Өрмекшілер класы
Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Сабақтың тақырыбы: Өрмекшілер класы. (слайдымен)
Өрмекші тәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі. Крест өрмекшісі (немесе кез - келген басқа өрмекші.) Сыртқы құрылысы. Тіршілік ортасы, тіршілік ету дағдысы және мінез - құлығы.
Сабақтың мақсаты: Өрмекшітәрізділер класына жалпы сипаттама бере отырып, өрмекші тәрізділерге жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктеріне, олардың көптүрлілігіне, сыртқы құрылысы мен тіршілік ортасына, тіршілік ету дағдысы және мінез - құлығына тоқталып түсінік беру.
Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Әдіс - тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Топтық жұмыс.
Сілтеме: «Биология 7 сынып» оқулық, Әдістемелік нұсқаулық, Биология және салауаттылық негіздері журналы, Зоология түсіндірмелі сөздік, «Биология» оқушыларға арналған анықтама. «Қазақстанның жануарлар әлемі», Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар:, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Мұғалімнің әрекеті
Психологиялық дайындық.
Оқушылардың ең алдымен көңіл күйлерін білу. Оқушылар өздерінің көңіл күйін смайликтер арқылы білдіреді. Сыныпта оқушылар арасында еркіндік атмосферасын орнату. Топқа бөлу.(сурет қиындыларынан мозайка құрау арқылы топқа бөлу)
Бағалау парағын тарату.
“Ой ашар”
1. Буынаяқтылар типі дегеніміз не?
2. Шаянтәрізділер класының қанша түрі бар?
3. Шаяндарды зерттейтін ғылым қалай аталады?
4. Шаянтәрізділер қандай жәндіктер?
5. Шаянтәрізділер қандай ортада мекендейді?
6. Өзен шаянының денесі қандай бөліктерге айқын бөлінеді?
7. Баскөкірек деген не?
8. Өзен шаянында қандай мүшелер жүйесі бар?
9. Шаянтәрізділер үшін хитинннің қандай маңызы бар?
10. Шаянтәрізділер немен қоректенеді?
11. Өзен шаяны суда қалай қозғалады?
12. Шаянтәрізділер қалай көбейеді?
13. Шаянтәрізділер немен тыныс алады?
14. Шаянтәрізділердің қандай түрлерін білесің?
15. Хитин деген не?
1. Ой шақыру стратегиясы. Ұзын - ұзын ұзардай,
Ұзыннан аққан сулардай.
Ағаш атқа мінгізіп,
Ұзартып қойған мұнардай.
/Өрмекші/.
“Мағынаны тану” Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
1. Өрмекшітәрізділердің негізгі ерекшеліктері, көп түрлілігі.
2. Крест өрмекшісінің сыртқы құрылысы, тіршілік ортасы.
3. Өрмекшітәрізділердің тіршілік ету дағдылары, мінез - құлығы.
4. Қорытынды.
Тапсырма: Оқулықта берілген мәтін арқылы әр топ әңгімелеп береді.
І топ: Баяндаушылар (тақырып бойынша баяндап береді)
Сабақтың тақырыбы: Өрмекшілер класы. (слайдымен)
Өрмекші тәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі. Крест өрмекшісі (немесе кез - келген басқа өрмекші.) Сыртқы құрылысы. Тіршілік ортасы, тіршілік ету дағдысы және мінез - құлығы.
Сабақтың мақсаты: Өрмекшітәрізділер класына жалпы сипаттама бере отырып, өрмекші тәрізділерге жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктеріне, олардың көптүрлілігіне, сыртқы құрылысы мен тіршілік ортасына, тіршілік ету дағдысы және мінез - құлығына тоқталып түсінік беру.
Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Әдіс - тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Топтық жұмыс.
Сілтеме: «Биология 7 сынып» оқулық, Әдістемелік нұсқаулық, Биология және салауаттылық негіздері журналы, Зоология түсіндірмелі сөздік, «Биология» оқушыларға арналған анықтама. «Қазақстанның жануарлар әлемі», Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.
Ресурстар:, флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Мұғалімнің әрекеті
Психологиялық дайындық.
Оқушылардың ең алдымен көңіл күйлерін білу. Оқушылар өздерінің көңіл күйін смайликтер арқылы білдіреді. Сыныпта оқушылар арасында еркіндік атмосферасын орнату. Топқа бөлу.(сурет қиындыларынан мозайка құрау арқылы топқа бөлу)
Бағалау парағын тарату.
“Ой ашар”
1. Буынаяқтылар типі дегеніміз не?
2. Шаянтәрізділер класының қанша түрі бар?
3. Шаяндарды зерттейтін ғылым қалай аталады?
4. Шаянтәрізділер қандай жәндіктер?
5. Шаянтәрізділер қандай ортада мекендейді?
6. Өзен шаянының денесі қандай бөліктерге айқын бөлінеді?
7. Баскөкірек деген не?
8. Өзен шаянында қандай мүшелер жүйесі бар?
9. Шаянтәрізділер үшін хитинннің қандай маңызы бар?
10. Шаянтәрізділер немен қоректенеді?
11. Өзен шаяны суда қалай қозғалады?
12. Шаянтәрізділер қалай көбейеді?
13. Шаянтәрізділер немен тыныс алады?
14. Шаянтәрізділердің қандай түрлерін білесің?
15. Хитин деген не?
1. Ой шақыру стратегиясы. Ұзын - ұзын ұзардай,
Ұзыннан аққан сулардай.
Ағаш атқа мінгізіп,
Ұзартып қойған мұнардай.
/Өрмекші/.
“Мағынаны тану” Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
1. Өрмекшітәрізділердің негізгі ерекшеліктері, көп түрлілігі.
2. Крест өрмекшісінің сыртқы құрылысы, тіршілік ортасы.
3. Өрмекшітәрізділердің тіршілік ету дағдылары, мінез - құлығы.
4. Қорытынды.
Тапсырма: Оқулықта берілген мәтін арқылы әр топ әңгімелеп береді.
І топ: Баяндаушылар (тақырып бойынша баяндап береді)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Кенелер. Ауыл шаруашылықтың зиянкестері
Оқушыларға өрмекші класына жататын кенелер және олардың ауыл шаруашылығының (келтіретін және олардың ауыл шаруашылығының келтіретін) келтіретін зияны жөніндегі, түрлері, ерекшеліктері бойынша түсінік қалыптастыру.
Бунақденелілер класына жалпы сипаттама, бунақденелілердің көптүрлілігі, бунақденелінің құрылысындағы ерекшеліктер, бунақденелілерді қолға үйрету
Бунақденелілер класына жататын омыртқасыз жәндіктер. Насеком – құжынақ дегенді білдіреді, сондықтан олар жер бетінде өте көп таралған. Олардың 1 миллионға жуық түрі бар. Олар 35 отрядқа жіктелген. Екі класс тармағы бар. Туақанатсыздар, қанаттылар.
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 7 сынып
Биология пәнінен оқу бағдарламасы 7 сынып Биология 7 - сынып (барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
Қауырсын жабынды жануарлар
Құстар класына жататын жануарларға жалпы сипаттама беріп, құстар класына жататын жануарлардың негізгі ерекшеліктеріне түсінік беру Білімін жинақтап, жүйелеу арқылы ой - өрісін, қаблеттерін, жеке қасиеттерін дамыту.
Астық тұқымдастар. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, № 11 Қоскөл орта мектебінің биология пәні мұғалімі Тортаева Айгүл Серікқызы
Қосмекенділер класы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Н.С. Манаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.