Қызықты математикалық тапсырмалар
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: Қызықты математикалық тапсырмалар
Мақсаты: Қызықты математикалық тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, қарапайым ұғымдарын түсіндіру, геометриялық пішіндерін ажырату үйрету
Сабақтың әдістері: қайталау, ойын сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: Қоңыз суреттері, геометриялық пішіндер, шарлар, жемістер, сандар, күз ханшайымы.
Оқу іс - әрекетін ұйымдастыру:
Амандасу:
Шаттық шеңбер: Күн мен сені сүйемін,
Саған бас иемін.
Жылу бер, бақыт бер,
Мейірім мен шабыт бер!
Бүгінгі күн туралы әңгіме жүргізу.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
- Бүгінгі күн қалай аталады?
Есік қағылады, күз ханшайымы амандасып, қонаққа келеді.
Күз ханшайымы: Сәлеметсіздер ме балалар, мені таңыдындар ма? (иә)
Тәрбиеші: Күз ханшайымы сен бізге қандай тапсырма әкелдің?
Күз ханшайымы: Әдемі алтын жапырақтар әкелдім, бірақ сендер менің тапсыр - маларымды орындауға тиіссіңдер. (себеттегі тапсырмаларды тәрбиешіге ұсынады)
1 тапсырма: Өткен сандарды қайталау, еске түсіру(1, 2 сандар)
2 тапсырма: Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру.
Дид. ойын: «Цифрлар қайда жасырынған»
Ойын мақсаты: Балаларды ойын ойната отырып, берілген сұраққа түсініп, жауап беруге және цифрларды табуға жаттықтыру. Ой қабілетін арттыру.
Сергіту сәті: Сыңғыр, сыңғыр, сырғалар,
Құлағымызды ырғалар
Оң қоламды білезік
Сол қолымда білезік
Саусақтарда сақина
Санап көрші, қанеки
1 - 2 - 3..... 1 - 2 - 3
Дем алайық жинап күш.
3 тапсырма: Қоңыздың суретін бояудф аяқта.
4 тапсырма: Санамақты айта білесіңдер ме? (иә)
Кел санайық санамақ,
Кел санайық санамақ,
Саусақтарды даралап.
Бас бармағым алғашқы -
Балаң үйрек жалғасы.
Ортан терек – кезекші,
Шылдыр шүмек – көмекші
Шынашағым – балапан,
Бәріне ортақ алақан.
Шылдыр шүмек – мен,
Титтей бөбек – сен.
Бір үйде біз нешеуміз?
Бір үйде біз бесеуміз.
Дид. ойын: Айгүл гүлге қай жол арқылы жетеді?
Ойын мақсаты: Түстерді және бағыттарды ажырата білу.
5 тапсырма: Логикалық есептер.
1. Үстел үстінде төрт алма тұр. Бір алманы алып ортасынан бөліп қайта қойды. Үстел үстінде неше алма болды? 4 алма
2. 2 сиырдың мүйізі нешеу?
3. 5 қойдың басы нешеу?
4. 3 адамның қолы нешеу?
5. 1 мысықтың аяғы нешеу?
6 тапсырма: Геометриялық пішіндерден балапан, балық құрастыру
Күз ханшайымы: Балаларды мадақтайды. Сыйлықтарын таратып қоштасады.
Тәрбиеші: Осымен сабақ аяқталды. Сіздерге «Қызықты математикалық тапсырмалар» ұнады ма? (иә)
Сабақты қорытындылау: Балаларды мадақтау.
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: Қызықты математикалық тапсырмалар
Мақсаты: Қызықты математикалық тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, қарапайым ұғымдарын түсіндіру, геометриялық пішіндерін ажырату үйрету
Сабақтың әдістері: қайталау, ойын сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: Қоңыз суреттері, геометриялық пішіндер, шарлар, жемістер, сандар, күз ханшайымы.
Оқу іс - әрекетін ұйымдастыру:
Амандасу:
Шаттық шеңбер: Күн мен сені сүйемін,
Саған бас иемін.
Жылу бер, бақыт бер,
Мейірім мен шабыт бер!
