Жазбаша қосу және азайту 27+36; 63 - 27
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту 27+36; 63 - 27
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосу және азайту амалдарын баған түрінде орындаудың үлгісін көрсетіп беру, амалдар алгоритімдерінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс - әрекеттерге яғни алгоритімге машықтандыру; екі амалмен шығарылатын есептер дағдыларын қалыптастыру;
2. Дамытушылық: Жаңа технология элементтерін пайдалана топпен, жұппен электрондық оқулықпен жұмыс жасай отырып білім сапасын арттыру; Тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, қызығушылықтарын қалыптастыру;
3. Тәрбиелік: Оқушыларды халықтық педагогика негізінде сүйіспеншілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: «Мақта қыз бен мысық» ертегісіне арналған саяхат сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Талаптанып, Қанаттанып,
Өмір сырын ұғамыз.
Білім алып, Тұлғаланып,
Азамат боп шығамыз.
- Балалар, бұл суреттер қай ертегіден?
- Мақта қыз бен мысық. - Бүгін ерекше сабақ болғалы тұр. «Мақта қыз бен мысық» ертегісіне саяхатқа шығып, мысыққа көмектесуіміз керек.
1. Мақта қыз тапсырмасы:
- Мысыққа қатығымды төле,- дейді. Олай болса, мысыққа берген тапсырмасын орындайық.
2. Тірек білімді еске түсіру. Ауызша есептеу. «Көкөніс жина» ойын түрінде ұйымдастырылады. Оқушылар дәптерге тек қана жауапты жазады. Әрі қарай санның құрамы бойынша жұмыс жалғасады.
25 ----------65 -------70 ---------37--------- 60
10 15 ----50 15 ----60 10 -----20 17 ------50 10
- Қай мысал қиындық туғызды? (56 - 19)
3. Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс.
Мысық сиырға келеді. Сиыр да мысыққа тапсырма береді.
Сиыр тапсырмасы: 1 - слайд. Мұғалімнің түсіндіруі. Жазбаша қосу.
1 - тапсырма. Оқушылар қосындылардың шыққан мәндерін және оны табудағы қосудың әдістерін талдайды. Қосындының мәні ондықтарды ондықтарға және бірліктерді бірліктерге қосу арқылы шығарылып алынғандағы туралы қорытынды жасайды.
Ағаш тапсырмасы:
2 - тапсырма. Өрнектердің өзара байланысты екендігі туралы айтады.
- Бұл есепті өзара кері деуге бола ма?
63 - 27=(50 - 20)+(13 - 7) =36
50 13 20 7
Азайтудың тиімді әдісі туралы қорытынды жасалады.
Қыздар тапсырмасы:
4 - тапсырма.
Тақтада мұғалімнің басшылығымен орындалады. Өз талқылауының барысын оқушылар санның құрамы жайындағы білімге және қосу мен азайтудың алгоритмдеріне сүйеніп түсіндіріп береді.
27+36=(20+30)+(7+6) =63
73+17=(70+10)+(3 +7) =90
84 - 25=(70 - 20)+(14+5) =59
Сергіту сәті:
1, 2, 3 – қарлығаш боп ұш,
4, 5, 6 – қарлығаш боп қалқы,
7, 8, 9, 10 – қарлығаш боп қон!
Сатушы тапсырмасы:
5 - тапсырма.
Бірінші есепті шығару ұжымдық талқылау барысында орындалады. Ал екі кері есепті оқушылар өз беттерінше дәптерге жазады.
Ұл бала - 5 -------------------------------- Ұл бала - 5?
Қыз бала -? 2 - уі кем? ----------------- Қыз бала - 3 ------------------21 адам
Немерелер - 13 -------------------------- Немерелер -?
Тауық тапсырмасы: Рефлексия.
6 - тапсырма.
Түсіндіре отырып, математикалық диктант түрінде жүргізіледі, ең кіші ондық – 10 саны, ендеше 10+20=30
Тышқан тапсырмасы: Шығармашылық тапсырма«Кім балапанға тез көмектеседі?» ойыны.
Мысық тапсырманың бәрін орындады. Енді, осы орындаған тапсырмаларына қанша қадам жасады екен?
Бекіту. Мысық Мақта қызға қатығын әкеліп берді, ал Мақта қыз мысықтың құйрығын берді. Олай болса, балалар, сендер бүгінгі сабаққа жақсы қатыстыңдар. Бәріміз бірге әрдайым дос болып жүрейік.
