды?
9. ЭЕМ неліктен ақылды көмекші делінді?
10. «Сирена» қандай болды?
11. Қандай есептегіш машиналарды білесіңдер?
3. Жаңа сабақ
Әр топ мәтінді мақсаттана оқиды
1 топ - Әңгімедегі Балғынға мінездеме бер
2 топ - Балғынның әкесі қандай адам екен
3 топ – кітап туралы не айтылған
4. «Қытайша десерт» Берілген мәтін бөліктерін ретімен орналастырып, мәтінді тұтас етіп көрсету.
Сергіту сәті:
Қарлығаш боп ұшайық, Қане қанат жазайық.
Ұшып - ұшып алайық, Орнымызды табайық.
5. 1- топ – шағын шығарма жазу
2 - топ - кітапты құрметтеуге байланысты қандай ереже білесіңдер?
Өз бетінше ереже құрастырыңдар
3- топ - білім, кітап туралы мақал - мәтелдерді теріп жазу
6. «Коллаж» Берілген суреттердің ішінен тек қана мәтінге қатысты суреттерді іріктеп алып, оларды ватманға жапсырмалау (Қажет емес суреттер алынбайды)
7. Бес жолды өлең” 5 жолды тұжырымдаманың үлгісі бойынша:
1. 1-сөз КІМ? НЕ?
2. 2-сөз ҚАНДАЙ?
3. 3-сөз НЕ ІСТЕЙДІ?
4. 4 сөзден тұратын сөйлем
5. Тақырыптың синонимі
8 Оқушылардың сабақтағы жұмысын бағалау
9. Рефлексия: Күн мен бұлт суреттері тақтаның екі жағына ілініп тұрады. Оқушылар стикерлерге өздерің пікірлерін жазып, ұнатқандары күн суретінің астына іледі, ұнамағаны болса бұлт суретінің астына іледі. (ұнады, ұнамады).
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: әдіс - тәсілдерді түрлендіре отырып, жаңа сабақты меңгерту.
Дамытушылығы: оқушылардың ой - өрісін кеңейту. Тілдік, сөздік қорларын молайту, өз ойын нақты жеткізе білу. Шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Мысалды оқи отырып, түпкі негізгі ойды анықтау, табу.
Тәрбиелігі: адамгершілікке, адалдыққа, қарапайым, сыпайы болуға тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: Мұғалім - оқушылар: Сәлеметсіздер ме!
Қайырлы күн!
Психологиялық дайындық: Бүгінгі көңіл - күйлерің қалай? (Барлығы өз көңіл – күйлерін бет әлпеттері арқылы көрсетеді.)
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, тақтадағы ілінген түсті дөңгелектерді ашып сабақтың тақырыбын шығару.
А д а м н ы ң д о с ы
Оқушыларға үй тапсырмасы бойынша қойылатын сұрақтар:
1. Қыздың аты кім?
2. ЭЕМ – деген не сөз?
3. «Сирена» деген не?
4. Киев қаласына немен барайын деп еді?
5. Киев қаласы қай мемлекетте?
6. ЭЕМ не істей алады?
7. Ұшақтың бола қоймайтынын немен хабарлады?
8. Сағат нешеге дейін билет сатылмайтын болды?
9. ЭЕМ неліктен ақылды көмекші делінді?
10. «Сирена» қандай болды?
11. Қандай есептегіш машиналарды білесіңдер?
3. Жаңа сабақ
Әр топ мәтінді мақсаттана оқиды
1 топ - Әңгімедегі Балғынға мінездеме бер
2 топ - Балғынның әкесі қандай адам екен
3 топ – кітап туралы не айтылған
4. «Қытайша десерт» Берілген мәтін бөліктерін ретімен орналастырып, мәтінді тұтас етіп көрсету.
Сергіту сәті:
Қарлығаш боп ұшайық, Қане қанат жазайық.
Ұшып - ұшып алайық, Орнымызды табайық.
5. 1- топ – шағын шығарма жазу
2 - топ - кітапты құрметтеуге байланысты қандай ереже білесіңдер?
Өз бетінше ереже құрастырыңдар
3- топ - білім, кітап туралы мақал - мәтелдерді теріп жазу
6. «Коллаж» Берілген суреттердің ішінен тек қана мәтінге қатысты суреттерді іріктеп алып, оларды ватманға жапсырмалау (Қажет емес суреттер алынбайды)
7. Бес жолды өлең” 5 жолды тұжырымдаманың үлгісі бойынша:
1. 1-сөз КІМ? НЕ?
2. 2-сөз ҚАНДАЙ?
3. 3-сөз НЕ ІСТЕЙДІ?
4. 4 сөзден тұратын сөйлем
5. Тақырыптың синонимі
8 Оқушылардың сабақтағы жұмысын бағалау
9. Рефлексия: Күн мен бұлт суреттері тақтаның екі жағына ілініп тұрады. Оқушылар стикерлерге өздерің пікірлерін жазып, ұнатқандары күн суретінің астына іледі, ұнамағаны болса бұлт суретінің астына іледі. (ұнады, ұнамады).
Жаңалықтар
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың есте сақтау қабілетін, ой-өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір оқушының жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу.
Күншіл үйрек ертегісі
Ертегінің мазмұнын, негізгі ойды меңгерту, түсініп оқу, түсінігін әңгімелеу дағдысына үйрету. Шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын жетілдіру.
Арыстан мен тышқан
Мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру. Ой - өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелді сөйлеу
10 санынан азайту
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы, Ынтымақ негізгі жалпы білім беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қ. Нұржанова
Жабайы аңдар
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, "Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп" КММ даярлық тобының тәрбиешісі: Майликутова Сайлаухан
Еркіннің еңбегі Мәдіхат Төрежанов
Қостанай қаласы, Қарабалық ауданы, Өрнек негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ержанова Бахыткүл Төлемісқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.