Ағза шеберханасы
БҚО, Шыңғырлау ауданындағы
Шыңғырлау орта мектебінің биология пәні мұғалімі
Сарекенова Бибігүл
Тақырыбы: «Ағза шеберханасы»
Мақсаты: Оқушылардың мүшелер және мүшелер жүйесін есте сақтау қабілеттерін, дүниетанымын, ой - өрісін дамыту, биология пәніне қызығушылығын арттыру
Әдісі: Өздік жұмыс, сұрақ жауап, көрнекілік.
Көрнекілігі: Суреттер, тақта, кестелер, интерактивті тақта.
Барысы: 1. Таныстыру
2. Жеке тапсырмалар. Таңдау бойынша өздеріне тапсырмалар алу.
3. “Тез жауап бер!” сұрақтарға жауап беру.
4. Сурет салу. Ватман қағазынан жасалған адам кескініне, берілген мүшелер жүйесін салу.
5. Жарнама: Мүшелерге көмек керек пе?
6. Көрермендермен жұмыс:
Мүшелер жүйесін таңдау, олардың қызметіне тоқталу.
7. Оташы – бұл кім? Мүшелерді орнына тез салу.
8. Қорытынды
1. Таныстыру: Екі топ өздерін таныстырып өтеді.
2. Жеке тапсырмалар. Таңдау бойынша өздеріне тапсырмалар алу.
Қағазда берілген мүшелер жүйесіндегі «Мүшелерді тауып жазу»
Ас қорыту жүйесі, Эндокриндік жүйе, Жүйке жүйесі, Қан айналу жүйесі, Тыныс алу жүйесі.
(Әр топ өздері білетін жүйеге қатысты мүшелерді жазады кім көп жазады сол топ ұтады. Әр екі мүше 1 балл.)
3. “Тез жауап бер!” сұрақтарға жауап беру. І - топ
1. Шамамен 40 мың жыл бұрын пайда болған адам? (Саналы адам, Homo sapiens)
2. Адамның тегі және жыныстық сұрыпталу деген кімнің еңбегі? (Ч. Дарвин)
3. Адамда ағзалық хромосома саны (46)
4. Күрделі затты жай затқа ыдырататын (Фермент)
5. Шығу тегі, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобы (Ұлпа)
6. Нейронның қысқа өсіндісі (Дндрит)
7. Тырнақ пен шаш қай ұлпаға жатқызылады? (Эпителий)
8. Қарапайым рефлекс (Тізе рефлексі)
9. Ми неше бөліктен тұрады? (5)
10. Көз алмасының ортаңғы қабаты (Тамырлы қабық)
11. Ішкі секреция бездерінің ең негізгі орталығы (Гипофиз)
12. Омыртқа жотасындағы омыртқалар саны (33 - 34)
13. Адамның омыртқа жотасы неше иілімнен тұрады? (4)
14. Плазманың құрамындағы су мөлшері (90%)
15. Қан алатын адам (Рецепиент)
ІІ – топ:
1. Қанның ұюына қатысатын нәруыз (протромбин)
2. Қозғалмайтын жалпақ сүйек (жамбас)
3. Қанның қызыл түйіршігін жасайтын (Сүйек кемігі)
4. Өкпедегі газ алмасу мүшесі (Альвеолалар)
5. Ағзадағы ең ірі без (Бауыр)
6. Қан беретін адам (Донор)
7. Көз алмасының соңғы қабаты (Торлы қабық)
8. Асқазанда сөлдің бөлінуі неге байланысты жүреді? (Сезім мүшелеріне)
9. Аралас бездерді ата (Жыныс безі, ұйқы безі)
10. Қанның тамырда ұюы (Аглютинация)
11. Шамалы қозғалмалы қысқа сүйектер (Омыртқа жотасы)
12. Үлкен қан айналу шеңбері? (Солжақ қарыншадан шығып, бүкіл мүшелерге тарап, оң жақ құлақшаға келу)
13. Ауыз қуысында ыдырайтын не? (Көмірсу)
14. Құсу, жөтелу, түшкіру жүйке жүйесінің қай бөлімінде орналасқан? (Сопақша мида)
15. Тіршілікке қажетті энергияны бөлетін қайнар бұлақ (Көмірсулар)
4. Сурет салу. Ватман қағазынан жасалған адам кескініне,
берілген мүшелер жүйесін салу.
5. Жарнама: Мүшелерге көмек керек пе?
6. Көрермендермен жұмыс:
Мүшелер жүйесін таңдау, олардың қызметіне тоқталу.
7. Оташы – бұл кім? Мүшелерді орнына тез салу.
8. Қорытынды.
Шыңғырлау орта мектебінің биология пәні мұғалімі
Сарекенова Бибігүл
Тақырыбы: «Ағза шеберханасы»
Мақсаты: Оқушылардың мүшелер және мүшелер жүйесін есте сақтау қабілеттерін, дүниетанымын, ой - өрісін дамыту, биология пәніне қызығушылығын арттыру
Әдісі: Өздік жұмыс, сұрақ жауап, көрнекілік.
Көрнекілігі: Суреттер, тақта, кестелер, интерактивті тақта.
