Қауырсын жабынды жануарлар
Батыс Қазақстан облысы,
Орал қаласы, №46 жалпы орта білім беретін мектебі
Химия – биология пәні мұғалімі
Алпысбаев Нұржан Орынқұлұлы
Биология 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қауырсын жабынды жануарлар
Сабақтың мақсаты: Құстар класына жататын жануарларға жалпы сипаттама беріп, құстар класына жататын жануарлардың негізгі ерекшеліктеріне түсінік беру
Білімін жинақтап, жүйелеу арқылы ой - өрісін, қаблеттерін, жеке қасиеттерін дамыту.
Өз ойын еркін айта білуге, өзгені тыңдай білуге топтық жұмыс арқылы тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Ой қозғау, Жеке, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Презентация «Құстар класы», кестелер, сызбанұсқалар
Сілтеме: 7сынып оқулығы «Биология», әдістемелік нұсқаулық, «Биология және салауаттылық негіздері» журналы, мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет көздері.
Ұйымдастыру 2мин
«Топқа бөлу» техникасы арқылы сыныпты үш топқа бөлу. Бағалау парағын тарату.
Үй тапсырмасын сұрау 5мин
“Стикерденгі сауал”
1. Жорғалаушылар типіне тән қандай ерекшеліктерді білесіңдер?
2. Жорғалаушылар класының неше түрі бар?
3. Жорғалаушылардың денесі неше бөліктен тұрады?
4. Жорғалаушылар қаңқасының бөліктерін ата?
5. Жорғалаушылар қандай ортада тіршілік етеді?
6. Қандай мүшелер жүйесі бар?
7. Асқорыту жүйесі туралы не білесің?
8. Жүрегі неше бөліктен тұрады?
9. Тыныс алу мүшесі не?
10. Зәр шығару жолдарын атап беріңіз?
11. Жорғалаушылар қалай көбейеді?
12. Жорғалаушылар туралы ғылым қалай аталады?
13. Табиғатта және адам өміріндегі маңызы қандай?
14. Қандай сезім мүшелері бар?
15. Қолтырауын неге «жылайды»?
Жаңа сабақ 1 мин
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазады.
Жеке және топтық жұмыс.
«Өкіл әдіс». Әр топтан 1 оқушы шығып, басқа топтарға барып, тыңдап келіп, өз тобында қалыс қалған ақпарат болса, «ақыл – ой» картасына толықтырады..
Жаңа сабақ
Қарастырылатын тапсырмалар:
1. Құстар класының негізгі ерекшеліктері, алуан түрлілігі.
2. Құстардың сыртқы ішкі құрылысы, мекен ету ортасы.
3. Құстардың шығу тегі, дағдылары, мінез - құлқы.
Жаңа тақырып материалымен танысуға нұсқау беріледі.
«Ақыл – ой» картасын жасайды.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы өзара бағалайды.
Топтардың жұмысын «бағдаршам» әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыру.
Зертханалық жұмыс
Бекіту 7 мин
«Ыстық орындық» әдісі
С деңгей оқушыны ортаға шақырып, оқушылар соған сұрақтар қояды. Дұрыс жауапқа қол шапалақтап, қошемет көрсетеді.
Тест жұмысы. 4 мин
Интерактивті тақтада тест тапсырмалары беріледі.
Қорытындылау 2 мин
Толық нұсқасын жүктеу
Орал қаласы, №46 жалпы орта білім беретін мектебі
Химия – биология пәні мұғалімі
Алпысбаев Нұржан Орынқұлұлы
Биология 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қауырсын жабынды жануарлар
Сабақтың мақсаты: Құстар класына жататын жануарларға жалпы сипаттама беріп, құстар класына жататын жануарлардың негізгі ерекшеліктеріне түсінік беру
Білімін жинақтап, жүйелеу арқылы ой - өрісін, қаблеттерін, жеке қасиеттерін дамыту.
