Жапония шаруашылығы
География 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: §24. Жапония шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне тоқталу, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептерін түсіну, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы білім алу
Міндеттері: 1. Оқушылардың тақырыпты ашуына ықпал ету.
2. Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептеріне тоқталып, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы ұғымның қалыптасуына және сипаттама жасай алуына мүмкіндік беру.
3. Оқушыларды нақтылыққа тәрбиелеу және алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету
Күтілетін нәтиже: Жапония елінің шаруашылығын, шаруашылық түрлері біледі және экономикалық даму деңгейінің жоғары болуы себептерін сыни тұрғыдан ойлана отырып көз жеткізеді.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты игеру сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалог, ОБ, ОЖЕ, ДТ, ОБК.
Пәнаралық байланыс: матемитика, тарих, ағылшын және орыс тілі,
Көрнекіліктер: Оқулық (оқу құралдары), үлестірмелі материалдар, слайд
Үй тапсырмасы оқушылар бір - бірлеріне сұрақтар беру арқылы өткізіледі. Қорытынды сұрақтарды мұғалім сұрайды. (5 мин)
«сәлемдесу құпиясы» (1 мин)
Сәлеметсіз бе, здраствуйте, хеллеу, моши
«Жұмбақ Жапония» өнері (2 мин)
Ой қозғау. (1 мин)
Машина жасау, робот жасаудан І орында қай ел? Оның себебі неде?
1. Топтық жұмыс. Сипаттама жаса (6+4 мин)
1 топ - қалыптасу кезеңдері
2 топ - өнеркәсібі
3 топ – ауыл шаруашылығы
4 - топ - сыртқы байланыстары
№14 мектеп - гимназиясының география пәні мұғалімі
Ергалиева Нагима Уткелбаевна
Жапония шаруашылығы. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: §24. Жапония шаруашылығы.
Сабақтың мақсаты: Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне тоқталу, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептерін түсіну, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы білім алу
Міндеттері: 1. Оқушылардың тақырыпты ашуына ықпал ету.
2. Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептеріне тоқталып, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы ұғымның қалыптасуына және сипаттама жасай алуына мүмкіндік беру.
3. Оқушыларды нақтылыққа тәрбиелеу және алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету
Күтілетін нәтиже: Жапония елінің шаруашылығын, шаруашылық түрлері біледі және экономикалық даму деңгейінің жоғары болуы себептерін сыни тұрғыдан ойлана отырып көз жеткізеді.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты игеру сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалог, ОБ, ОЖЕ, ДТ, ОБК.
Пәнаралық байланыс: матемитика, тарих, ағылшын және орыс тілі,
Көрнекіліктер: Оқулық (оқу құралдары), үлестірмелі материалдар, слайд
Үй тапсырмасы оқушылар бір - бірлеріне сұрақтар беру арқылы өткізіледі. Қорытынды сұрақтарды мұғалім сұрайды. (5 мин)
«сәлемдесу құпиясы» (1 мин)
Сәлеметсіз бе, здраствуйте, хеллеу, моши
«Жұмбақ Жапония» өнері (2 мин)
Ой қозғау. (1 мин)
Машина жасау, робот жасаудан І орында қай ел? Оның себебі неде?
1. Топтық жұмыс. Сипаттама жаса (6+4 мин)
1 топ - қалыптасу кезеңдері
2 топ - өнеркәсібі
3 топ – ауыл шаруашылығы
4 - топ - сыртқы байланыстары
№14 мектеп - гимназиясының география пәні мұғалімі
Ергалиева Нагима Уткелбаевна
Жапония шаруашылығы. жүктеу
Жаңалықтар
Экономикалық жүйелердің тарихи үлгілері
Экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру.
Азия елдері. (Қытай, Жапония)
Азия елдері Саяси бөлінуі Оңтүстік Азия (Пәкістан, Үндістан) Солтүстік Азия (Ресей) Шығыс Азия (Қытай, Жапония) Батыс Азия (Иран, Ауғанстан, Түркия т. б. Орталық Азия (Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан)
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Аудандық білім бөлімінің әдіскері Елғондина Гүлжанат Базарбайқызы
Географиядан сабақ топтамасы (9 сынып)
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №55 С. Қожанов атындағы орта мектептің география пәні мұғалімі Кемелбекова Г.
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы Егіншілік шаруашылығы, мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.