Барысы: 1. Таныстыру
2. Жеке тапсырмалар. Таңдау бойынша өздеріне тапсырмалар алу.
3. “Тез жауап бер!” сұрақтарға жауап беру.
4. Сурет салу. Ватман қағазынан жасалған адам кескініне, берілген мүшелер жүйесін салу.
5. Жарнама: Мүшелерге көмек керек пе?
6. Көрермендермен жұмыс:
Мүшелер жүйесін таңдау, олардың қызметіне тоқталу.
7. Оташы – бұл кім? Мүшелерді орнына тез салу.
8. Қорытынды
1. Таныстыру: Екі топ өздерін таныстырып өтеді.
2. Жеке тапсырмалар. Таңдау бойынша өздеріне тапсырмалар алу.
Қағазда берілген мүшелер жүйесіндегі «Мүшелерді тауып жазу»
Ас қорыту жүйесі, Эндокриндік жүйе, Жүйке жүйесі, Қан айналу жүйесі, Тыныс алу жүйесі.
(Әр топ өздері білетін жүйеге қатысты мүшелерді жазады кім көп жазады сол топ ұтады. Әр екі мүше 1 балл.)
3. “Тез жауап бер!” сұрақтарға жауап беру. І - топ
1. Шамамен 40 мың жыл бұрын пайда болған адам? (Саналы адам, Homo sapiens)
2. Адамның тегі және жыныстық сұрыпталу деген кімнің еңбегі? (Ч. Дарвин)
3. Адамда ағзалық хромосома саны (46)
4. Күрделі затты жай затқа ыдырататын (Фермент)
5. Шығу тегі, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобы (Ұлпа)
6. Нейронның қысқа өсіндісі (Дндрит)
7. Тырнақ пен шаш қай ұлпаға жатқызылады? (Эпителий)
8. Қарапайым рефлекс (Тізе рефлексі)
9. Ми неше бөліктен тұрады? (5)
10. Көз алмасының ортаңғы қабаты (Тамырлы қабық)
11. Ішкі секреция бездерінің ең негізгі орталығы (Гипофиз)
12. Омыртқа жотасындағы омыртқалар саны (33 - 34)
13. Адамның омыртқа жотасы неше иілімнен тұрады? (4)
14. Плазманың құрамындағы су мөлшері (90%)
15. Қан алатын адам (Рецепиент)
ІІ – топ:
1. Қанның ұюына қатысатын нәруыз (протромбин)
2. Қозғалмайтын жалпақ сүйек (жамбас)
3. Қанның қызыл түйіршігін жасайтын (Сүйек кемігі)
4. Өкпедегі газ алмасу мүшесі (Альвеолалар)
5. Ағзадағы ең ірі без (Бауыр)
6. Қан беретін адам (Донор)
7. Көз алмасының соңғы қабаты (Торлы қабық)
8. Асқазанда сөлдің бөлінуі неге байланысты жүреді? (Сезім мүшелеріне)
9. Аралас бездерді ата (Жыныс безі, ұйқы безі)
10. Қанның тамырда ұюы (Аглютинация)
11. Шамалы қозғалмалы қысқа сүйектер (Омыртқа жотасы)
12. Үлкен қан айналу шеңбері? (Солжақ қарыншадан шығып, бүкіл мүшелерге тарап, оң жақ құлақшаға келу)
13. Ауыз қуысында ыдырайтын не? (Көмірсу)
14. Құсу, жөтелу, түшкіру жүйке жүйесінің қай бөлімінде орналасқан? (Сопақша мида)
15. Тіршілікке қажетті энергияны бөлетін қайнар бұлақ (Көмірсулар)
4. Сурет салу. Ватман қағазынан жасалған адам кескініне,
берілген мүшелер жүйесін салу.
5. Жарнама: Мүшелерге көмек керек пе?
6. Көрермендермен жұмыс:
Мүшелер жүйесін таңдау, олардың қызметіне тоқталу.
7. Оташы – бұл кім? Мүшелерді орнына тез салу.
8. Қорытынды.
Жаңалықтар
Ішкі, сыртқы және аралас секреция бездері. Эндокриндік жүйе.
Эндокриндік жүйе. Гормон, гипофиз, бүйрек үсті безі, қалқанша без, жыныс безі, ұйқы безі.
Тұрлаусыз мүшелер
Тұрлаусыз мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем ішінен тұрлаусыз мүшелерді тауып, сұрақ қоя білуге үйрету
Биологиядан күнделікті сабақ жоспары 8 сынып
Мүшелер мен мүшелер жүйесі Ағза - біртұтас тіршілік иесі. Әр түрлі ұлпалар бірімен - бірі қосылып, мүше түзеді. Мүше дегеніміз - белгілі пішіні, құрылысы, орны бар бір немесе бірнеше қызмет атқаратын дене бөлігі.
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері
Өсімдіктер мен пен жануарлар ағзаларындағы жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі арасындағы өзара байланыстарды анықтап, тақырыпты өз бетінше дұрыс түсіндіре алады.
Зәр шығару мүшелер жүйесінің құрылысы
Атырау қаласы, Балықшы кенті, Абай атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Жұмабаева Райса Биғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.