Антропогенез факторлары. Адам нәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Антропогенез факторлары. Адам нәсілдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Антропогенез факторлары, Адам нәсілдері туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Биология пәніне қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: баяндау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІІ. Негізгі бөлім
Антропогенез факторлары. Ерте кездегі кезеңдердегі қозғаушы күштері сол бұрынғы факторлар: тіршілік үшін күрес, табиғи сұрыпталу, тұқым қуалау /негізінен алғанда мутациялық және үйлесімді/өзгергіштігі болып саналады.
Антропогенездің екінші күшті факторы - қарым - қатынас, ұжымдасып өмір сүру.
/схема арқылы түсіндіру/
1. Сызба:
Қоғамдық факторлар
• Еңбек
• Қарым - қатынас
• Тәрбие беру
• Ұжымдасып өмір сүру
2. Сызба:
Адам нәсілдері
• Еуропеоидтік
• Монғолоидтік
• Негроидтік
3. Сызба
Еуропеоидты нәсілдерге тән белгілер
• Терісі -ақшыл
• Шашатары -аздап толқынды немесе тік
• Мұрындары -ұзынша келген шығыңқы
• Танаулары- тар
• Еріндері -жұқа
• Ер адамның беті - қалың сақал мен мұрт өседі
4. Сызба:
Монғолоидтық нәсілдерге тән қасиеттер
Терісінің түсі - қоңырқай немесе ақшыл
Еріндері мен мұрындарының көлемі - орташа
Көздері - қысыңқы
Бет сүйегі - шығыңқы
Бет пішіні - жалпақ біртегіс
Шаштары - қайратты, тік болады
5. Сызба:
Негроидтық нәсілдерге тән белгілер
Терісінің түсі - қара қошқыл
Мұрындары - жалпақ
Мұрттары - өте сирек
Танаулары - кең
Еріндері - қалың
Шаштары - толқынды немесе бұйра
ІҮ. Дәптермен жұмыс
Ү. Қорытындылау: «Суреттер сөйлейді» ойыны
/ суреттерді пайдалана отырып қорытындылау /
ҮІ. Үйге тапсырма: Адам нәсілдері
ҮІІ. Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Антропогенез факторлары, Адам нәсілдері туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Биология пәніне қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: баяндау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІІ. Негізгі бөлім
Антропогенез факторлары. Ерте кездегі кезеңдердегі қозғаушы күштері сол бұрынғы факторлар: тіршілік үшін күрес, табиғи сұрыпталу, тұқым қуалау /негізінен алғанда мутациялық және үйлесімді/өзгергіштігі болып саналады.
Антропогенездің екінші күшті факторы - қарым - қатынас, ұжымдасып өмір сүру.
/схема арқылы түсіндіру/
1. Сызба:
Қоғамдық факторлар
• Еңбек
• Қарым - қатынас
• Тәрбие беру
• Ұжымдасып өмір сүру
2. Сызба:
Адам нәсілдері
• Еуропеоидтік
• Монғолоидтік
• Негроидтік
3. Сызба
Еуропеоидты нәсілдерге тән белгілер
• Терісі -ақшыл
• Шашатары -аздап толқынды немесе тік
• Мұрындары -ұзынша келген шығыңқы
• Танаулары- тар
• Еріндері -жұқа
• Ер адамның беті - қалың сақал мен мұрт өседі
4. Сызба:
Монғолоидтық нәсілдерге тән қасиеттер
Терісінің түсі - қоңырқай немесе ақшыл
Еріндері мен мұрындарының көлемі - орташа
Көздері - қысыңқы
Бет сүйегі - шығыңқы
Бет пішіні - жалпақ біртегіс
Шаштары - қайратты, тік болады
5. Сызба:
Негроидтық нәсілдерге тән белгілер
Терісінің түсі - қара қошқыл
Мұрындары - жалпақ
Мұрттары - өте сирек
Танаулары - кең
Еріндері - қалың
Шаштары - толқынды немесе бұйра
ІҮ. Дәптермен жұмыс
Ү. Қорытындылау: «Суреттер сөйлейді» ойыны
/ суреттерді пайдалана отырып қорытындылау /
ҮІ. Үйге тапсырма: Адам нәсілдері
ҮІІ. Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Адам белгілерінің тұқым қуалау сипаты.
Адам генетикасы мен тұқымқуалаушылықтың зерттеу әдістері жайлы білім беру
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 11 сынып
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 11 сынып Биология 11 сынып жаратылыстану - математика бағыты Барлығы 68 сағат (аптасына 2 сағат)
Адамның дамуы
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Талдысай ауылы, Новоукраин негізгі мектебінің биология пәні мұғалімі Қуандықова Гүлсан Алғабайқызы
Адам нәсілдері. Нәсілшілдікті сынау
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің биология пәні мұғалімі Ташпенова Ұлжан
Ұжымдағы адам
Адамдардың қарым - қатынасы дегеніміз - өз ара пікірлесу ақпарат алмасу идея бөлісу.
Орта факторлары, оған бейімделу және тіршілік формалары
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №34 орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Алгазина Роза Каскабаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.