Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бақа

30 мам 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
1 - сынып сауат ашу пәні
Сабақтың тақырыбы: «Бақа»
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушылардың өткен білімін тиянақтау, «Бақа» өлеңімен таныстыру, бақа туралы
түсінік беру.
2) Өлеңді мәнерлеп оқу, рөлге бөліп оқу дағдысын дамыту, сөздік қорларын
дамыту, ойын, дүниетанымын дамыту.
3) Оқушыларды адамгершілікке, жануарларды қорғауға, тапқырлыққа, әдемі жазуға
тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, түсіндіру, проблемалы оқыту.
Көрнекілігі: слайдтан суреттер, бақа туралы деректер көрсету, психологиялық
дайындық, сергіту сәттері.
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Психологиялық дайындық.
1 - слайд
Қатар қатар тізіліп,
Оқушыға лайық
Түп түзу боп тұрайық.
1 - қатар жәй отыр!
2 - қатар сен де отыр!
3 - қатар тез отыр!
- Балалар, қазір біз де әліппе сабағы.
3. Үй тапсырмасын тексеру
1) «Күншіл үйрек» ертегісінің мазмұнынын айту.
2) «Жасырын сөзді табайық» ойыны.
А) «Күншіл үйрек» қандай шығармаға жатады?
б) Сіздерге қай құс ұнады? Неге?
В) Түлкі неге аққуды жей алмады?
Г) «Біреуге ор қазсаң, өзің түсесің?» деген мақалды қалай түсінесің?

4. Жаңа сабақ
1. Бақа сөзіне дыбыстық талдау жасау.
2.«Ой қозғау стратегиясы» бойынша бақа туралы ойларын сұрау.
3. Бақа туралы толығырақ түсінік беру.
2 - слаид (Бақа туралы деректер)

Оқулықпен жұмыс
• А) Өлеңді оқып беремін.
Сөздік жұмысы 4 - слайд
Бақа - ұзындау артқы аяқтары секіруге бейім келген құйрықсыз жануар.
Балпақ - толық денелі, балпиған жануар.
Жалпақ - үлкен, ірі, жалпиған
Тостақ - үлкен, дөп - дөңгелек.
Талтақ - екі аяқтың қисайып бітуі.

Тізбек бойынша оқыту
Рөлге бөліп оқыту (Cұрақ қоюшы және бақа)

Сергіту сәті 5 - cлайд
Бақа тұрып ертемен,
Күлімсіреп керілді.
1 - ші сумен бетін жуды,
2 - ші шыр айналып бұрылды,
3 - ші еңкейіп жерге отырды.
«4» дегенде секіріп кетті.
Дәптермен жұмыс
(Сұраққа жауап беру)

4. Қорыту.
«Ой қозғау» стратегиясы
Бақаның пайдасы туралы айту
5. Үйге тапсырма
«Бақа» өлеңін жаттау.
6. Оқушыларды мадақтау.
15 821
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қолғап ертегісі! (Театралдық қойылымдар)
Қолғап ертегісі! (Театралдық қойылымдар)
Балаларды ертегінің айқын образын көрсете білуге, ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып, сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп өз ойларын дұрыс жеткізу арқылы ауыз әдебиетіне деген қызығушылықтарын арттыру.
Үйшік
Үйшік
Алаңда бір үйшік тұр еді. Жертесер тышқан оны көріп қалды. - Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік?
Күнделікті сабақ жоспары топтамасы. Ахмет Байтұрсынов Өгіз бен бақа
Күнделікті сабақ жоспары топтамасы. Ахмет Байтұрсынов Өгіз бен бақа
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып. Тақырыптар: 26. А. Байтұрсынов «Өгіз бен бақа» 27. М. Өтемісұлы Соғыс 28. М. Өтемісұлы «Қызғыш құс» өлең тілі туралы мәлімет. 29. Ы. Алтынсарин «Өзен» 30. Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» атты
Күншіл үйрек ертегісі
Күншіл үйрек ертегісі
Ертегінің мазмұнын, негізгі ойды меңгерту, түсініп оқу, түсінігін әңгімелеу дағдысына үйрету. Шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын жетілдіру.
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Трусбаева Енлик Сакеновна
Б дыбысы мен әрпі
Б дыбысы мен әрпі
Атырау қаласы, №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×