Бүгінгі күн туралы әңгіме жүргізу.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
- Бүгінгі күн қалай аталады?
Есік қағылады, күз ханшайымы амандасып, қонаққа келеді.
Күз ханшайымы: Сәлеметсіздер ме балалар, мені таңыдындар ма? (иә)
Тәрбиеші: Күз ханшайымы сен бізге қандай тапсырма әкелдің?
Күз ханшайымы: Әдемі алтын жапырақтар әкелдім, бірақ сендер менің тапсыр - маларымды орындауға тиіссіңдер. (себеттегі тапсырмаларды тәрбиешіге ұсынады)
1 тапсырма: Өткен сандарды қайталау, еске түсіру(1, 2 сандар)
2 тапсырма: Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру.
Дид. ойын: «Цифрлар қайда жасырынған»
Ойын мақсаты: Балаларды ойын ойната отырып, берілген сұраққа түсініп, жауап беруге және цифрларды табуға жаттықтыру. Ой қабілетін арттыру.
Сергіту сәті: Сыңғыр, сыңғыр, сырғалар,
Құлағымызды ырғалар
Оң қоламды білезік
Сол қолымда білезік
Саусақтарда сақина
Санап көрші, қанеки
1 - 2 - 3..... 1 - 2 - 3
Дем алайық жинап күш.
3 тапсырма: Қоңыздың суретін бояудф аяқта.
4 тапсырма: Санамақты айта білесіңдер ме? (иә)
Кел санайық санамақ,
Кел санайық санамақ,
Саусақтарды даралап.
Бас бармағым алғашқы -
Балаң үйрек жалғасы.
Ортан терек – кезекші,
Шылдыр шүмек – көмекші
Шынашағым – балапан,
Бәріне ортақ алақан.
Шылдыр шүмек – мен,
Титтей бөбек – сен.
Бір үйде біз нешеуміз?
Бір үйде біз бесеуміз.
Дид. ойын: Айгүл гүлге қай жол арқылы жетеді?
Ойын мақсаты: Түстерді және бағыттарды ажырата білу.
5 тапсырма: Логикалық есептер.
1. Үстел үстінде төрт алма тұр. Бір алманы алып ортасынан бөліп қайта қойды. Үстел үстінде неше алма болды? 4 алма
2. 2 сиырдың мүйізі нешеу?
3. 5 қойдың басы нешеу?
4. 3 адамның қолы нешеу?
5. 1 мысықтың аяғы нешеу?
6 тапсырма: Геометриялық пішіндерден балапан, балық құрастыру
Күз ханшайымы: Балаларды мадақтайды. Сыйлықтарын таратып қоштасады.
Тәрбиеші: Осымен сабақ аяқталды. Сіздерге «Қызықты математикалық тапсырмалар» ұнады ма? (иә)
Сабақты қорытындылау: Балаларды мадақтау.
Жаңалықтар
Күз мереке, күз береке
Күз мезгілінің мерекелі, берекелі екенін ұғындыру, жемістер мен көкөністерді ажырату, пішінін ажыратуға үйрету, күз ерекшелігі туралы түсінігін кеңейту. Сөздік қорын дамыту.
Күз сыйлықтары
Күз мезгілінің ерекшеліктерін ұғындыру. Мерекелік көңіл – күй орнату. Балаларды ән салуға, би билеуге, түрлі іс - әрекеттерге тарту, бейімділіктерін арттыру.
Қызықты математика
Балалардың сан және санау, геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау, уақытты бағдарлау бөлімі бойынша жыл бойына өткен білімдерін бекіту.
Жапырақтар
Кіріспе сөз: Балалар сабақты бастамас бұрын біз жылдың төрт мезгілінің ағаштарың бақылайық Балалар жапырақтар әртүрлі пішінді болады. Балалар жаз мезгілінде жапырақтардың түсі – жасыл болады. Ал күз мезгілінде жапырақтардың түсі – сары, қызыл,
Жомарт күз
Астана қаласы, № 63 "Әсем ай" балабақшасыныңмузыка жетекшісі Измаханова Құралай Еламанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.