Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


«Күзде»

29 қараша 2021, Дүйсенбі
Оқушы: Әріпбай Әсел.
Диагнозы: 2 - х сторонняя сенсоневрольная тугоухость 4 ст.
Оң құлақ: 20 см ара қашықтықты қабылдайды.
Сол құлақ: құлақ түбінен қабылдайды.
Есте сақтау қабілеті орташа.
Сабақтың тақырыбы: «Күзде»
О - дыбысы (машықтау)
П - дыбысы дауысты дыбыстардың ортасында
Көрнекіліктер: Д. К. А. айна, профиль, суреттер, кеспе қағаздар, макет, компьютер, диск Дэльфа - 130
Мақсаты:
Білімділік: Дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде оқыту, есту және есте сақтау қабілетін арттыру, сұрақты түсініп дұрыс жауап беру, сурет бойынша сөйлем құрастыру.
Коррекциялық мақсаты: Оқушының сөздік қорын молайту, дыбыстарды дұрыс айтуын қадағалау.
Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
І. Ұйымдастыру.
- Аппаратты қос, қабылдағышты ки, есту қабілетін анықта.
- па - па - па
- Сен қалай естіп тұрсың?
- Сенің аты - жөнің кім?
- Сен нешінші сыныпта оқисың?
- Қазір қандай сабақ?
(Экран арқылы)
ІІ. Тыныспен жұмыс (Дэльфа - 130)
Екпінді сақтап оқы.
Алақай, күз келді!
Артикуляциямен жұмыс. ( Профильді пайдаланамыз)
О - дыбысының пішінін көрсету, сипаттамасын айту)
О - дыбысын айтқанда дауыс бар, ауа ауыз қуысы арқылы шығады, айтқанда тіл кішкене артқа жылжиды.
О - дыбысын жеке айтқызу.

Түркістан облысы, Төлеби ауданы,
«Құлағы нашар еститін балалар үшін
Ленгір қосалқы мектеп - интернаты»
сурдапедагог Тойлибаева Гаухар Сердалиевна

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
730
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Т дыбысы мен әрпі
Т дыбысы мен әрпі
Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
М дауыссыз дыбысы
М дауыссыз дыбысы
М дыбысына артикуляциялық сипаттама беру, М дыбысы бар байланысты сөздермен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасау. Сөз ішіндегі дыбыстың орнын анықтау, сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Ы - І дыбыстарын ажырату
Ы - І дыбыстарын ажырату
[Ы] және [І] дыбыстары қатысты сөздерді дұрыс айтуға жаттықтыру, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту 2. балалардың танымдық қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Фонетика - фонематикалық есту қабілетін арттыру. Өз
С дыбысы және әрпі
С дыбысы және әрпі
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің мектепалды даярлық тәрбиешісі Қошимова Айгүл Сарсенбайқызы
Г дыбысы мен әрпі
Г дыбысы мен әрпі
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Сазды елді мекені, № 60 Ж. Түменбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Изкенова Мәншүк Боранбайқызы
Құлақ есту мүшесі
Құлақ есту мүшесі
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бисембаева Күнсұлу Ерсайынқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×