7+2 түріндегі есептеу.
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна
Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу.
Мақсаты: 7+2 қосу кестесін және жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру.
Міндеттері: Оқушылардың математикалық сөйлеу тілін, ой ұшқырлығын, тапқырлығын, өздігінен әрекеттенуін дамыту. Ауызша, шапшаң есептеу дағдысын және пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларды қоршаған ортасымен ізгілік қарым-қатынасқа, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: орман бейнесі, аңдар суреті, санау материалы, кесте.цифрлар.
Сабақ түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, жұмбақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка
САБАҚ БАРЫСЫ:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқу құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық әзірлік.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
ІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
«Кім жылдам» ойыны.
- Сан құрамын табу.
- Жауабын ғана айт:
6+2
4+0
2+5
3+2
8-6
4-2
7-5
5-3
ІІІ.Жаңа сабақ
Бір аптада неше күн бар ?
Енді бүгін сендермен 7+2-ні қосуды үйренеміз .
Түсіндіру , талдау
Қарындаш - 7 (тг)
Қалам -? , 2тг қымбат
Ш: 7+2=9тг
Ж: қалам 9теңге тұрады
Енді тақтаға назар аударайық.
Нелерді көріп тұрсыңдар?
Олар қайда тіршілік етеді?
Бұл аңдар орманнан адасып қалыпты, қане, жол табуға көмектесейік.
1) №1 Тапсырма
7+2 9-2 9-7 2+7
Осы аңдардың ішіндегі ең күштісі қайсы аң деп ойлайсыңдар ?
2) Қасқыр тапсырмасы №2 есеп құрастыру.
Өшіргіш - 7(тг)
Қарындаш - ?,2тг қымбат
Ш: 7+2=9
Ж: Қарындаш 9 теңге тұрады
- Қай жылды қарсы алдық ?
ІV.Сергіту сәті «Сұр қоян» әні
3) Қоян тапсырмасы №3 өрнек құру
Жұмбақ
Бұтақтан бұтаққа
Секіріп қояды
Кейде жаңғақ кеміріп
Жоғары өрлеп кетеді (Тиін)
4) Тиін тапсырмасы №6
Геометриялық фигураларды ата ?
Кесінді дегеніміз не?
Өлше, сыз, жаз
5) Жай ұйқыға кететін аң?
Аю тапсырмасы №7 тақтамен жұмыс
«Кім білгір» ойыны
Тура 3+4=7
Тура 8-14+1
7+2=9
5<6+2
6) Жұмбақ
Өзі айлакер, өзі қу ,
Жүрген жері айқай да шу (түлкі)
Түлкі тапсырмасы
Кестені толтыру
тг
1 тг 2 тг 3 тг 4 тг 5 тг 6 тг 7 тг
тг+2тг
V.Бекіту
Математикалық жұмбақ
Мұз айдында 7 бала Аулада 6 үйрек
Асыр сап жүр сырғанап Қорада 3 үйрек
Жағалауда тұр қарап Бір үйрек тығылды
Енді осы баланың Бір үйрек жығылды
Санын айтсаң жарады Қалғаны неше үйрек? (7)
VI. Бағалау
VII. Үйге тапсырма №4 133 бет
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна
Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу.
Мақсаты: 7+2 қосу кестесін және жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру.
Міндеттері: Оқушылардың математикалық сөйлеу тілін, ой ұшқырлығын, тапқырлығын, өздігінен әрекеттенуін дамыту. Ауызша, шапшаң есептеу дағдысын және пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларды қоршаған ортасымен ізгілік қарым-қатынасқа, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: орман бейнесі, аңдар суреті, санау материалы, кесте.цифрлар.
Сабақ түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, жұмбақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка
САБАҚ БАРЫСЫ:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқу құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық әзірлік.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
ІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
«Кім жылдам» ойыны.
- Сан құрамын табу.
- Жауабын ғана айт:
6+2
4+0
2+5
3+2
8-6
4-2
7-5
5-3
ІІІ.Жаңа сабақ
Бір аптада неше күн бар ?
Енді бүгін сендермен 7+2-ні қосуды үйренеміз .
Түсіндіру , талдау
Қарындаш - 7 (тг)
Қалам -? , 2тг қымбат
Ш: 7+2=9тг
Ж: қалам 9теңге тұрады
Енді тақтаға назар аударайық.
Нелерді көріп тұрсыңдар?
Олар қайда тіршілік етеді?
Бұл аңдар орманнан адасып қалыпты, қане, жол табуға көмектесейік.
1) №1 Тапсырма
7+2 9-2 9-7 2+7
Осы аңдардың ішіндегі ең күштісі қайсы аң деп ойлайсыңдар ?
2) Қасқыр тапсырмасы №2 есеп құрастыру.
Өшіргіш - 7(тг)
Қарындаш - ?,2тг қымбат
Ш: 7+2=9
Ж: Қарындаш 9 теңге тұрады
- Қай жылды қарсы алдық ?
ІV.Сергіту сәті «Сұр қоян» әні
3) Қоян тапсырмасы №3 өрнек құру
Жұмбақ
Бұтақтан бұтаққа
Секіріп қояды
Кейде жаңғақ кеміріп
Жоғары өрлеп кетеді (Тиін)
4) Тиін тапсырмасы №6
Геометриялық фигураларды ата ?
Кесінді дегеніміз не?
Өлше, сыз, жаз
5) Жай ұйқыға кететін аң?
Аю тапсырмасы №7 тақтамен жұмыс
«Кім білгір» ойыны
Тура 3+4=7
Тура 8-14+1
7+2=9
5<6+2
6) Жұмбақ
Өзі айлакер, өзі қу ,
Жүрген жері айқай да шу (түлкі)
Түлкі тапсырмасы
Кестені толтыру
тг
1 тг 2 тг 3 тг 4 тг 5 тг 6 тг 7 тг
тг+2тг
V.Бекіту
Математикалық жұмбақ
Мұз айдында 7 бала Аулада 6 үйрек
Асыр сап жүр сырғанап Қорада 3 үйрек
Жағалауда тұр қарап Бір үйрек тығылды
Енді осы баланың Бір үйрек жығылды
Санын айтсаң жарады Қалғаны неше үйрек? (7)
VI. Бағалау
VII. Үйге тапсырма №4 133 бет
Жаңалықтар
5 саны мен цифры
Оқушыларды 5 санының жазылу жолдарымен, құрамымен таныстыру. 5 санына дейінгі сандарды тура және кері санауға үйрету. Қосу және азайту амалдарының мағынасын танытып, балалардың білім дағдыларын қалыптастыру. Кесінді бөліктері мен жұмыс жүргізу.
Кестелік қосу және азайту
Сандардың құрамы, қосу мен азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімін бекіту. Кестелік қосу, азайтудың 2 – кезеңін қалыптастыру
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
35 - 7 түріндегі жағдайлар үшін есептеу тәсілдері
Екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды қосу мен азайтудың тиімді тәсілдерін меңгерту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін, ойлау - танымдық қабілеттерін дамыту.
Жақшалы өрнектер
Қарағанды қаласы, ЖОББ №53 мектеп - лицей Бастауыш сынып мұғалімі Окетаева Динара Бекеновна
37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.