Кел, мүсіндеп көрейік
Кел мүсіндеп көрейік.
Сабақ тақырыбы: Үй жануарларын мүсіндеу.(қозы)
Сабақтың мақсаты: үй жануарлары туралы түсініктерін жалғастыру.
білімділк мақсаты: мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін меңгерту, ұсақ қол қимылдарын дамыту.
тәрбиелік мақсаты: өзара көмекке, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері.
Керекті құралдар: ермексаз, тақтайша, сүлгі, суреттер, үлгі.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру, қайталау.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі Жылулық шеңбері
Атам мені «құлыным»- дейді, әжем мені «боташым» - дейді,Әкем мені «шырағым»- дейді, шешем мені «қозым» - дейді. Ал, шынында мен кіммін ? Мен кәдімгі баламын.«Міне балалар! Бізді еркелеткенде ата, әжелеріміз, әке аналарымыз төрт түлік малдың сүйкімді төлдерінің атын қолданады. Кейбір балаларының аты да осы төлдерге сәйкес болады. Еске түсірейікші? (ботагөз, бота, тайлақ, танагөз және т.б ). Ал енді, бір - бірімізді төлдің атымен еркелетіп көрейікші!».
«Төлін тап» ойыны. Бұл ойында әр малдың суретінің астындағы қалтаға өздерінің анықтаған төлдерінің суретін дәл тауып апарып салу керек. Мақал-мәтел «мал өсірсең қой өсір, өнімі оның көл-көсір».
Ұсыныс: Үлкендерді шақыртып, ұршықпен жіп иіруге және балалардың өздеріне жіп иіртіп көрсетуге болады.
Жұмбақ Моп-момақан өзі, сүп сүйкімді көзі.(қозы) «қозы» тақырыбы бойынша мүсіндеу Кіп-кішкене момақан, қошақанды ұнатам. Сүйді апам: «қозым» - деп, «қошақаным өзің»- деп.Тәрбиеші өлең жолдарын оқып, қошақанның дене мүшелерін көрсетіп, талдау жасайды.кесек ермексаздан бір бөлігін үзіп алып, денесін домалақтап мүсіндеу;екінші бөлігін үзіп алып, мойынын, басын, аяқтарын жасау.(балаларға сұрақ беру арқылы әңгімеге олардың өздерін де қатыстырып отырады)
«Қошақандар» сергіту сәті.Қошақандардың жайылып жүрген бейнесін келтіру.Жұмыс аяқталған соң, « Өрісте жайылып жүрген қошақандар» атты көрме ұйымдастыру.Осылайша балалар өздері жасаған жұмыстарына баға береді.«үйде, ата-аналары және жақындарымен бірге»Үйде үлкендермен үй жануарлары туралы әңгімелеу.Төрт түлікке байланысты тиым сөздерді үйрену. «Біз не білдік?» адаммен үй жануарлары тығыз байланыста. Үй жануарларына күтім қажет. Соңында тәрбиеші қорытынды жасайды. Балалар өте жақсы еңбектеніңдер! Барлығы да өте жақсы деген баға.
Еңбектерің жана берсін!
Сабақ тақырыбы: Үй жануарларын мүсіндеу.(қозы)
Сабақтың мақсаты: үй жануарлары туралы түсініктерін жалғастыру.
білімділк мақсаты: мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін меңгерту, ұсақ қол қимылдарын дамыту.
тәрбиелік мақсаты: өзара көмекке, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері.
Керекті құралдар: ермексаз, тақтайша, сүлгі, суреттер, үлгі.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру, қайталау.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі Жылулық шеңбері
Атам мені «құлыным»- дейді, әжем мені «боташым» - дейді,Әкем мені «шырағым»- дейді, шешем мені «қозым» - дейді. Ал, шынында мен кіммін ? Мен кәдімгі баламын.«Міне балалар! Бізді еркелеткенде ата, әжелеріміз, әке аналарымыз төрт түлік малдың сүйкімді төлдерінің атын қолданады. Кейбір балаларының аты да осы төлдерге сәйкес болады. Еске түсірейікші? (ботагөз, бота, тайлақ, танагөз және т.б ). Ал енді, бір - бірімізді төлдің атымен еркелетіп көрейікші!».
«Төлін тап» ойыны. Бұл ойында әр малдың суретінің астындағы қалтаға өздерінің анықтаған төлдерінің суретін дәл тауып апарып салу керек. Мақал-мәтел «мал өсірсең қой өсір, өнімі оның көл-көсір».
Ұсыныс: Үлкендерді шақыртып, ұршықпен жіп иіруге және балалардың өздеріне жіп иіртіп көрсетуге болады.
Жұмбақ Моп-момақан өзі, сүп сүйкімді көзі.(қозы) «қозы» тақырыбы бойынша мүсіндеу Кіп-кішкене момақан, қошақанды ұнатам. Сүйді апам: «қозым» - деп, «қошақаным өзің»- деп.Тәрбиеші өлең жолдарын оқып, қошақанның дене мүшелерін көрсетіп, талдау жасайды.кесек ермексаздан бір бөлігін үзіп алып, денесін домалақтап мүсіндеу;екінші бөлігін үзіп алып, мойынын, басын, аяқтарын жасау.(балаларға сұрақ беру арқылы әңгімеге олардың өздерін де қатыстырып отырады)
«Қошақандар» сергіту сәті.Қошақандардың жайылып жүрген бейнесін келтіру.Жұмыс аяқталған соң, « Өрісте жайылып жүрген қошақандар» атты көрме ұйымдастыру.Осылайша балалар өздері жасаған жұмыстарына баға береді.«үйде, ата-аналары және жақындарымен бірге»Үйде үлкендермен үй жануарлары туралы әңгімелеу.Төрт түлікке байланысты тиым сөздерді үйрену. «Біз не білдік?» адаммен үй жануарлары тығыз байланыста. Үй жануарларына күтім қажет. Соңында тәрбиеші қорытынды жасайды. Балалар өте жақсы еңбектеніңдер! Барлығы да өте жақсы деген баға.
Еңбектерің жана берсін!
Жаңалықтар
Үй жануарлары
Мақсаты: 1. Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір - бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету. Олардың бізге тигізетін пайдасы туралы айту.
Үй жануарлары
Балаларды үй жануарларымен таныстырып, олардың аттарын дұрыс атап, төлдерінің дыбыстарын ажырата білуге үйрету.
Алтын балық
Ермексазды есу, шымшып созу және жалпақтау тәсілі арқылы балықты мүсіндеуді үйрету
Төлдер айтысы
Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Ертегі мазмұнын түсіну, төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету. Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Үй жануарлары
Атырау қаласы, Талғайраң селосы, Талғайраң негізгі мектебі Шағын орталық тобы тәрбиешісі Елеусинова Бибігүл Қанатбайқызы
Ана біздің қуанышымыз
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.