Күз – мереке, күз – береке
Күз – мереке, күз – береке
Мақсаты: Балалардың күз мезгілі жайлы түсініктерін жинақтай отырып, күз
мезгілі туралы толық мағлұмат беру. Сұрақтарға жауап алу арқылы
тілдік қорын молайту. Түрлі ойындар арқылы ой-өрісін дамытып,
көңіл-күйлерін көтеру. Балалардың бойындағы өнерлерін еркін
көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.
Қолданған әдіс-тәсілдер: ойын, рөлде ойнау, сұрақ-жауап, көрнекілік, т.б.
Көрнекілігі: тақ, тәждер, музыкалық аппарат, себеттегі жемістер, қанатты
сөздер, шарлар, жапырақтар, күз суреті.
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Көңіл-күйлерің қалай? /келген қонақтарға амандасайық/.
Балалар: Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Барша адамды құрметтеп
Бас иеміз біз.
Мұғалім: - Рахмет, балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
– Күз екенін қалай білдіңдер?
Мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, сендер ойланып шешімін табыңдар.
Шөп сарғайып,
Жер қатайып.
Дала құты қашады.
Бөбектерім, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Ақниет: Уа, халайық, халайық,
Мұнда назар салайық!
Мерекесі халықтың,
Алтын күзге арналған
Кешімізді бастайық!
Мұғалім: Балалар, бүгін бізге ата-аналармен бірге екі қонақ келіпті, қане олардың кім екенін өздерінен сұрайық.
Аяулым: Жиын-терін болатын,
Қамбаға астық толатын.
«Қызыл қырман» ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(Күз)
Эльдар: Жауып жаңбыр,
Жер сабыр.
Шөп, жапырақ солады
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Мұғалім: - Сонымен қонақтарымыз кімдер екен? Ия, балалар, бұлар – Күз ханшайымы мен Күз ханзадасы.Олар сендердің өнерлеріңді тамашалауға келіпті.
Біздерде ойын сауық басталады,
Тамаша күй тартылып, ән салады.
Қошеметтеп қол соғып отыралық,
Ұмытармыз күні бойғы шаршағанды.
– - деп, ханшайым мен ханзаданы таққа отырғызып, оларға өз өнерімізді көрсетейік.
– Бекарыс: Алтын күз сізбен бірге шуақ шашсын,
– Көңілдің серіппелі күйін ашсын.
Бақ пен шаттық біріге қатар қонып,
Бүріне бірлікпенен ортақтассын.
Зухра: Көк майсалы көрікті,
Алқаптағы көп егін.
Бұл күндері киіпті,
Сары жібек көйлегін - дей отырып, Күздің керемет байлықтарын ортаға шақырайық.
/жеміс болып киінген балалар киімі туралы жұмбақтар жасырады, ал қалғандары шешімін табады.
Айым: Ортасында қазығы,
Бұтағында азығы.
(Алма)
Айбек: Бақшада жер қазық,
Жиып алдым жез қазық.
(Сәбіз)
Әдемі: Доптар жатыр желісі бар,
Қабат-қабат терісі бар.
(Қырыққабат)
Ә.Темірлан: Көк ала қойым,
Көгенде жатып семірді.
(Қарбыз)
Аяужан: Ызақор бұғып жатыр,
Сақалын тығып жатыр.
(Пияз)
Ернар: Қара ала қойым,
Байлап ем,
Желіде жатып тойынды.
(Қауын)
Мағжан: Әр желінің асты толған көк қоян,
Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям.
(Қияр)
Аида: Жерде жатып желіндейді,
Пісірмесең желінбейді.
(Асқабақ)
Ақжол: Ұзын мұртты сарылар,
Қойнында дәні бар.
(Бидай)
Перизат: Аласа тал,
Тамаша тал,
Самсап тұр алмасы.
Ол – ал қызыл,
Ол – қан қызыл,
Боялғанша алмашы.
(Қызанақ)
Бекжан: Аспай піскен,
Қайнамай түскен.
(Жеміс)
Нұрислам: Құлақтан кіріп бойды алар,
Әсем ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй.
Ән: «Қошақан» хормен.
Унзиля: Ал, мінеки, көрейік,
Қызығына күлейік.
Осы жолғы кезекті,
Ертегіге берейік.
