Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика

19 қараша 2020, Бейсенбі
Категориясы: Дене шынықтыру

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1 - бөлім. Жеңіл атлетикадағы қозғалыс белсенділігі

Мектеп: № 133 жоббм
Күні:Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа
Сынып: 3Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыЭстафета элементтері бар жеңіл атлетика
Оқу мақсаты3. 1. 1. 1 дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту.
Сабақ мақсатыСабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Бағалау критерийіЖүгіріп, секіру техникасын қолданады.
 Жаттығуларды реттілігімен орындайды.
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану.
Тілдік мақсаттарыПәнге қатысты сөздік пен терминдер: екпін алып жүгіру, секіру, ұшу, аяқты қайшылу, ауада серпілу, екі аяқпен жерге түсу, құмды шұңқыр, ұзындық өлшеу құралы және де топтық эстафеталық жұмыс.
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: 
Талқылауға арналған сұрақтар: Бір орыннан тұрып секірудің әдісін білесіз бе? Эстафетаның қанша түрі бар?
Құндылықтарды дарытуСабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарФизика пәнімен байланыстыру.
АКТ пайдалану дағдысыЭстафетаның әдіс тәсілдерін видео көріністерін көрсету. 
Алдыңғы меңгерілген білімЭстафета элементтері бар жеңіл атлетика
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыСапқа тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден рапорт қабылдау, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып түсіндіру, саптық жаттығуларды орындау, алаңда жүру және жүгіружаттығуларын жасау. Тыныс алу жаттығуларын орындау. Сыныпты топқа бөлу. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
 Метр өлшегіш, құм төгілген шұңқыр
Сабақтың ортасыТапсырма:
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика әдістерін орындаңыз.
Дескриптор:
- эстафеталық секіру техникасын біледі;
- жүгіріп келіп, аяқты бүге секіреді;
- секіру сызығына келіп итеріледі;
- аяқты қайшылап, ауада қалықтап ұшады;
- қолды алға созып аяқты кеудеге ие бүгіліп қонады;
- секіргенде жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының барлық фазаларын орындайды.
Оқушылырдың оқуға деген белсенділігін арттыру үшін түрлі әдістерді қолданамын, атап айтар болсам «Проблема туралы пікірталас және әңгіме» Сабақта неше бала болса, сонша сұрақ туындайтыны белгілі. «Неге» мен «Неліктендердің» барлығына бірден жауап беру де мүмкін емес, сондықтан Мен бұндай сұрақ қойылған кезде оны ойластырамын. Келесі сабақта ол сұрақ міндетті түрде талданып, әр оқушы ол мәселе туралы өз ойын ортаға салады. Дене шынықтыру сабағынан босатылған оқушылар бұл сұрақтар бойынша негізгі баяндамашы бола алады. Сонымен қатар, сабақтан уақытша босатылған оқушылар да дене шынықтыру теориясы туралы хабарлама дайындай алады, бұл бос отырушылар проблемасын жартылай шешуге септігін тигізеді.
Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
Метр өлшегіш, тырма, құм төгілген шұңқыр
 Секіруге арналған орын

Сабақтың соңыСапқа тұрғызу, тыныс алу жаттығуларды жасап, бастапқы қалыпты келтіру. Сабақты қорытындылау, «Смайлик» тарату әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру.

Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
  • Оқушының мүмкіндігін ескере отырып деңгейлік жатттығулармен жүктеймін.
  • Іріктелген тапсырмаларды, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке аламын.
  • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беремін.
  • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.
  • Өзара бағалау.
  • Мақтау - мадақтау, ыммен бағалау әдісін қолданамын.
  • Кері байланыс ұсынамын, оқуға уәждеймін.
  • Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру. 
1. Жүгіріп және секіру эстафетасында жарысу техникасын үйретуде қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау.
2. Күнделікті жаттығуларды үнемі дұрыс жасап отыру қажет.


2 816
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері
Оқу мақсаты: 2. 3. 5. 1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды Сабақ мақсаты: Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі. Жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере
Топтық эстафеталық жұмыс
Топтық эстафеталық жұмыс
Оқу мақсаты: 5. 3. 5. 1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орындау Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын
Ойлы-қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5-2 шақырым)
Ойлы-қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5-2 шақырым)
Сабақ тақырыбы: Ойлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5 - 2 шақырым) Оқу мақсаты: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері
Оқу мақсаты: 3. 1. 1. 1 дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту. Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін менгере алады.
Жүгіру, секіру  және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Жүгіру, секіру және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Оқу мақсаты: қимыл - қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Шағын допты алысқа лақтыру
Шағын допты алысқа лақтыру
Оқу мақсаты: Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×