Қазақстан қорықтары
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан қорықтары
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Қазақстанның қорықтары жайында мәлімет беру
Қазақша сөйлеу тілдерін дамыту.
Оқушыларды табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, карта, кітап.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Ұйымдастыру - Амандасу
Үй тапсырмасын тексеру
Сөзжұмбақ шешу - Осы сөзжұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымызды бастаймыз.
ҚОРЫҚТАР
Жаңа сабақ - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақстан қорықтары»
- Сабағымыздың мақсаты: Қазақстанның қорықтары жайында, жаңа сөздермен, мәтінмен жаттығу жұмыстары, диалог құрастырамыз және де басқа жұмыстар жүргіземіз.
Жаңа сөздер:
Сан алуан -
Сілеусін –
Лашын -
Долана –
Көкқұс –
Қарақұс –
Шіл –
Ұлар –
Жусан –
Селеу –
Көктерек –
Ақбөкен -
Қарақұйрық -
Жота -
Мәтінмен жұмыс 1. Мәнерлеп оқып, түсінігін айту
Кластер құрастыру
Диалог құрастыру - әр топ өз мәтініне диалог құрастырады.
Дәптермен жұмыс - Енді, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар. Үш топқа үш түрлі тапсырма беремін.
1. «Қорық» сөзін септеу.
2. Осы сөзді тәуелдеу.
3. Мәтіннен есімдіктерді теріп жазу.
Сергіту сәті Бес жол өлең стратегиясы бойынша
1. Орман
2. Көрікті, сұлу
3. Барды, аралады, қызықтады
4. Оқушылар орманның сұлулығын қызықтады.
5. Тоғай
Жұмбақтар шешу. 1. Қанаты бар ұшпайда,
Жұрт айламен ұстайды. (Балық)
2. Күндіз соқыр не деген,
Түнде қандай көреген (Үкі)
3. Басында талы бар,
Ол қандай жануар.(Бұғы)
4. Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолын тоңады (Қар)
Картамен жұмыс Карта бойынша қорықтарды әңгімелеу.
Сабақты қорыту
- Бүгін біз сабақта нені білдік? Таға не жайында білгілерің келеді?
- Өздерін болашақта нені армандайсыңдар?
Үйге тапсырма Мәтін, диалог
Бағалау Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.
Сау болыңдар!
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Қазақстанның қорықтары жайында мәлімет беру
Қазақша сөйлеу тілдерін дамыту.
Оқушыларды табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, карта, кітап.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Ұйымдастыру - Амандасу
Үй тапсырмасын тексеру
Сөзжұмбақ шешу - Осы сөзжұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымызды бастаймыз.
ҚОРЫҚТАР
Жаңа сабақ - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақстан қорықтары»
- Сабағымыздың мақсаты: Қазақстанның қорықтары жайында, жаңа сөздермен, мәтінмен жаттығу жұмыстары, диалог құрастырамыз және де басқа жұмыстар жүргіземіз.
Жаңа сөздер:
Сан алуан -
Сілеусін –
Лашын -
Долана –
Көкқұс –
Қарақұс –
Шіл –
Ұлар –
Жусан –
Селеу –
Көктерек –
Ақбөкен -
Қарақұйрық -
Жота -
Мәтінмен жұмыс 1. Мәнерлеп оқып, түсінігін айту
Кластер құрастыру
Диалог құрастыру - әр топ өз мәтініне диалог құрастырады.
Дәптермен жұмыс - Енді, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар. Үш топқа үш түрлі тапсырма беремін.
1. «Қорық» сөзін септеу.
2. Осы сөзді тәуелдеу.
3. Мәтіннен есімдіктерді теріп жазу.
Сергіту сәті Бес жол өлең стратегиясы бойынша
1. Орман
2. Көрікті, сұлу
3. Барды, аралады, қызықтады
4. Оқушылар орманның сұлулығын қызықтады.
5. Тоғай
Жұмбақтар шешу. 1. Қанаты бар ұшпайда,
Жұрт айламен ұстайды. (Балық)
2. Күндіз соқыр не деген,
Түнде қандай көреген (Үкі)
3. Басында талы бар,
Ол қандай жануар.(Бұғы)
4. Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолын тоңады (Қар)
Картамен жұмыс Карта бойынша қорықтарды әңгімелеу.
Сабақты қорыту
- Бүгін біз сабақта нені білдік? Таға не жайында білгілерің келеді?
- Өздерін болашақта нені армандайсыңдар?
Үйге тапсырма Мәтін, диалог
Бағалау Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.
Сау болыңдар!
Жаңалықтар
Қазақстандағы өсімдіктерді сақтаудағы қорықтар мен ұлттық саябақтардың маңызы
Оқушыларға Мемлекеттік табиғи қорық қоры ұғымын қалыптастыру, қорықтардың мақсатын түсіндіру, Қазақстанның қорықтары мен таныстыру.
Қазақстанның қорықтары
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, «Н. Г. Чернышевский атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектеп» Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жұмағұлова Бибінұр Бекенқызы
Қазақстан қорықтары
“Абай атындағы орта” мектебінің география пәні мұғалімі Бисенова Жанат
Қазақстанның қорықтары
Уайданова Жанна Муслимовна ШҚО, Семей қаласы, «Шәкәрім атындағы ОДБ ҮТО ММ» КММ
Қазақстан қорықтары панорамалық сабақ
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар Қазақстан жеріндегі қорықтар туралы мағлұмат алады; жаңа сөздермен танысады; сілтеу есімдігін септеуді үйренеді. Дамытушылық: өзін қоршаған орта жайлы еркін әңгімелей алады;грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлем
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.