Ертегі: «Шалқан»
Автор – Шұғыла
шал – Т.Темірлан
кемпір – Камила
қыз – Дильназ
ит – Алмат
мысық – Унзиля
тышқан – Әліби
Камила: Ал, келіңдер, келіңдер,
Біріңе-бірің еріңдер.
Күштеріңді тексеріп,
Саудаласып көріңдер.
Мұғалім: Келесі кезекті қызықты да, көңілді ойынға берейік.
1-ойын. «Бишілер»
Мақсаты: Ептілікке тәрбиелеу.
Шарты: Балалар әуен қосылғанда екі-екіден шығып, шарды қарындарына қысып ұстап, билейді.
2-ойын. «Кім жылдам?»
Мақсаты: Жылдамдыққа тәрбиелеу.
Шарты: Балалар әуен ырғағымен орындықтарды айнала билейді. Әуен тоқтағанда орындыққа отыра қалулары керек. Отыра алмай қалған бала ойыннан шығады. Сөйтіп бір адам ғана қалғанша ойын жалғаса береді.
Би: «Қыз Қызғалдақ»
Билейтіндер:---------------
Мұғалім: Осымен «Күз-мереке, күз-береке» атты сыныптан тыс сабағымызды аяқтаймыз.
Келген қонақтар, оқушылардың ата-аналарымен бірігіп жасаған көрмесін тамашалаңыздар.
Сөз кезегін мектебіміздің оқу ісі жөніндегі орынбасары Гүлзейнеш Бағдатқызына береміз.
Мұғалім: Уақыт бөліп келгендеріңізге көп-көп рахмет. Сау болыңыздар!
Мақсаты: Балалардың күз мезгілі жайлы түсініктерін жинақтай отырып, күз
мезгілі туралы толық мағлұмат беру. Сұрақтарға жауап алу арқылы
тілдік қорын молайту. Түрлі ойындар арқылы ой-өрісін дамытып,
көңіл-күйлерін көтеру. Балалардың бойындағы өнерлерін еркін
көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.
Қолданған әдіс-тәсілдер: ойын, рөлде ойнау, сұрақ-жауап, көрнекілік, т.б.
Көрнекілігі: тақ, тәждер, музыкалық аппарат, себеттегі жемістер, қанатты
сөздер, шарлар, жапырақтар, күз суреті.
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Көңіл-күйлерің қалай? /келген қонақтарға амандасайық/.
Балалар: Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Барша адамды құрметтеп
Бас иеміз біз.
Мұғалім: - Рахмет, балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
– Күз екенін қалай білдіңдер?
Мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, сендер ойланып шешімін табыңдар.
Шөп сарғайып,
Жер қатайып.
Дала құты қашады.
Бөбектерім, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Ақниет: Уа, халайық, халайық,
Мұнда назар салайық!
Мерекесі халықтың,
Алтын күзге арналған
Кешімізді бастайық!
Мұғалім: Балалар, бүгін бізге ата-аналармен бірге екі қонақ келіпті, қане олардың кім екенін өздерінен сұрайық.
Аяулым: Жиын-терін болатын,
Қамбаға астық толатын.
«Қызыл қырман» ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(Күз)
Эльдар: Жауып жаңбыр,
Жер сабыр.
Шөп, жапырақ солады
Бұл қай кезде болады?
(Күз)
Мұғалім: - Сонымен қонақтарымыз кімдер екен? Ия, балалар, бұлар – Күз ханшайымы мен Күз ханзадасы.Олар сендердің өнерлеріңді тамашалауға келіпті.
Біздерде ойын сауық басталады,
Тамаша күй тартылып, ән салады.
Қошеметтеп қол соғып отыралық,
Ұмытармыз күні бойғы шаршағанды.
– - деп, ханшайым мен ханзаданы таққа отырғызып, оларға өз өнерімізді көрсетейік.
– Бекарыс: Алтын күз сізбен бірге шуақ шашсын,
– Көңілдің серіппелі күйін ашсын.
Бақ пен шаттық біріге қатар қонып,
Бүріне бірлікпенен ортақтассын.
Зухра: Көк майсалы көрікті,
Алқаптағы көп егін.
Бұл күндері киіпті,
Сары жібек көйлегін - дей отырып, Күздің керемет байлықтарын ортаға шақырайық.
