Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
Сабақтың тақырыбы: Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7. 4. 3. 6 – жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар: Қанайналым жүйесіне кіретін мүшелерді біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ашық және тұйық қанайналым жүйесін ажыратады
Қанайналымның қызметін талдайды
Кейбір оқушылар: Жануарлардың қанайналым мүшелерін салыстырады, ерекшеліктерін біледі
Бағалау критерийі
- Ашық және тұйық қанайналымның ерекшеліктерін біледі
- Қанайналымның қызметін бағалайды
- Қанайналым жүйесінің эволюциясын түсіндіре алады
Тілдік мақсат: Тұйық қанайналым жүйесі, ашық қанайналым жүйесі, қантамырлары, қарынша, жүрекше
Алдыңғы оқу: Тамырдың ішкі құрылысы. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің тасымалдаушы ұлпалары
Сабақтың басы 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық жағымды көңіл күй орнату. «Шаттық шеңбері»
Оқушылармен амандасып, оларды шаттық шеңберіне жинап, бір - біріне жылы тілектер айтумен сабақты бастайды.
2. Топтарға бөлу. Жануарлардың сурет қиындылары арқылы топқа бөлу
Сабақтың ортасы
Білу 5 минут
«Миға шабуыл» әдісі
Тамырдың ішкі құрылысын ата.
Ксилема қандай қызмет атқарады?
Флоэма қандай қызмет атқарады?
Сабақ пен тамыр арқылы су мен минералды заттардың тасымалдануын сипаттаңыз.
Бағалау: «Тамаша», «Өте жақсы», «Жақсы» сөздері арқылы бағалаймын.
«Ой шақыру». Суретпен жұмыс» ұжымдық жұмыс. Мына суретте нені көріп тұрсыздар?
Олай болса оқушылар біздің бүгінгі тақырыбымыз « «Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
«Бейнеу ауданының әкімдігінің
«Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Саулебаева Роза Жумашевна
Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал, жүктеу
7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7. 4. 3. 6 – жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар: Қанайналым жүйесіне кіретін мүшелерді біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ашық және тұйық қанайналым жүйесін ажыратады
Қанайналымның қызметін талдайды
Кейбір оқушылар: Жануарлардың қанайналым мүшелерін салыстырады, ерекшеліктерін біледі
Бағалау критерийі
- Ашық және тұйық қанайналымның ерекшеліктерін біледі
- Қанайналымның қызметін бағалайды
- Қанайналым жүйесінің эволюциясын түсіндіре алады
Тілдік мақсат: Тұйық қанайналым жүйесі, ашық қанайналым жүйесі, қантамырлары, қарынша, жүрекше
Алдыңғы оқу: Тамырдың ішкі құрылысы. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің тасымалдаушы ұлпалары
Сабақтың басы 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық жағымды көңіл күй орнату. «Шаттық шеңбері»
Оқушылармен амандасып, оларды шаттық шеңберіне жинап, бір - біріне жылы тілектер айтумен сабақты бастайды.
2. Топтарға бөлу. Жануарлардың сурет қиындылары арқылы топқа бөлу
Сабақтың ортасы
Білу 5 минут
«Миға шабуыл» әдісі
Тамырдың ішкі құрылысын ата.
Ксилема қандай қызмет атқарады?
Флоэма қандай қызмет атқарады?
Сабақ пен тамыр арқылы су мен минералды заттардың тасымалдануын сипаттаңыз.
Бағалау: «Тамаша», «Өте жақсы», «Жақсы» сөздері арқылы бағалаймын.
«Ой шақыру». Суретпен жұмыс» ұжымдық жұмыс. Мына суретте нені көріп тұрсыздар?
Олай болса оқушылар біздің бүгінгі тақырыбымыз « «Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
«Бейнеу ауданының әкімдігінің
«Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Саулебаева Роза Жумашевна
Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал, жүктеу
Жаңалықтар
Жүрек және қан тамырлар жүмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі. Орталық жүйке жүйесінің қатысуымен жүрек жұмысының рефлексті реттелуі
Жүрек жұмысы, қантамырлар және олардың құрылысын, қызметтерін, үлкен және кіші қан айналым шеңберлерін еске түсіре отырып, жүрек жұмысының автоматизмі туралы түсініктер беру.
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы
Балық омыртқалы жануарларға жатады. Балықтың жүрегі екі қуысты; ол дененің құрсақ жағында орналасқан. Қан жүрек қарыншасынан желбезектерге қарай шығатын ірі қантамыры – құрсақ қолқасына өтеді.
Омыртқасыз жәндіктердің қанайналым жүйесінің құрылысы
Шұбалшаңның қанайналым жүйесі әр буылтықта жеке болады. Сақиналы қан тамырлармен өзара байланысқан ірі арқа қантамырынан және құрсақ қантамырынан тұрады. Бұл екеуінен қылтамырлар тарамдалып, теріні және зәршығару, асқорыту, жүйке жүйесі, т. б. ішкі
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Тыныс алудың маңызы. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі
Еркіндік жалпы орта білім беру мектебі Биология пәнінің мұғалімі: Жансейтов К.Ж.
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы
Атырау қаласы, Нұрғиса Тілендиев атындағы Кіші Өнер Академиясының биология пәнінің мұғалімі Альмира Рахимова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.