2-ге көбейту
Сабақтың тақырыбы: 2 - ге көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау және тереңдету.
Дамытушылығы: Логикалық ойлауын, жылдам есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, достыққа, тез есептеуге, озық болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің суреті, аңдар суреті, үлестірмелер, ойындар, тест.
Әдіс: Сұрақ - жауап, ойын, ой - қозғау, топпен жұмыс.
Түрі:
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа оқушылардың дайындығын тексеру.
2. Психологиялық дайындық.
Қане біздер ойлайық.
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
3. Мақсатын түсіндіру.
- Бүгінгі сабағымыз ерекше. Сабақта саяхатқа шығамыз. – Сабақта алған білімдерімізді
ортаға саламыз.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
«Жапырақ жинау» ойыны арқылы 2 - ге көбейту кестесін айтамыз.
1 - жапырақ. – Құстар жылы жаққа кетеді. 2х1
2 - жапырақ. – Күн суытады. 2х2
3 - жапырақ. – Жануарлар ұйқыға кетеді. 2х3
4 - жапырақ. – Жапырақтар сарғаяды. 2х4
5 - жапырақ. – Үйлерін ақтайды, сырлайды. 2х5
6 - жапырақ. – Жеміс жидектер жинайды. 2х6
7 - жапырақ. – Егін жинайды. 2х7
8 - жапырақ. – Жаңбыр жауады. 2х8
- Бұл құбылыстардың барлығы қай кезде болады.
«Күз мезгілінде» (2 - ге көбейту сөзі және 2х9 =18)
Жаңа сабақ
- Жаңа сабағымызда «Күзгі орманға саяхат» жасаймыз.
- Орманда қандай аңдар бар екен, олардың қысқы дайындығы қандай екенін байқайық.
- Саяхатқа шықпас бұрын 2 тапсырма 2 - ге көбейту кестесін толықтырып жазайық.
(2 – кесте тақтаға ілінеді.)
2х2 = 4 2х2 = 4
2х3 = 6 2х3 = 6
2х4 = 8 2х3 = 8
- Бұл 2 - ні көбейту мен 2 - ге көбейту кестесі екен. Кестені толтырып жазып, орманға да жеттік.
Ормандағы аюдың.
Құлпынайы көп екен
Теріп - теріп алайық.
Қалтамызға салайық.
- Қане, орманда не бар екен?
- Аю бар екен. Аю тәттілерді көп жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
- Қане, балалар құлпынайын теріп жіберейік.
№ 3 есеп.
6. Құлпынайдағы есептер.
- Бос тор көзде тұруға тиісті санды атау.
№ 5
Өзінше ноян
Қорқақ Не?.. (Қоян)
- Сәбіз жегім келіп тұр дейді.
- Сәбіз жинап берейік.
- Кім сәбіз жинасады?.. (3сәбізге 3 оқушыны шығарып, жаздыру)
7 х 2 = 14
2 х 2 + 2 = 6
8 х 2 = 16
2 х 6 + 2 = 14
2 х 3 = 6
2 х 8 = 16
- Өрнектерді пайдаланып, тура теңдіктер құрдық, шығардық.
№ 7
Туғаннан жаңғақ жеп жетілген.
Бұтақтан – бұтаққа секіру.
Бұл не? (Тиін)
- Тиін қысқа саңырауқұлақтарды кептіріп жинап жүр.
- Саңырауқұлақтарда теңдеулер жазылған тақтаға шығару.
2x = 16 ------------ X: 3 = 2
X = 16: 2 ---------- X = 2x3
X = 8 --------------- X = 6
2 x 8 = 16 --------- 6: 3 = 2
- Біздер тиінге көмектесіп саңырауқұлақтарын теріп бердік.
№ 8
Өзі қу
Жүрген жері ду.
Бұл не? (Түлкі)
Түлкі түсті қақпанға.
Жортып келе жатқанда.
- Қақпаннан босатайық.
Босату үшін «Балық аулау» ойынын ойнайық. Балық суреті.
1. Шарты: 1 – 9 пияз
Ш: 9+9 =18
2 -? 9 пияз артық
Ж: 18 пияз
Шарты: Пияз - 40
Ш: 40 - 20 = 20
Сарымсаққа -? 20 - сы артық
Ж: 20 сарымсақ
- Түлкі сендерге рахмет айтуда.
- Оқушылар енді орнымыздан тұрып, саяхатымыздан қайтайық.
Оқушылар айтады.
«5» болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табармыз.
Өнер білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
5. ой қозғау.
- Балалар бүгін санды 2 - ге көбейтуге есептер шығардық. Енді 10х2 - ге көбейткенде неше шығады.? (20)
- 20 саны нені білдіреді?
- Тәуелсіздігімізге 20 - жыл толады.
- Бәрекелді! Балалар!
Бәріңе бестік баға бар.
Ел қадірін бағалар.
Міне, оқушым қаншаға
Кеңейді өріс өреміз!
Келесіде қалғанын
Тағыда айтып береміз.
Ал, қазір қош бала,
Күнделікке баға қойып береміз.- деп бағалау. (Тәуелсіздік белгісін тапсыру)
Сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау және тереңдету.
Дамытушылығы: Логикалық ойлауын, жылдам есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, достыққа, тез есептеуге, озық болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің суреті, аңдар суреті, үлестірмелер, ойындар, тест.
Әдіс: Сұрақ - жауап, ойын, ой - қозғау, топпен жұмыс.
Түрі:
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа оқушылардың дайындығын тексеру.
2. Психологиялық дайындық.
Қане біздер ойлайық.
