Азимут, бағдарлау
Тақырыбы: Азимут, бағдарлау
Мақсаты:
- Оқушыларға компаспен жұмыс жүргізуді, азимут туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру;
- пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
- алған білімдері негізінде табиғат пен оның заңдылықтарына зер сала отырып оны сүюге тәрбиелеу;
Міндеттері:
- ББҮ кестесін толтыру арқылы білімдерін тексеріп, нені білгісі келетіндерін зерделеп алу;
- Сатылап оқу арқылы азимут ұғымымен танысу;
- термин сөздіктермен танысу;
- арнайы азимут тұстарын дәптерге түсіріп бағдарлауды жазу;
- Топ серуен жолының сызбасын азимутты пайдалана отырып сызу.
Күтілетін нәтиже: Азимут терминімен танысып, бағыттарды анықтайды, сызбасын сызады, масштабты пайдаланып, шартты белгілер көмегімен сызба сызуға дағдыланады;
Көрнекілігі: компас, бор мен тақта.
Түрі: аралас
Әдісі: СТО стратегиясының элементтері
Термин сөздер: азимут, масштаб, бағдар, көкжиек тұстары
Пәнаралық байланыс: математика, сурет
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру сәті:
1. Амандасу
2. Сынып журналымен жұмыс
3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Сызбаларын дәптермен, масштабтарын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ
І Қызығушылығын ояту
Білем
Білгім келеді
Үйрендім
Бағдарлау туралы білетіндерін сұрау
ІІ Мағынаны тану
1 - тапсырма кітаппен жұмыс
Азимут - арабша - ас сумут – жол – белгілі бір затқа қарай жүргізілген бағыт пен солтүстік бағыттың арасындағы бұрыш
2-тапсырма
Азимут – компастың магнит тілінің солтүстік басынан сағат тілінің айналу бағыты бойынша 0-3600 дейін есептеледі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№55 С.Қожанов атындағы орта мектептің
география пәні мұғалімі Кемелбекова Гүлім
Толық нұсқасын жүктеу
Мақсаты:
- Оқушыларға компаспен жұмыс жүргізуді, азимут туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру;
- пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
- алған білімдері негізінде табиғат пен оның заңдылықтарына зер сала отырып оны сүюге тәрбиелеу;
Міндеттері:
- ББҮ кестесін толтыру арқылы білімдерін тексеріп, нені білгісі келетіндерін зерделеп алу;
- Сатылап оқу арқылы азимут ұғымымен танысу;
- термин сөздіктермен танысу;
- арнайы азимут тұстарын дәптерге түсіріп бағдарлауды жазу;
- Топ серуен жолының сызбасын азимутты пайдалана отырып сызу.
Күтілетін нәтиже: Азимут терминімен танысып, бағыттарды анықтайды, сызбасын сызады, масштабты пайдаланып, шартты белгілер көмегімен сызба сызуға дағдыланады;
Көрнекілігі: компас, бор мен тақта.
Түрі: аралас
Әдісі: СТО стратегиясының элементтері
Термин сөздер: азимут, масштаб, бағдар, көкжиек тұстары
Пәнаралық байланыс: математика, сурет
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру сәті:
1. Амандасу
2. Сынып журналымен жұмыс
3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Сызбаларын дәптермен, масштабтарын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ
І Қызығушылығын ояту
Білем
Білгім келеді
Үйрендім
Бағдарлау туралы білетіндерін сұрау
ІІ Мағынаны тану
1 - тапсырма кітаппен жұмыс
Азимут - арабша - ас сумут – жол – белгілі бір затқа қарай жүргізілген бағыт пен солтүстік бағыттың арасындағы бұрыш
2-тапсырма
Азимут – компастың магнит тілінің солтүстік басынан сағат тілінің айналу бағыты бойынша 0-3600 дейін есептеледі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№55 С.Қожанов атындағы орта мектептің
география пәні мұғалімі Кемелбекова Гүлім
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
Карточкалар
1. Азимут дегеніміз не? 2. Бергштрих. Мысал келтір 3. План түсіру әдістері
Тұсбағар
Белгілі жерді бағдарлаудың еш қажеттігі жоқ, үйреншікті дағды арқылы жүреміз. Белгісіз жерде жүру, жолды дәлме - дәл табу тұсбағар арқылы жүргізіледі. Ол үшін тұсбағармен азимутты анықтайды
Жергілікті жерді бағдарлау
Азимут (арабша ас - сумут - жол) белгілі бір затқа қарай жүргізілген бағыт пен солтүстік бағыттың арасындағы бұрыш.
План және карта
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің география пәні мұғалімі Алашбаева Баян Әліпбекқызы
Жер бетіндегі қашықтықты өлшеу
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, №1орта мектебінің география пәні мұғалімі Абильдаева Жанаргул Магаданқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.