Бағалау. Мысықпен бірге тапсырмаларды дұрыс, жақсы орындаған оқушыларға Мақта қыз өз бағасын берді.(жетон)
Үйге тапсырма:
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосу және азайту амалдарын баған түрінде орындаудың үлгісін көрсетіп беру, амалдар алгоритімдерінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс - әрекеттерге яғни алгоритімге машықтандыру; екі амалмен шығарылатын есептер дағдыларын қалыптастыру;
2. Дамытушылық: Жаңа технология элементтерін пайдалана топпен, жұппен электрондық оқулықпен жұмыс жасай отырып білім сапасын арттыру; Тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, қызығушылықтарын қалыптастыру;
3. Тәрбиелік: Оқушыларды халықтық педагогика негізінде сүйіспеншілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: «Мақта қыз бен мысық» ертегісіне арналған саяхат сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Талаптанып, Қанаттанып,
Өмір сырын ұғамыз.
Білім алып, Тұлғаланып,
Азамат боп шығамыз.
- Балалар, бұл суреттер қай ертегіден?
- Мақта қыз бен мысық. - Бүгін ерекше сабақ болғалы тұр. «Мақта қыз бен мысық» ертегісіне саяхатқа шығып, мысыққа көмектесуіміз керек.
1. Мақта қыз тапсырмасы:
- Мысыққа қатығымды төле,- дейді. Олай болса, мысыққа берген тапсырмасын орындайық.
2. Тірек білімді еске түсіру. Ауызша есептеу. «Көкөніс жина» ойын түрінде ұйымдастырылады. Оқушылар дәптерге тек қана жауапты жазады. Әрі қарай санның құрамы бойынша жұмыс жалғасады.
25 ----------65 -------70 ---------37--------- 60
10 15 ----50 15 ----60 10 -----20 17 ------50 10
- Қай мысал қиындық туғызды? (56 - 19)
3. Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс.
Мысық сиырға келеді. Сиыр да мысыққа тапсырма береді.
Сиыр тапсырмасы: 1 - слайд. Мұғалімнің түсіндіруі. Жазбаша қосу.
1 - тапсырма. Оқушылар қосындылардың шыққан мәндерін және оны табудағы қосудың әдістерін талдайды. Қосындының мәні ондықтарды ондықтарға және бірліктерді бірліктерге қосу арқылы шығарылып алынғандағы туралы қорытынды жасайды.
Ағаш тапсырмасы:
2 - тапсырма. Өрнектердің өзара байланысты екендігі туралы айтады.
- Бұл есепті өзара кері деуге бола ма?
63 - 27=(50 - 20)+(13 - 7) =36
50 13 20 7
Азайтудың тиімді әдісі туралы қорытынды жасалады.
Қыздар тапсырмасы:
4 - тапсырма.
Тақтада мұғалімнің басшылығымен орындалады. Өз талқылауының барысын оқушылар санның құрамы жайындағы білімге және қосу мен азайтудың алгоритмдеріне сүйеніп түсіндіріп береді.
27+36=(20+30)+(7+6) =63
73+17=(70+10)+(3 +7) =90
84 - 25=(70 - 20)+(14+5) =59
Сергіту сәті:
1, 2, 3 – қарлығаш боп ұш,
4, 5, 6 – қарлығаш боп қалқы,
7, 8, 9, 10 – қарлығаш боп қон!
Сатушы тапсырмасы:
5 - тапсырма.
Бірінші есепті шығару ұжымдық талқылау барысында орындалады. Ал екі кері есепті оқушылар өз беттерінше дәптерге жазады.
Ұл бала - 5 -------------------------------- Ұл бала - 5?
Қыз бала -? 2 - уі кем? ----------------- Қыз бала - 3 ------------------21 адам
Немерелер - 13 -------------------------- Немерелер -?
Тауық тапсырмасы: Рефлексия.
6 - тапсырма.
Түсіндіре отырып, математикалық диктант түрінде жүргізіледі, ең кіші ондық – 10 саны, ендеше 10+20=30
Тышқан тапсырмасы: Шығармашылық тапсырма«Кім балапанға тез көмектеседі?» ойыны.
Мысық тапсырманың бәрін орындады. Енді, осы орындаған тапсырмаларына қанша қадам жасады екен?
Бекіту. Мысық Мақта қызға қатығын әкеліп берді, ал Мақта қыз мысықтың құйрығын берді. Олай болса, балалар, сендер бүгінгі сабаққа жақсы қатыстыңдар. Бәріміз бірге әрдайым дос болып жүрейік.
Бағалау. Мысықпен бірге тапсырмаларды дұрыс, жақсы орындаған оқушыларға Мақта қыз өз бағасын берді.(жетон)
Үйге тапсырма:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.