/жеміс болып киінген балалар киімі туралы жұмбақтар жасырады, ал қалғандары шешімін табады.
Айым: Ортасында қазығы,
Бұтағында азығы.
(Алма)
Айбек: Бақшада жер қазық,
Жиып алдым жез қазық.
(Сәбіз)
Әдемі: Доптар жатыр желісі бар,
Қабат-қабат терісі бар.
(Қырыққабат)
Ә.Темірлан: Көк ала қойым,
Көгенде жатып семірді.
(Қарбыз)
Аяужан: Ызақор бұғып жатыр,
Сақалын тығып жатыр.
(Пияз)
Ернар: Қара ала қойым,
Байлап ем,
Желіде жатып тойынды.
(Қауын)
Мағжан: Әр желінің асты толған көк қоян,
Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям.
(Қияр)
Аида: Жерде жатып желіндейді,
Пісірмесең желінбейді.
(Асқабақ)
Ақжол: Ұзын мұртты сарылар,
Қойнында дәні бар.
(Бидай)
Перизат: Аласа тал,
Тамаша тал,
Самсап тұр алмасы.
Ол – ал қызыл,
Ол – қан қызыл,
Боялғанша алмашы.
(Қызанақ)
Бекжан: Аспай піскен,
Қайнамай түскен.
(Жеміс)
Нұрислам: Құлақтан кіріп бойды алар,
Әсем ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй.
Ән: «Қошақан» хормен.
Унзиля: Ал, мінеки, көрейік,
Қызығына күлейік.
Осы жолғы кезекті,
Ертегіге берейік.
Ертегі: «Шалқан»
Автор – Шұғыла
шал – Т.Темірлан
кемпір – Камила
қыз – Дильназ
ит – Алмат
мысық – Унзиля
тышқан – Әліби
Камила: Ал, келіңдер, келіңдер,
Біріңе-бірің еріңдер.
Күштеріңді тексеріп,
Саудаласып көріңдер.
Мұғалім: Келесі кезекті қызықты да, көңілді ойынға берейік.
1-ойын. «Бишілер»
Мақсаты: Ептілікке тәрбиелеу.
Шарты: Балалар әуен қосылғанда екі-екіден шығып, шарды қарындарына қысып ұстап, билейді.
2-ойын. «Кім жылдам?»
Мақсаты: Жылдамдыққа тәрбиелеу.
Шарты: Балалар әуен ырғағымен орындықтарды айнала билейді. Әуен тоқтағанда орындыққа отыра қалулары керек. Отыра алмай қалған бала ойыннан шығады. Сөйтіп бір адам ғана қалғанша ойын жалғаса береді.
Би: «Қыз Қызғалдақ»
Билейтіндер:---------------
Мұғалім: Осымен «Күз-мереке, күз-береке» атты сыныптан тыс сабағымызды аяқтаймыз.
Келген қонақтар, оқушылардың ата-аналарымен бірігіп жасаған көрмесін тамашалаңыздар.
Сөз кезегін мектебіміздің оқу ісі жөніндегі орынбасары Гүлзейнеш Бағдатқызына береміз.
Мұғалім: Уақыт бөліп келгендеріңізге көп-көп рахмет. Сау болыңыздар!
Жаңалықтар
Берекелі күз!
Балалардың күз туралы түсініктерін молайта отырып, күз мезгілі туралы толық мағлұмат беру. Ойындарда өз күштерін сынап көруге ынталандыру.
Күз мереке, күз береке
Күз мезгілінің мерекелі, берекелі екенін ұғындыру, жемістер мен көкөністерді ажырату, пішінін ажыратуға үйрету, күз ерекшелігі туралы түсінігін кеңейту. Сөздік қорын дамыту.
Күз сыйлықтары
Күз мезгілінің ерекшеліктерін ұғындыру. Мерекелік көңіл – күй орнату. Балаларды ән салуға, би билеуге, түрлі іс - әрекеттерге тарту, бейімділіктерін арттыру.
Жомарт күз
Астана қаласы, № 63 "Әсем ай" балабақшасыныңмузыка жетекшісі Измаханова Құралай Еламанқызы
Мерекелік ашықхат дайындау
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы «Мерей» шағын орталығының тәрбиешісі Серікбаева Айсауле
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.