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
3. Мақсатын түсіндіру.
- Бүгінгі сабағымыз ерекше. Сабақта саяхатқа шығамыз. – Сабақта алған білімдерімізді
ортаға саламыз.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
«Жапырақ жинау» ойыны арқылы 2 - ге көбейту кестесін айтамыз.
1 - жапырақ. – Құстар жылы жаққа кетеді. 2х1
2 - жапырақ. – Күн суытады. 2х2
3 - жапырақ. – Жануарлар ұйқыға кетеді. 2х3
4 - жапырақ. – Жапырақтар сарғаяды. 2х4
5 - жапырақ. – Үйлерін ақтайды, сырлайды. 2х5
6 - жапырақ. – Жеміс жидектер жинайды. 2х6
7 - жапырақ. – Егін жинайды. 2х7
8 - жапырақ. – Жаңбыр жауады. 2х8
- Бұл құбылыстардың барлығы қай кезде болады.
«Күз мезгілінде» (2 - ге көбейту сөзі және 2х9 =18)
Жаңа сабақ
- Жаңа сабағымызда «Күзгі орманға саяхат» жасаймыз.
- Орманда қандай аңдар бар екен, олардың қысқы дайындығы қандай екенін байқайық.
- Саяхатқа шықпас бұрын 2 тапсырма 2 - ге көбейту кестесін толықтырып жазайық.
(2 – кесте тақтаға ілінеді.)
2х2 = 4 2х2 = 4
2х3 = 6 2х3 = 6
2х4 = 8 2х3 = 8
- Бұл 2 - ні көбейту мен 2 - ге көбейту кестесі екен. Кестені толтырып жазып, орманға да жеттік.
Ормандағы аюдың.
Құлпынайы көп екен
Теріп - теріп алайық.
Қалтамызға салайық.
- Қане, орманда не бар екен?
- Аю бар екен. Аю тәттілерді көп жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
- Қане, балалар құлпынайын теріп жіберейік.
№ 3 есеп.
6. Құлпынайдағы есептер.
- Бос тор көзде тұруға тиісті санды атау.
№ 5
Өзінше ноян
Қорқақ Не?.. (Қоян)
- Сәбіз жегім келіп тұр дейді.
- Сәбіз жинап берейік.
- Кім сәбіз жинасады?.. (3сәбізге 3 оқушыны шығарып, жаздыру)
7 х 2 = 14
2 х 2 + 2 = 6
8 х 2 = 16
2 х 6 + 2 = 14
2 х 3 = 6
2 х 8 = 16
- Өрнектерді пайдаланып, тура теңдіктер құрдық, шығардық.
№ 7
Туғаннан жаңғақ жеп жетілген.
Бұтақтан – бұтаққа секіру.
Бұл не? (Тиін)
- Тиін қысқа саңырауқұлақтарды кептіріп жинап жүр.
- Саңырауқұлақтарда теңдеулер жазылған тақтаға шығару.
2x = 16 ------------ X: 3 = 2
X = 16: 2 ---------- X = 2x3
X = 8 --------------- X = 6
2 x 8 = 16 --------- 6: 3 = 2
- Біздер тиінге көмектесіп саңырауқұлақтарын теріп бердік.
№ 8
Өзі қу
Жүрген жері ду.
Бұл не? (Түлкі)
Түлкі түсті қақпанға.
Жортып келе жатқанда.
- Қақпаннан босатайық.
Босату үшін «Балық аулау» ойынын ойнайық. Балық суреті.
1. Шарты: 1 – 9 пияз
Ш: 9+9 =18
2 -? 9 пияз артық
Ж: 18 пияз
Шарты: Пияз - 40
Ш: 40 - 20 = 20
Сарымсаққа -? 20 - сы артық
Ж: 20 сарымсақ
- Түлкі сендерге рахмет айтуда.
- Оқушылар енді орнымыздан тұрып, саяхатымыздан қайтайық.
Оқушылар айтады.
«5» болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табармыз.
Өнер білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
5. ой қозғау.
- Балалар бүгін санды 2 - ге көбейтуге есептер шығардық. Енді 10х2 - ге көбейткенде неше шығады.? (20)
- 20 саны нені білдіреді?
- Тәуелсіздігімізге 20 - жыл толады.
- Бәрекелді! Балалар!
Бәріңе бестік баға бар.
Ел қадірін бағалар.
Міне, оқушым қаншаға
Кеңейді өріс өреміз!
Келесіде қалғанын
Тағыда айтып береміз.
Ал, қазір қош бала,
Күнделікке баға қойып береміз.- деп бағалау. (Тәуелсіздік белгісін тапсыру)
Сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Жаңалықтар
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
Мақсаты: 1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
Жапырақтар
Кіріспе сөз: Балалар сабақты бастамас бұрын біз жылдың төрт мезгілінің ағаштарың бақылайық Балалар жапырақтар әртүрлі пішінді болады. Балалар жаз мезгілінде жапырақтардың түсі – жасыл болады. Ал күз мезгілінде жапырақтардың түсі – сары, қызыл,
Күзде жапырақтар неге сарғаяды және түседі?
Өсімдік мүшелерінің атқаратын қызметі жайлы түсінігін қалыптастыра отырып, пәнге қызығушылығын арттыру.
2 – ге көбейту кестесі
«Тараз қаласы, М. Мәметова атындағы №27 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі: Бектібаева Жұлдызай Икарамқызы
Күзде жапырақ неге сарғаяды және түседі?
Атырау қаласы, Амангелді селосы Амангелді атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Урбисинова Маржан Кубегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.