Әр түрлі есептерді шығару
Тақырыбы: Әр түрлі есептерді шығару
Мақсаты: 1) Дамыта оқыту технологиясының элементтерін қолдана отырып, балалардың өз беттерінше жұмыс істеуге, қорытынды жасай білуге, дағдыландыру, шығармашылық ойларын өсіру;
2) Сабақтың мазмұнын ойынмен ұштастыра отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру, күрделі логикалық тапсырмалар орындата отырып, ақыл - ойын, математикалық ой - өрістерін кеңейту;
3) Оқушыларды тәртіптілікке, ұжымшылдыққа, жауапкершіліке, өзін - өзі бағалауға, өзіне және өзгеге сыни көзбен қарауға тәрбиелеу.
Типі: білім, әскерлік, дағдыларын дамыту сабағы
Әдісі: индукция, жаттығу, ой - толғаныс, топтастыру, мәселелік, эвристикалық.
Көрнекілігі: кестелер, қима қағаздар
Кезеңдері
Өту барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Арифметикалық диктант
Оқушылармен амандасып, өзімді таныстыру. Жаңа сабақты бастауға психологиялық ахуал жасау.
1) І - Қосылғышы – 685, ІІ - қосылғышы – 15, қосындының мәні -?
685+15=□
685+15=700
2) азайғыш -?; азайтқыш – 264; айырманың мәні – 100
□ - 264=100
364 - 264=100
3) І - көбейткіш – 2; ІІ - көбейткіш -?; көбейтіндінің мәні – 18
2 * □=18
2 * 9=18
4) бөлінгіш – 36; бөлгіш – 4; бөліндінің мәні -?
36: 4=□
36: 4=9
ІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру
Сұрақтар:
1) арифметикалық амалдарды ата.
2) Көбейту мен қосуға кері амалдарды ата.
3) 0 - ге қалай көбейтеміз?
4) 1 - ге қалай көбейтеміз?
5) 0 - ді натурал санға бөлгенде неше болады?
6) 1: 0 неше болады?
7) Геометриялық фигураларды ата.
8) Төртбұрыштың туыстарын ата.
9) Төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
10) Ені 5 см, үзындығы 2 см төртбұрыш берілген. Оның периметрі неше тең?
Мақсаты: 1) Дамыта оқыту технологиясының элементтерін қолдана отырып, балалардың өз беттерінше жұмыс істеуге, қорытынды жасай білуге, дағдыландыру, шығармашылық ойларын өсіру;
2) Сабақтың мазмұнын ойынмен ұштастыра отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру, күрделі логикалық тапсырмалар орындата отырып, ақыл - ойын, математикалық ой - өрістерін кеңейту;
3) Оқушыларды тәртіптілікке, ұжымшылдыққа, жауапкершіліке, өзін - өзі бағалауға, өзіне және өзгеге сыни көзбен қарауға тәрбиелеу.
Типі: білім, әскерлік, дағдыларын дамыту сабағы
Әдісі: индукция, жаттығу, ой - толғаныс, топтастыру, мәселелік, эвристикалық.
Көрнекілігі: кестелер, қима қағаздар
Кезеңдері
Өту барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Арифметикалық диктант
Оқушылармен амандасып, өзімді таныстыру. Жаңа сабақты бастауға психологиялық ахуал жасау.
1) І - Қосылғышы – 685, ІІ - қосылғышы – 15, қосындының мәні -?
685+15=□
685+15=700
2) азайғыш -?; азайтқыш – 264; айырманың мәні – 100
□ - 264=100
364 - 264=100
3) І - көбейткіш – 2; ІІ - көбейткіш -?; көбейтіндінің мәні – 18
2 * □=18
2 * 9=18
4) бөлінгіш – 36; бөлгіш – 4; бөліндінің мәні -?
36: 4=□
36: 4=9
ІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру
Сұрақтар:
1) арифметикалық амалдарды ата.
2) Көбейту мен қосуға кері амалдарды ата.
3) 0 - ге қалай көбейтеміз?
4) 1 - ге қалай көбейтеміз?
5) 0 - ді натурал санға бөлгенде неше болады?
6) 1: 0 неше болады?
7) Геометриялық фигураларды ата.
8) Төртбұрыштың туыстарын ата.
9) Төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
10) Ені 5 см, үзындығы 2 см төртбұрыш берілген. Оның периметрі неше тең?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Логика курсының бағдарламасы
Берілген логика курсының бағдарламасы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасап отырып, баланы іздемпаздыққа және өзіне сенімді болуға, ақыл ой деңгейін қалыптастыруға бағытталған материалдармен қамтылған.
Рационал сандарға амалдар қолдану
Рационал сандарға амалдарды қолдануды түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық,
Нақты санның п - ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару
Нақты сандардан алынған түбірлер мен оның қасиеттері туралы білімдерін тереңдету және жүйелеу, осы қасиеттерді есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, есептеу дағдыларын арттыру, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Теңдеулер мен теңсіздіктер (тақырыптық жоспар 7 сынып)
Тараз қаласы №51 орта мектеп Құрастырған: математика пәні мұғалімі Нұрсейтова Айнаш Қанафинқызы
Бекіту сабағы
КММ «№19 орта мектеп» Бастауыш сынып мұғалімі Аманбаева Гульшат Алихановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.