Өз ойын еркін айта білуге, өзгені тыңдай білуге топтық жұмыс арқылы тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Ой қозғау, Жеке, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Презентация «Құстар класы», кестелер, сызбанұсқалар
Сілтеме: 7сынып оқулығы «Биология», әдістемелік нұсқаулық, «Биология және салауаттылық негіздері» журналы, мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет көздері.
Ұйымдастыру 2мин
«Топқа бөлу» техникасы арқылы сыныпты үш топқа бөлу. Бағалау парағын тарату.
Үй тапсырмасын сұрау 5мин
“Стикерденгі сауал”
1. Жорғалаушылар типіне тән қандай ерекшеліктерді білесіңдер?
2. Жорғалаушылар класының неше түрі бар?
3. Жорғалаушылардың денесі неше бөліктен тұрады?
4. Жорғалаушылар қаңқасының бөліктерін ата?
5. Жорғалаушылар қандай ортада тіршілік етеді?
6. Қандай мүшелер жүйесі бар?
7. Асқорыту жүйесі туралы не білесің?
8. Жүрегі неше бөліктен тұрады?
9. Тыныс алу мүшесі не?
10. Зәр шығару жолдарын атап беріңіз?
11. Жорғалаушылар қалай көбейеді?
12. Жорғалаушылар туралы ғылым қалай аталады?
13. Табиғатта және адам өміріндегі маңызы қандай?
14. Қандай сезім мүшелері бар?
15. Қолтырауын неге «жылайды»?
Жаңа сабақ 1 мин
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазады.
Жеке және топтық жұмыс.
«Өкіл әдіс». Әр топтан 1 оқушы шығып, басқа топтарға барып, тыңдап келіп, өз тобында қалыс қалған ақпарат болса, «ақыл – ой» картасына толықтырады..
Жаңа сабақ
Қарастырылатын тапсырмалар:
1. Құстар класының негізгі ерекшеліктері, алуан түрлілігі.
2. Құстардың сыртқы ішкі құрылысы, мекен ету ортасы.
3. Құстардың шығу тегі, дағдылары, мінез - құлқы.
Жаңа тақырып материалымен танысуға нұсқау беріледі.
«Ақыл – ой» картасын жасайды.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы өзара бағалайды.
Топтардың жұмысын «бағдаршам» әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыру.
Зертханалық жұмыс
Бекіту 7 мин
«Ыстық орындық» әдісі
С деңгей оқушыны ортаға шақырып, оқушылар соған сұрақтар қояды. Дұрыс жауапқа қол шапалақтап, қошемет көрсетеді.
Тест жұмысы. 4 мин
Интерактивті тақтада тест тапсырмалары беріледі.
Қорытындылау 2 мин
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Құстар класы. Қауырсын жабынды жануарлар
Құстар – омыртқалы жануарлар. Жер бетінде 8600 түрі бар. Қазақстанда 489 түрі мекендейді. Олардың дене температурасы – тұрақты, жоғары. Құстардың денесі бас, мойын, тұлға бөлімдеріне бөлінген. Құстардың терісі жұқа, әрі құрғақ, бездері өте аз.
Құстар класы
Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып, Құстар класының типіне мағлұматтар беру.
Сүтқоректілер класына жалпы сипаттама
Ұрпағын сүтімен асырайтын сүтқоректілер класына сипаттама беру. Сүтқоректілердің сыртқы және ішкі құрылыс ерекшелігінің күрделенуі туралы түсінік бере отырып, салыстыру.
Өрмекшілер класы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Н. С. Манаев мектебінің биология пәні мұғалімі Хилауова Армангүл Амангелдіқызы
Құстар класы
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы6 “№4 жалпы орта білім беретін аралас мектеп” биология пәні мұғалімі Мусагалиева Айгерим Ботахановна
Құстар жоғары класы. Қауырсын жабынды жануарлар
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектеп Абдуллаева Маржан Алдонгарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.